Toyota GT86 bude stát 799 900 korun a nebude pro každého

Toyota GT86 bude stát 799 900 korun a nebude pro každého

V Barceloně jsme se účastnili představení nové sportovní zbraně Toyoty – modelu GT86. O tom, jak na nás vůz zapůsobil, vás budeme informovat v nejbližších hodinách. Teď jen několik zajímavých faktů z tiskové konference, která právě skončila v hotelu Florida…

„Ročně se vyrobí 100 000 gétéček. V Evropě se bude zcela jistě prodávat nejlépe, 15 000 kusů ročně. Dalšími zajímavými trhy budou USA a Japonsko,“ odpověděl na otázku AutoRevue, kde bude o nový sportovní automobil největší zájem, Robert Tickner představitel Toyota Europe.

V Česku se počítá s prodejem 40 kusů v roce 2012 a 100 kusů v roce 2013.

Vůz bude nabízen jen s vyšší výbavou. Bude stát 799 900 korun s manuální převodovkou a 839 900 korun s automatickou převodovkou.

"Už dnes evidujeme v Česku více než 30 objednávek, řekl Tomáš Vaněk, představitel Toyoty v ČR. A to je také vysvětlení, proč se bude GT86 u nás nabízet jen ve vyšší výbavě - zájem silně překračuje očekávání.

Hlavními zájemci prý budou „dads who dream“, jak zaznělo v Barceloně z úst Roberta Ticknera. Tedy muži středního věku, kteří již vychovali děti a nyní si chtějí užít.

Jistě se po novém voze budou prý ptát ale i majitelé legendárního modelu Celica, předchůdce GT86. Těchto vozů jezdí třeba v Česku stále ještě 687.

Největšími konkurenty sporťáku od Toyoty pak budou VW Scirocco a Peugeot RCZ.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků