Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Toyota GT86 přichází v limitované edici Blackline. Dohromady vznikne 450 exemplářů, přičemž 250 z nich dostane manuální převodovku a zbytek automat. Tušíte nějaký ten háček? Ano, jeden tady je. Tahle specialita se totiž týká australského trhu.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Toyota GT86 Blackline má na sobě několik dílů původem od TRD. Konkrétně jde o přední spoiler, prahové nástavce, nechybí samozřejmě ani spoiler vzadu nebo upravený zadní nárazník. Na kapotě a na střeše pak najdete černé polepy, které kontrastují s bílou barvou karoserie. Mimochodem jinou než bílou v této edici nedostanete. Černá jsou také litá kola o velikosti 17".

Toyota GT86 Yellow Limited: Žlutá specialita pro Japonsko

Toyota GT86 Yellow Limited: Žlutá specialita pro Japonsko

Uvnitř očekávejte červené čalounění sedadel, červená jsou i madla dveří, části volantu, hlavice řadicí páky nebo ruční brzda. Na techniku ale nikdo nesahal, takže i Blackline nabídne australským zákazníkům maximální výkon 147 kW (200 koní).  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky