A opět článek o GT86... Chápu, že vás to auto asi bere, ale každý týden psát o každém blbém renderu? Kdyby jste ho radši vzali na Nordshleife a zkusili zajet pořádné kolo a pak o tom napsali, místo toho aby ta ostuda na FastestLaps pořád smrděla na 307. místě (ze 314) s časem horším než Range Rover.
...lenze okruh ma s realnym zivotom pramalo spolocne, kde mate zatacky ako na vlakovej trati a rovinku z ktorej odleti aj plne nalozeny hercules. Na takej trebars Certovici tomu da hravo na prdel obycajny civic 1.4 ....
Kecy v kleci, nepodložený argument že kraksna A bude zaručeně rychlejší na trase B mezi Horní a Dolní, pokud bude mezi 11-15 °C a přes silnici nepoleze krtek, mě fakt nebere. Severní smyčka (když pominu její zprofanovanost a hype okolo) je dlouhý a velmi komplexní okruh, rozhodně nejvíc univerální test pro auto jaký znám, zahrnuje rychlé zatáčky, utažená esíčka, super rovinku kde se pozná max speed, kvalitní i mezerný povrch... Že se tady pozná kvalita auta je neoddiskutovatelný fakt.
...komplexny moze byt kolko chce, ale je to stale len okruh a spolocne s realnym dennym zivotom nema nic, ostatne postaveny bol za ucelom niecoho uplne ineho, ze (tym samozrejme nehovorim ze to ziadny vyznam nema). No a na spominanu Certovicu toho range rovera ani zdaleka tahat nemusite: bohate by postacilo si zajst na hocaku okresku kde sa jazdia zavody, trebars do vrchu. Na uplne odlisne vysledky by ostatne stacilo ten okruh zuzit kuzelkami na sirku beznej cesty. Z toho vyplyva (vraciam sa na zaciatok a k tomu co som chcel povedat) ze nejaky cas na spominanom okruhu je udajom, ktoreho vypovedna hodnota zacina na tom okruhu a konci na tom okruhu a s realom nema takmer nic. Takisto na druhej strane pre ten spominany focus alebo civic na hocijakej zaujimavejsej zatackovitej okreske, ktora kvality auta rozhodne viac preveri ako ten okruh a napada ma x okresiek (samorejme treba na ne s rozumom) ovela komplexnejsich ako ta spominana nordslajfe.
Diskuze o ničem. Samé abstraktní bezobsažné pojmy jako reálný denní život, kterákoliv okreska, kvality auta...Prostě GT86 zajela na NS jeden z nejhorších časů evidovaných na FastestLaps pro celé kolo, horší než měl RangeRover. To je fakt. Tečka.Kecy o okreskách zůstanou bez důkazů jen kecy. Jestli o tom chceš dál diskutovat, hoď sem nějaká fakta = čísla.
Cisla? Podme teda najprv na tu Vasu trat a pozrime sa na ten Vas ´fakt´:poradie 277. Toyota GT-86 8:44.90poradie 279. Honda Civic Type-R 8:46.00 poradie 281. Honda Civic Type-R 8:47.00 poradie 298. Range Rover Sport V8 SC 8:55.00 (zdroj http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html)... Napoveda> nizsie cislo znamena lepsie :-D, nepovazujem sice takyto test za nejaky svetoborne smerodatny, ale pre uplnost, je tam.Teraz si dajme opacny extrem, nejaky slusny paddock drive:http://www.topspeed.sk/tabulka-casov-trati-paddo... ... Tu sa hladat nenamahajte, auto podobnych dimenzii tu samozrejme nenajdete.A realny zivot je niekde medzi tym a a ano, na beznej okreske mu ten spominany civic 1.4 da na prdel jedna dve, o GT86, ktora je prave na take nieco stavana, ani nehovoriac...
Fake!:-D Tohle není oficiální obrázek sedanu GT86 ale jen počítačový render nějakého grafika. Obrázek pochází od tud: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php...
Tohle není Jim Beam! :-D
Líbí. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.