Toyota GT 86 sedan: už nikoli fikce, ale skutečnost

9 komentářů

runner42
4. listopadu • 9:06

A opět článek o GT86... Chápu, že vás to auto asi bere, ale každý týden psát o každém blbém renderu? Kdyby jste ho radši vzali na Nordshleife a zkusili zajet pořádné kolo a pak o tom napsali, místo toho aby ta ostuda na FastestLaps pořád smrděla na 307. místě (ze 314) s časem horším než Range Rover.

Antiautomat
4. listopadu • 11:43

...lenze okruh ma s realnym zivotom pramalo spolocne, kde mate zatacky ako na vlakovej trati a rovinku z ktorej odleti aj plne nalozeny hercules. Na takej trebars Certovici tomu da hravo na prdel obycajny civic 1.4 ....

runner42
4. listopadu • 12:39

Kecy v kleci, nepodložený argument že kraksna A bude zaručeně rychlejší na trase B mezi Horní a Dolní, pokud bude mezi 11-15 °C a přes silnici nepoleze krtek, mě fakt nebere.
Severní smyčka (když pominu její zprofanovanost a hype okolo) je dlouhý a velmi komplexní okruh, rozhodně nejvíc univerální test pro auto jaký znám, zahrnuje rychlé zatáčky, utažená esíčka, super rovinku kde se pozná max speed, kvalitní i mezerný povrch... Že se tady pozná kvalita auta je neoddiskutovatelný fakt.

Antiautomat
4. listopadu • 14:46

...komplexny moze byt kolko chce, ale je to stale len okruh a spolocne s realnym dennym zivotom nema nic, ostatne postaveny bol za ucelom niecoho uplne ineho, ze (tym samozrejme nehovorim ze to ziadny vyznam nema). No a na spominanu Certovicu toho range rovera ani zdaleka tahat nemusite: bohate by postacilo si zajst na hocaku okresku kde sa jazdia zavody, trebars do vrchu.
Na uplne odlisne vysledky by ostatne stacilo ten okruh zuzit kuzelkami na sirku beznej cesty.
Z toho vyplyva (vraciam sa na zaciatok a k tomu co som chcel povedat) ze nejaky cas na spominanom okruhu je udajom, ktoreho vypovedna hodnota zacina na tom okruhu a konci na tom okruhu a s realom nema takmer nic. Takisto na druhej strane pre ten spominany focus alebo civic na hocijakej zaujimavejsej zatackovitej okreske, ktora kvality auta rozhodne viac preveri ako ten okruh a napada ma x okresiek (samorejme treba na ne s rozumom) ovela komplexnejsich ako ta spominana nordslajfe.

runner42
4. listopadu • 15:30

Diskuze o ničem. Samé abstraktní bezobsažné pojmy jako reálný denní život, kterákoliv okreska, kvality auta...
Prostě GT86 zajela na NS jeden z nejhorších časů evidovaných na FastestLaps pro celé kolo, horší než měl RangeRover. To je fakt. Tečka.
Kecy o okreskách zůstanou bez důkazů jen kecy. Jestli o tom chceš dál diskutovat, hoď sem nějaká fakta = čísla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
4. listopadu • 19:16

Cisla? Podme teda najprv na tu Vasu trat a pozrime sa na ten Vas ´fakt´:
poradie 277. Toyota GT-86 8:44.90
poradie 279. Honda Civic Type-R 8:46.00
poradie 281. Honda Civic Type-R 8:47.00
poradie 298. Range Rover Sport V8 SC 8:55.00
(zdroj http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html)...
Napoveda> nizsie cislo znamena lepsie :-D, nepovazujem sice takyto test za nejaky svetoborne smerodatny, ale pre uplnost, je tam.Teraz si dajme opacny extrem, nejaky slusny paddock drive:
http://www.topspeed.sk/tabulka-casov-trati-paddo... ...
Tu sa hladat nenamahajte, auto podobnych dimenzii tu samozrejme nenajdete.A realny zivot je niekde medzi tym a a ano, na beznej okreske mu ten spominany civic 1.4 da na prdel jedna dve, o GT86, ktora je prave na take nieco stavana, ani nehovoriac...

Linkinn52
4. listopadu • 8:12

Fake!:-D Tohle není oficiální obrázek sedanu GT86 ale jen počítačový render nějakého grafika. Obrázek pochází od tud: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php...

Jozef Kostelansky
4. listopadu • 8:50

Tohle není Jim Beam! :-D

Big S
3. listopadu • 23:04

Líbí. :-)

Doporučujeme

Články odjinud