Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

30 komentářů

Dan
28. listopadu • 16:22

Jezkovy voci, k cemu je tak impotentni motor v takovem aute? Kolikrat se asi clovek v beznem provozu dostane pres 6krpm??Jinak receno, koupi si to bud lide, kteri vi o co go a budou si uzivat hlavne na trati a nebo pozeri, kteri budou delat machry, ale na silnici potencial auta nikdy nevyuziji...

Ja
28. listopadu • 19:03

Asi zhruba ten samy pripad, jako u vsech ostatnich vice ci mene sportovnich aut... Hodnota tveho prispevku = 0.

jandaxx
28. listopadu • 22:59

+5:-D

440
29. listopadu • 23:28

+6
(ha, žije! (zdravím z garáže;-)))

Roman
28. listopadu • 12:37

Interier je asi tak 20 rokov do zadu. Hodinky, palubny pocitac s inteligentne umiestnenym tlacitkom priamo v pristrojoch...

legnaw
28. listopadu • 9:09

takovy opajc hyundaie genesis a veloster...B-]

ObiWanKenobi
28. listopadu • 5:51

Cena - vo Veľkej Británii ma štartovať na cene v prepočte od 32 700 eur... takze to prestrelili chlapci, skoda. Za tu sumu uz kupis Scirocco R, nehovoriac o este lacnejsom Megane RS ci Mazda MPS

PT
28. listopadu • 19:58

Scirocco 2.0TSI 265k/6000 a 350Nm/2500-5000, zrychlení 0-100 za 6.0s
GT86 2.0 200k/7000 a 205Nm/6600, zrychlení 0-100 za 6.0s (zatím neoficiálně)Kde udělali soudruzi z VW chybu ? :-DMazda 3 MPS 2.3 260k/5500 a 380Nm/3800, zrychlení 0-100 za 6.1s
Mégane RS 2.0 250k/5500 a 340Nm/3000, zrychlení 0-100 za 6.1sNa to, že má konkurence o nějakých 30% vyšší výkony teda žádná sláva, navíc papírově by měla být Toyota nejlepší i v jízdních vlastnostech (reál se teprve uvidí).

ggg
29. listopadu • 4:11

nikde, japonci to měřili z kopce...

Honza
28. prosince • 13:10

Haha tak tos ujel ..... si to široko kup :)

Vít Holubovský (K4m1k4z3)
28. listopadu • 0:45

Váha = 1207 kgSesterský model Subaru BRZ má mít turbo a výkon někde mezi 280-300HP.

George
28. listopadu • 0:04

Vypada jako modernizovana celica a to nebylo zrovna nic povedenyho.

George
27. listopadu • 23:59

200 koniku je trochu malo

Tomogo
31. března • 21:05

Jasně! Nejlepší je atmosférickej 2.0 diesel s 60kW, že? Nenech se vysmát....

George
31. března • 21:27

Ja se zde nebavim a naftovem motoru ale o benzinu ! Protoze do ,,sportovniho" vozu benzin patri. ;-)

pan EKO
27. listopadu • 21:30

Auto je to pěkný.
Ale tohle jste ještě na 100% nevidělihttp://sleduj-online.cz/auto-moto/rozborka-autobu... ... mazec, doporučuji

burty s krenem
27. listopadu • 17:14

tyjo, ufo motor :-)) zadna turba a dle ot. kroutaku a vykonu skoro zavodni chrarakteristika motoru :-) pekny kousek

jandaxx
27. listopadu • 18:04

A za motor taky...

haselzde
27. listopadu • 15:58

fuuuuj takova kulatost oskliva tlusta. Skoro jak hyundai, jenze Ti uz davno dleaji hezci a lepsi auta.
Jako koncept byl pecka, tohle je hnus. Ostatne jako vetsinou
Mmjn nastupce supry jak se mu rikalo docela hodne oslabil motor

legnaw
28. listopadu • 9:09

s tim Hyundayem tos prestrelil.... :-/

Atlis
27. listopadu • 18:50

Supry? Celicy snad...

KINE
27. listopadu • 19:04

Corolly AE86

Atlis
27. listopadu • 23:47

len nazov gt 86 z toho nastupcu ae86 nerobi. ae86 bola normalna corolla, tak ako je teraz normalny auris...

86
28. listopadu • 17:32

Pleteš si pojmy s dojmy :) Obyčejná Corolla byla předokolková AE82, která se vyráběla současně s 86. Ta byla postavená na úplně jiný platformě a čistě za účelem zábavy z jízdy, měla motor, co točí 7700 a LSD.

haselzde
27. listopadu • 20:21

To zni rozumne. Pamatuju ze jsem nekolikrat na netu videl ale jak se o tom mluvila jak o novy supre..

jandaxx
27. listopadu • 17:04

Moc pěkný. U mě má Toyota za vzhled velkou jedničku.

kamil
27. listopadu • 15:22

Koncept hodně dobré ,kdešto finální podoba slabý průměr

Ales
27. listopadu • 14:24

Zvenku designově paráda... 200k na zadek a LSD, super stroj na to, abych se konečně naučil řídit (jako že opravdu řídit, ne jen točit volantem a doufat)... Teď už jen aby kluci nepřestřelili cenu. Umim si představit základ za cca 600 - 700 tisíc. Jediná věc nad kterou se mi křiví huba je interiér... počkam se soudama na další fotky případně na osobní zkušenost někde v salonu :)

anawarr.cz
27. listopadu • 15:48

v tomhle se sice možná naučíš řídit, ale "pořádnou" zadokolku rozmlátíš. jestli máš limit 700tis tak si kup 6 let starou m3 a s tou se uč;-)

Ales
27. listopadu • 16:02

Limit nemam, jen jsem tak odhadoval, co bych považoval za potěšující cenu za "základ". Jinak naprosto upřímně ti povim, že odvahu na koupi staré M3 a hlavně chechtáky na její provoz nemam. U té toyoty bude provoz předpokládám o něco méně nákladný (dejme tomu jako mx-5 2.0i).

Doporučujeme

Články odjinud