Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Ales  |  27. 11. 2011 14:24

Zvenku designově paráda... 200k na zadek a LSD, super stroj na to, abych se konečně naučil řídit (jako že opravdu řídit, ne jen točit volantem a doufat)... Teď už jen aby kluci nepřestřelili cenu. Umim si představit základ za cca 600 - 700 tisíc. Jediná věc nad kterou se mi křiví huba je interiér... počkam se soudama na další fotky případně na osobní zkušenost někde v salonu :)

Odpovědět  |   | 
anawarr.cz  |  27. 11. 2011 15:48

v tomhle se sice možná naučíš řídit, ale "pořádnou" zadokolku rozmlátíš. jestli máš limit 700tis tak si kup 6 let starou m3 a s tou se uč

Odpovědět  |   | 
Ales  |  27. 11. 2011 16:02

Limit nemam, jen jsem tak odhadoval, co bych považoval za potěšující cenu za "základ". Jinak naprosto upřímně ti povim, že odvahu na koupi staré M3 a hlavně chechtáky na její provoz nemam. U té toyoty bude provoz předpokládám o něco méně nákladný (dejme tomu jako mx-5 2.0i).

Odpovědět  |   | 
kamil  |  27. 11. 2011 15:22

Koncept hodně dobré ,kdešto finální podoba slabý průměr

Odpovědět  |   | 
haselzde  |  27. 11. 2011 15:58

fuuuuj takova kulatost oskliva tlusta. Skoro jak hyundai, jenze Ti uz davno dleaji hezci a lepsi auta.
Jako koncept byl pecka, tohle je hnus. Ostatne jako vetsinou
Mmjn nastupce supry jak se mu rikalo docela hodne oslabil motor

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  27. 11. 2011 17:04

Moc pěkný. U mě má Toyota za vzhled velkou jedničku.

Odpovědět  |   | 
Atlis  |  27. 11. 2011 18:50

Supry? Celicy snad...

Odpovědět  |   | 
KINE  |  27. 11. 2011 19:04

Corolly AE86

Odpovědět  |   | 
haselzde  |  27. 11. 2011 20:21

To zni rozumne. Pamatuju ze jsem nekolikrat na netu videl ale jak se o tom mluvila jak o novy supre..

Odpovědět  |   | 
Atlis  |  27. 11. 2011 23:47

len nazov gt 86 z toho nastupcu ae86 nerobi. ae86 bola normalna corolla, tak ako je teraz normalny auris...

Odpovědět  |   | 
86  |  28. 11. 2011 17:32

Pleteš si pojmy s dojmy :) Obyčejná Corolla byla předokolková AE82, která se vyráběla současně s 86. Ta byla postavená na úplně jiný platformě a čistě za účelem zábavy z jízdy, měla motor, co točí 7700 a LSD.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  28. 11. 2011 09:09

s tim Hyundayem tos prestrelil....

Odpovědět  |   | 
burty s krenem  |  27. 11. 2011 17:14

tyjo, ufo motor zadna turba a dle ot. kroutaku a vykonu skoro zavodni chrarakteristika motoru pekny kousek

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  27. 11. 2011 18:04

A za motor taky...

Odpovědět  |   | 
pan EKO  |  27. 11. 2011 21:30

Auto je to pěkný.
Ale tohle jste ještě na 100% neviděli

http://sleduj-online.cz/auto-moto/rozborka-autobu... ...

mazec, doporučuji

Odpovědět  |   | 
George  |  27. 11. 2011 23:59

200 koniku je trochu malo

Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  31. 03. 2012 21:05

Jasně! Nejlepší je atmosférickej 2.0 diesel s 60kW, že? Nenech se vysmát....

Odpovědět  |   | 
George  |  31. 03. 2012 21:27

Ja se zde nebavim a naftovem motoru ale o benzinu ! Protoze do ,,sportovniho" vozu benzin patri.

Odpovědět  |   | 
George  |  28. 11. 2011 00:04

Vypada jako modernizovana celica a to nebylo zrovna nic povedenyho.

Odpovědět  |   | 

Váha = 1207 kg

Sesterský model Subaru BRZ má mít turbo a výkon někde mezi 280-300HP.

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  28. 11. 2011 05:51

Cena - vo Veľkej Británii ma štartovať na cene v prepočte od 32 700 eur... takze to prestrelili chlapci, skoda. Za tu sumu uz kupis Scirocco R, nehovoriac o este lacnejsom Megane RS ci Mazda MPS

Odpovědět  |   | 
PT  |  28. 11. 2011 19:58

Scirocco 2.0TSI 265k/6000 a 350Nm/2500-5000, zrychlení 0-100 za 6.0s
GT86 2.0 200k/7000 a 205Nm/6600, zrychlení 0-100 za 6.0s (zatím neoficiálně)

Kde udělali soudruzi z VW chybu ?

Mazda 3 MPS 2.3 260k/5500 a 380Nm/3800, zrychlení 0-100 za 6.1s
Mégane RS 2.0 250k/5500 a 340Nm/3000, zrychlení 0-100 za 6.1s

Na to, že má konkurence o nějakých 30% vyšší výkony teda žádná sláva, navíc papírově by měla být Toyota nejlepší i v jízdních vlastnostech (reál se teprve uvidí).

Odpovědět  |   | 
ggg  |  29. 11. 2011 04:11

nikde, japonci to měřili z kopce...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 12. 2011 13:10

Haha tak tos ujel ..... si to široko kup :)

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  28. 11. 2011 09:09

takovy opajc hyundaie genesis a veloster...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 11. 2011 12:37

Interier je asi tak 20 rokov do zadu. Hodinky, palubny pocitac s inteligentne umiestnenym tlacitkom priamo v pristrojoch...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  28. 11. 2011 16:22

Jezkovy voci, k cemu je tak impotentni motor v takovem aute? Kolikrat se asi clovek v beznem provozu dostane pres 6krpm??

Jinak receno, koupi si to bud lide, kteri vi o co go a budou si uzivat hlavne na trati a nebo pozeri, kteri budou delat machry, ale na silnici potencial auta nikdy nevyuziji...

Odpovědět  |   | 
Ja  |  28. 11. 2011 19:03

Asi zhruba ten samy pripad, jako u vsech ostatnich vice ci mene sportovnich aut... Hodnota tveho prispevku = 0.

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  28. 11. 2011 22:59

+5

Odpovědět  |   | 
440  |  29. 11. 2011 23:28

+6
(ha, žije! (zdravím z garáže))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A