Toyota GR Yaris oficiálně: Homologační speciál WRC má 261 koní a pohon 4x4

Michal  |  10. 01. 2020 10:45

Tý vogo.Tak za kolik..snad bude pod mega-800tisíc a s tříválcem ale to je celkem fuk.

Odpovědět  |   | 

Ten bude drazsi, ale cosi mi rika, ze na nezpevnenem povrchu mu nebudou stacit ani dvakrat tak draha auta.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:25

A k cemu to? Jako dat si s yarisem off road trat?

Odpovědět  |   | 

Rallye se jezdí kde?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 18:06

Po zpevněných cestách, ne v těžkém terénu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  10. 01. 2020 11:17

První údaje tedy vypadají zajímavě, hlavně ten manuál stojí za potlesk. VW má povinně automat už i u Pola GTI s daleko nižším výkonem, o eRkových čtyřkolkách ani nemluvě...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:25

Otazka zakazniku a prodeju...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  10. 01. 2020 11:30

Tohle bude masakr

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 01. 2020 12:40

To chci

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 01. 2020 12:59
ACE  |  10. 01. 2020 12:45

Prostě.... nádhera. Bohužel to pod míč asi nebude.

Odpovědět  |   | 
...  |  10. 01. 2020 13:33

V Toyote v BA sa “suska” o cene zacinajucej na sume 40000 a konciacej na sume 50000 euro.Slusna cenova a vykonova konkurencia Mini Gp.Bude to zaujimave porovnat tieto dve auta

Odpovědět  |   | 
Alias  |  11. 01. 2020 20:51

Ano, dokonce mirne pres 50 tis.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 21:17

Nechce se mi verit ze tohle pujde pod 50tis eur

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  10. 01. 2020 13:46

k WRCu to má stejně daleko jako "obyčejná Fabia k závodní R5 (možná ještě dál). R5 opravdu není kastle z Fabie, do které daj jiný pajšl, je to úplně jiné auto, které jako Fabie vypadá. Jen tlumič na WRCo stojí co třetina toho auta (nového).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2020 13:57

Je to homologacny special.
Situacia pri Fabii je diametralne odlisna.

Odpovědět  |   | 
Ze by zas....  |  10. 01. 2020 17:55

Jestli myslite tu traparnu s fabii R5 edition, tak tu bych sem netahal, protoze to byla opravdova takova ostuda, ze si to asi ani ve Skode moc pripominat nechteji. Ale vybehoveho 1,4TSI se zbavili s gracii, to ano :)

Tohle ma ALESPON stejny objem motoru (i kdyz je samozrejme dost odlisny od WRC - R3 vs R4, atd...), vykon, svor(y) spoustu zajimavych reseni, rozhodne to jako odkaz na WRC vnimam a je to prvni Toyota po nevim kolika letech, na kterou se velmi tesim.
Coz je asi to, o co jim slo predevsim, udelat Toyotu opet trochu vic zajimavou i pro entuziasty a novinare, zatim jdou spravnym smerem. Drzim jim palce, at je tenhle "vozik" trefa do cerneho.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 01. 2020 14:34

Jsem zvědavý na ten trivalec 1600, fakt to bude asi zajímavé...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 01. 2020 17:12

DOKONALE AUTO! hned by som ho zobral ... jedine co by som doladil na tejto dokonalosti - keby pouziju tu 1,8 z lotusu ako v predchadzajucom modeli

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 01. 2020 19:16

Stacila by i s polovicnim vykonem Vypada moc slibne, uvidime jak si povede v realu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A