Toyota GR Yaris oficiálně: Homologační speciál WRC má 261 koní a pohon 4x4

Michal  |  10. 01. 2020 10:45

Tý vogo.Tak za kolik..snad bude pod mega-800tisíc a s tříválcem ale to je celkem fuk.

Odpovědět  |   | 

Ten bude drazsi, ale cosi mi rika, ze na nezpevnenem povrchu mu nebudou stacit ani dvakrat tak draha auta.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:25

A k cemu to? Jako dat si s yarisem off road trat?

Odpovědět  |   | 

Rallye se jezdí kde?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 18:06

Po zpevněných cestách, ne v těžkém terénu.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  10. 01. 2020 11:17

První údaje tedy vypadají zajímavě, hlavně ten manuál stojí za potlesk. VW má povinně automat už i u Pola GTI s daleko nižším výkonem, o eRkových čtyřkolkách ani nemluvě...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2020 11:25

Otazka zakazniku a prodeju...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  10. 01. 2020 11:30

Tohle bude masakr

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 01. 2020 12:40

To chci

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 01. 2020 12:59
ACE  |  10. 01. 2020 12:45

Prostě.... nádhera. Bohužel to pod míč asi nebude.

Odpovědět  |   | 
...  |  10. 01. 2020 13:33

V Toyote v BA sa “suska” o cene zacinajucej na sume 40000 a konciacej na sume 50000 euro.Slusna cenova a vykonova konkurencia Mini Gp.Bude to zaujimave porovnat tieto dve auta

Odpovědět  |   | 
Alias  |  11. 01. 2020 20:51

Ano, dokonce mirne pres 50 tis.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 21:17

Nechce se mi verit ze tohle pujde pod 50tis eur

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  10. 01. 2020 13:46

k WRCu to má stejně daleko jako "obyčejná Fabia k závodní R5 (možná ještě dál). R5 opravdu není kastle z Fabie, do které daj jiný pajšl, je to úplně jiné auto, které jako Fabie vypadá. Jen tlumič na WRCo stojí co třetina toho auta (nového).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2020 13:57

Je to homologacny special.
Situacia pri Fabii je diametralne odlisna.

Odpovědět  |   | 
Ze by zas....  |  10. 01. 2020 17:55

Jestli myslite tu traparnu s fabii R5 edition, tak tu bych sem netahal, protoze to byla opravdova takova ostuda, ze si to asi ani ve Skode moc pripominat nechteji. Ale vybehoveho 1,4TSI se zbavili s gracii, to ano :)

Tohle ma ALESPON stejny objem motoru (i kdyz je samozrejme dost odlisny od WRC - R3 vs R4, atd...), vykon, svor(y) spoustu zajimavych reseni, rozhodne to jako odkaz na WRC vnimam a je to prvni Toyota po nevim kolika letech, na kterou se velmi tesim.
Coz je asi to, o co jim slo predevsim, udelat Toyotu opet trochu vic zajimavou i pro entuziasty a novinare, zatim jdou spravnym smerem. Drzim jim palce, at je tenhle "vozik" trefa do cerneho.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 01. 2020 14:34

Jsem zvědavý na ten trivalec 1600, fakt to bude asi zajímavé...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 01. 2020 17:12

DOKONALE AUTO! hned by som ho zobral ... jedine co by som doladil na tejto dokonalosti - keby pouziju tu 1,8 z lotusu ako v predchadzajucom modeli

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 01. 2020 19:16

Stacila by i s polovicnim vykonem Vypada moc slibne, uvidime jak si povede v realu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A