Japonský výrobce dodal malému naštvanému hatchbacku ještě drsnější vzhled a hlavně lepší aerodynamiku.
Pro ostrou tříválcovou čtyřkolku od Toyoty dnes nabízí sportovní díly kde kdo, ale tento nový bodykit s názvem Type-S Gen2 je v záplavě exteriérových doplňků tak trochu výjimečný. Jezdí s ním totiž GR Yaris ve skutečných závodech, a to konkrétně v třídě ST-2 série Super Endurance Series. Na soutěžní speciál by si asi nikdo nepověsil díly, které nemají skutečný přínos – budoucí kupci si tak mohou být jisti, že bodykit od legendárních HKS skutečně funguje.
Skládá se z několika dílů – vpředu najdeme splitter vyrobený ze sklolaminátu, osazený bočními křidélky z uhlíkového kompozitu. Na boky přibyly výrazné prahy také se sklolaminátu, dozadu pak po stranách difuzoru HKS umístili nové horizontální lišty, doplněné vertikálními karbonovými křidélky.
Zřejmě nejvýraznějším prvkem z této sady dílů je velké křídlo z uhlíkového kompozitu, montované na kšilt nad pátými dveřmi. Komponenty jsou překvapivě rozumně naceněny, nejdražší je přední splitter za zhruba 25 tisíc korun, prahy stojí 19 tisíc korun a zadní křídlo taktéž. V nabídce HKS pro GR Yaris najdeme i další díly, například výfuky stavěné až na 500 koní, power editory, sady filtrů a plnicích potrubí z karbonu, odolnější písty a ojnice nebo několik typů kompletních sportovních podvozků.
Zdroj: HKS | Zdroj videa: Toyota