Jezdí s ním GR Yaris ve skutečných závodech, a to konkrétně v třídě ST-2 série Super Endurance Series. Zdroj: HKS

Jezdí s ním GR Yaris ve skutečných závodech, a to konkrétně v třídě ST-2 série Super Endurance Series. | Zdroj: HKS

Skládá se z několika dílů – vpředu najdeme splitter vyrobený ze sklolaminátu, osazený bočními křidélky z uhlíkového kompozitu. Zdroj: HKS

Skládá se z několika dílů – vpředu najdeme splitter vyrobený ze sklolaminátu, osazený bočními křidélky z uhlíkového kompozitu. | Zdroj: HKS

Na boky přibyly výrazné prahy také se sklolaminátu. Zdroj: HKS

Na boky přibyly výrazné prahy také se sklolaminátu. | Zdroj: HKS

Dozadu pak po stranách difuzoru HKS umístili nové horizontální lišty, doplněné vertikálními karbonovými křidélky. Zdroj: HKS

Dozadu pak po stranách difuzoru HKS umístili nové horizontální lišty, doplněné vertikálními karbonovými křidélky. | Zdroj: HKS

Zřejmě nejvýraznějším prvkem z této sady dílů je velké křídlo z uhlíkového kompozitu, montované na kšilt nad pátými dveřmi. Zdroj: HKS

Zřejmě nejvýraznějším prvkem z této sady dílů je velké křídlo z uhlíkového kompozitu, montované na kšilt nad pátými dveřmi. | Zdroj: HKS

Komponenty jsou překvapivě rozumně naceněny, nejdražší je přední splitter za zhruba 25 tisíc korun, prahy stojí 19 tisíc korun a zadní křídlo taktéž. Zdroj: HKS

Komponenty jsou překvapivě rozumně naceněny, nejdražší je přední splitter za zhruba 25 tisíc korun, prahy stojí 19 tisíc korun a zadní křídlo taktéž. | Zdroj: HKS

Skládá se z několika dílů – vpředu najdeme splitter vyrobený ze sklolaminátu, osazený bočními křidélky z uhlíkového kompozitu. Zdroj: HKS
Na boky přibyly výrazné prahy také se sklolaminátu. Zdroj: HKS
Dozadu pak po stranách difuzoru HKS umístili nové horizontální lišty, doplněné vertikálními karbonovými křidélky. Zdroj: HKS
Zřejmě nejvýraznějším prvkem z této sady dílů je velké křídlo z uhlíkového kompozitu, montované na kšilt nad pátými dveřmi. Zdroj: HKS
6
Fotogalerie

Toyota GR Yaris může vypadat jako skutečné závodní auto. Úprava je relativně levná

Japonský výrobce dodal malému naštvanému hatchbacku ještě drsnější vzhled a hlavně lepší aerodynamiku.

Pro ostrou tříválcovou čtyřkolku od Toyoty dnes nabízí sportovní díly kde kdo, ale tento nový bodykit s názvem Type-S Gen2 je v záplavě exteriérových doplňků tak trochu výjimečný. Jezdí s ním totiž GR Yaris ve skutečných závodech, a to konkrétně v třídě ST-2 série Super Endurance Series. Na soutěžní speciál by si asi nikdo nepověsil díly, které nemají skutečný přínos – budoucí kupci si tak mohou být jisti, že bodykit od legendárních HKS skutečně funguje.

Skládá se z několika dílů – vpředu najdeme splitter vyrobený ze sklolaminátu, osazený bočními křidélky z uhlíkového kompozitu. Na boky přibyly výrazné prahy také se sklolaminátu, dozadu pak po stranách difuzoru HKS umístili nové horizontální lišty, doplněné vertikálními karbonovými křidélky.

Zřejmě nejvýraznějším prvkem z této sady dílů je velké křídlo z uhlíkového kompozitu, montované na kšilt nad pátými dveřmi. Komponenty jsou překvapivě rozumně naceněny, nejdražší je přední splitter za zhruba 25 tisíc korun, prahy stojí 19 tisíc korun a zadní křídlo taktéž. V nabídce HKS pro GR Yaris najdeme i další díly, například výfuky stavěné až na 500 koní, power editory, sady filtrů a plnicích potrubí z karbonu, odolnější písty a ojnice nebo několik typů kompletních sportovních podvozků.

Zdroj: HKS | Zdroj videa: Toyota

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud