Ostrá Toyota GR Yaris dorazila do Česka. Na nic nečekejte, má být hned vyprodaná

70 komentářů

Matěj
6. května • 5:17

Krásný a jistě zábavný vůz, jenže bez hlubšího významu. Kdo chce sportovní auto koupí si Focus RS nebo Mercedes A AMG.

speedfred
6. května • 10:52

Za má byť športové s auto RWD.
Ešte to nikto neskúsil ale už všetci vedia že R3 je zlý.Mne by nevadil.

Mojo
6. května • 16:35

Zoofilní sex taky většina nevyzkoušela a myslí si, že je zlý.B-]

Rokyta ex Acz
6. května • 9:18

Chtělo by to na bázi Aurisu. Osobně bych se nebránil 4 dveřovému kupé jakoby Bmw 6. Tohle je trochu jak "kei car". Žeby neměla jezdit dobře, o to se nebojím.

Kankunen
6. května • 7:43

Spousta lidí Yaris GR nechápe, je spousta nadšenců, ale málo takových co dokážou auto vodit přesně ve velkých rychlostech, takže potřebuješ malé a hravé auto, aby jses vlezl na parkoviště nebo se posbíral na cestě kde je možnost napravit chybku.

Michal
6. května • 1:10

Ta spotřeba v NEDC je asi chyba.Další limitka jak jimmy.To bude pekelně drahé jako ojetina.

a
5. května • 21:38

Vyprodaná asi těžko. Ještě minimálně rok po uvedení budou mít prodejci v Německu plno skladovek. Stejně jako u minulé 1,8 GRMN.

Kevil
5. května • 20:26

Vypadá jako rozšláplá ropucha :-D.

Ralf
5. května • 18:16

Japonská raketka, co na to odpoví Hyundai? Hezky to za dva roky zkopíruje s i20.

petr r. (petrumr)
5. května • 18:55

i20 WRC se už vyvíjí a dlouho testuje, je ale otázka, jestli to dají na značky.

Medvěd
5. května • 19:44

Já měl zato, že i20 WRV už jezdí, nebo se mi zdálo?

petr r. (petrumr)
6. května • 15:31

na zkušebce-viz otoč stránku.

Allamarein
5. května • 19:52

Z odcházející generace WRC určitě je, ale nemá žádný "civilní" protějšek. V nové generaci by měla být i20N, ale to bude jen klasická předokolka.

Lee
5. května • 17:32

Tříválec je odpad nezávisle na jeho výkonu.

WP
6. května • 7:14

Proč? Obvykle se rychleji vytáčí, má zajímavější zvuk v otáčkách, obvykle mívá agresivnější průběh výkonu. K podobnému autu mi přijde jako dobrá volba.

petr r. (petrumr)
5. května • 18:45

šak to není pro tebe, pro tebe jsou přeci sériové auta co chrlí linka pro masy.

Lee
5. května • 18:50

Neříkej. Každý by měl být upřímný alespoň sám k sobě. Kdyby stejný výkon dodal čtyřválec, dali byste přednost tříválci? Nedali, pokud nejste naprostí techničtí analfabeti. Takže vzhledem k tomuhle tříválcovému bizáru za 900k bych sériová auta moc nedehonestoval.

Petr
5. května • 19:11

Zvláštní že tříválec začal používat i technický analfabet Koenigsegg.. Nebo je to jen tím že jsi naprostý osel? Douč se a přestaň tu omýlat kecy typu "šestiválec ničím nenahradíš".. Ujel ti vlak.

Baset
5. května • 19:44

Projel jsem tříválec v Mini a ten motor je srágora. Na volnoběh, jak Zetor, ve středním rozsahu otáček vibrace zcela pominou, ale mimo střed, to je babeta. A nejnovější zážitek, poslechněte si DS. To je asi zatím vrchol šílenosti v oblasti benzínových tříválců.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
5. května • 19:53

a kdo ti to půjčil? Auta od bmw se nepůjčují a to srovnání zetoru je s tříválcem nebo šestiválcem turbo nebo bez, rozepiš se, nás to zajímá a hlavně kolik měls na tym zetoru otáček volnoběhu, jestli malé tak kurvíš hydrauliku. Máš někde fotku?

Xixao
5. května • 22:41

Auta od bmw se nepujcuji? Aha, tak proto bmw neuspelo s tim svym car sharing projektem :-D

petr r. (petrumr)
6. května • 15:28

vlastníš bmw?

Lee
5. května • 19:31

I kdyby tříválec použilo i Ferrari, tak některé věci se nikdy nezmění. Zkus příště nějaký technicky laděný argument místo urážek - já vím, je to těžší a asi to nezvládneš...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
5. května • 19:48

Proč se hádáš, nechápu. Ty jako když sedneš do auta co má tříválec dostaneš infarkt nebo jakou máš zdravotní argumenty proti tříválci, tobě vadí nějaký vjemy? Tuším, že předvádíš IV cenovou.

Lee
5. května • 20:18

Nehádám se, narozdíl od tebe i argumentuju a neútočím jako slaboch a čtvrtou cenou předvádíš vzhledem ke svému písemnému projevu ty.

petr r. (petrumr)
5. května • 21:08

Ale ty tvoje argumenty nejsou ničím podloženy, chápeš to, já se stebou nehádám, jenom ti dávám fakta. A už si došel jak se nemá argumentovat, ty bys projel křižovatkou na červenou, kdyby to barevný sklo tam nebylo a argumentovals by, že na semaforu červená nesvítila? Ty ani nevíš, kdyby ta červení i bez toho skla nesvítila, tak by se to přeplo do výstrahy. Ty nemáš myslitelný mozek a schází ti argumenty, tak začínáš, že se ti nelíbí můj písemný projev. Nebo ty máš více nicků a nevíš co jsem na jaký nick odepsal? Už se to tady probíralo a rychlost přehlašování.

Xixao
5. května • 22:40

Tedy, kdyz pominu ten psany projev, tak misto argumentu oponentovi vyprojektovat nejakou smyslenku a tu hned odsoudit a poukazat na to, jak je dotycny spatny, je luxusni argumentacni faul hodny zakladni skoly. Gratuluji. Druhy stupen se blizi.

Lee
5. května • 21:24

Proboha nauč se psát česky:-O

petr r. (petrumr)
5. května • 19:02

a já mám copak auto pro masy s masově vyráběným motorem? Kdybych tady se nějak přiklonil k názoru diskutujících, tak bych aji neměl lod o třech plachtách..... A ten čtyřválec by se tam vešel? s šestistupnovou převodovkou. Ne já bych vybral co nejméně válců, co daný typ má, dělal jsem to vždy a budu.

Xixao
5. května • 22:36

Predpokladam, ze az nekdo prijde s dvouvalcem, tak mu utrhnes ruce :-D

Vlk z Vlkohradu
5. května • 18:55

Tesat do kamene a ukazovat všem, kteří z nějakého podivného důvodů vychvalují tříválce.

Joe Doe
6. května • 10:18

Su trojvalce a trojvalce. Tak ako su stvorvalce a stvorvalce.Ze tie od VAG stoja za prd este neznamena, ze to bude platit aj pre trojvalce od Fordu ci Toyoty.

Petr
5. května • 19:12

Ty jsi taky úplně mimo..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
5. května • 19:49

Však je z Vlkohradu, tam se dobrý tříválec ještě nenaučili.

Lee
5. května • 20:20

Dobrý tříválec je oxymóron.

Allamarein
5. května • 21:55

Inu, i ty musíš ještě dospět.

Mirek
5. května • 16:48

Já jsem jen zvědavý, jestli to stealth01 koupí, to by byl test z první ruky.

ACE
6. května • 10:35

Loni říkal že má už na cestě Lexuse, koupil ho nakonec?

ACE
5. května • 16:04

Když letošní zájemci budou jezdit v druhé půlce roku, tak bude logicky letos vyčerpáno a na další se dostane příští rok. Půl roku, to je běžná čekací doba na mnoho aut.

petr r. (petrumr)
5. května • 15:48

Už jsem o tym psal, prostě tohle se stavělo né jako hot-hatch, ale rovnou sportovní náčení z WRC. Ztoho jsou paf i zarputilci toyotou vlastněný subaru. Jen tak dále a toyota si to může dovolit díky těm co kupují hybridy.

Roman
5. května • 15:52

Jo, tohle je povedeny ... skoda toho 3-valce, ale spise to budou predsudky a pojede asi dobre ... i ten od BMW se da. Za ty penize je to pekna kara co si asi jako vikendovka ci polozavodak svych par zakazniku najde. Co taky jineho? Ve 4x4 je nejbliz az ta Cupra.

Lee
5. května • 18:52

Tak vzhledem k tomu výkonu a 4x4 to samozřejmě dobře pojede, ale s výkonově srovnatelným čtyřválcem by to bylo lepší.

Pospa
7. května • 9:49

Pánové. Tříválec to má proto aby se pod kapotu vlezla 1.6 motor a manuální převodovka.

petr r. (petrumr)
5. května • 19:04

v čem?

Lee
5. května • 19:24

Další věc jsou vyvažovací hřídele, které lepší motory vůbec nepotřebují.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
5. května • 19:40

jaký to jsou ty lepší motory?

Allamarein
5. května • 19:46

To budou asi ty dvanáctiválce. Do malých aut jako dělané, naprosto ideální. Ale ať nežeru, do malého auta V8, do nižší střední desetiválec, a těch dvanáct necháme až na střední třídu...

Lee
5. května • 20:23

Do Yarise se čtyřválec nevejde? Ale vejde. Čtyřválec je optimální minimum.

Joe Doe
6. května • 10:16

Ja sa cudujem, ze v Toyote ten motor dokazali skonstruovat bez teba....

kuk
6. května • 10:56

Zato ty jsi jim urcite pomohl ty vševěd B-]

petr r. (petrumr)
5. května • 20:49

čtyřválec měl by větší tření, pomalejší reakce, tenčí vložky, větší pumpa, složitější svody atd. a se zavěšením GR, šestistupnovou převodovkou s torsenovým diferákem a rozvodem gr four kde pohon je napříč ne. Máš odkaz? Tenhle článek je o yarisu GR.

...
6. května • 11:27

https://www.autozeitung.de/assets/styles/article_ima... ... do gremlina nacpali motor z elise s kompreosrem, ten by se tam asi nevešel, kdyby vzali 2zz bez kompresoru, zas nemá takový krouťák...

Lee
5. května • 21:13

Peugeot 206 WRC atd.

WP
6. května • 4:39

Děti ze školky? Kde se dá koupit nový P206WRC? Je to vůz pro běžné používání?

petr r. (petrumr)
6. května • 15:25

na barumce to viděli všichni, vždy dám pár fotek, hlavně ta noční městská erzeta je lahůdkou pro oči když brzdy svítí lépe jak kat. Oni ty děti ještě nemají rozum a nevědí, že nějaký auta do normálního provozu nepustí, že třeba ty brzdy se musí zahřát.

Lee
5. května • 19:46

Víceválcové. Dva stačí i na dobrou motorku, ale auto je něco jiného a tři rozhodně nestačí a jsou zbytečným masochismem. Úředně vynuceným.

Lee
5. května • 19:10

V kultuře chodu, průběhu výkonu, životnosti (i převodovky a spojky). Např. tříválec musí mít těžší setrvák než čtyřválec, a tak bude zhoršená reakce na plyn. Nebo už někdo našel způsob jak tyhle základy vojebat? No a pak jsou tu šestiválce, V8 a V12, který snad ani nejdou zkonstruovat blbě - řidič je vždy nadšen okamžitou reakcí, průběhem výkonu a celkovým charakterem. Hele znám tříválec z BMW i8 a kdo je z něčeho takového nadšen, tak neví co je dobré.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
6. května • 7:02

V8 je oblibená proto, protože kultivovaná není, nejdou rozpočítat válce aby motor jel hladce, jako třeba R6.... takže V8 bych sem netahal

Mojo
6. května • 14:13

To napiš Lexusu.

petr r. (petrumr)
5. května • 19:38

Máš odkaz jak si to testoval? Má to zrychlení 5.2 sekundy na sto a to turbo na tych kuličkových ložiskách se asi lépe roztočí než na kluzných. Ty si asi znalec a napiš nám, proč ten setrvák musí být těžší, podle praxe a sundávání setrváků z aut stebou nesouhlasím, jsou to hospodský řeči. Najdi si to v katalogu, máš tam i hmotnost dílu. Já znám zase dvouválec a čtyřválec z bmw a jsem nadšen.

Medvěd
5. května • 19:48

Já mám zase šesti válec od BMW a jsem taky nadšen. Jinak je super, že něco takového postavili. Co si ovšem budeme nalhávat 4 válce a ještě v boxeru jsou zajímavější o více válcích nemluvě.

David
5. května • 15:42

...honem honem. Už tam letíme a kupujeme hned dvě aby jsme to stihli ......nebudou!!!!

petr r. (petrumr)
5. května • 15:49

Pozdě, už se nemusíš snažit.:-D

Pikao
5. května • 17:54

Hezky to je, to jo. Ale u nas to nematodes tak tradici. Za stejny peniz slusnej kombik nizsi stredni.

WP
6. května • 4:36

Za stejný peníz je už kombík střední třídy a nezdá se ti, že jde o naprosto jinou cílovou? Těch pár kusů, které sem půjdou bude rychle pryč.

Kari
5. května • 21:53

Nemyslím si, že ten, kdo bude chtít tohle, bude mít v hledáčku i kombi nižší střední.

petr r. (petrumr)
5. května • 18:43

anebo jízdenka na vlak, autobus a mhd, to ses to srovnávání naučil kde?:-/

Pikao
5. května • 19:10

Omlouvam se, ale diskutovat s petrumr nebo mpolan nema smysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
5. května • 19:44

Copak, taky nemáš na pravdu žádné argumenty? :-D

petr r. (petrumr)
5. května • 19:28

promin, že mám jiné priority, chlastat dovedeš a podle odpovědí si asi v hospodě každý den, ale abys sis koupil něco pro radost to ne. Máš vůbec jízdní kola? Píši v množném čísle, neboť v okolí neznám nikoho kdo má jen jedno. Kolik dáš peněz za kuřivo?

Doporučujeme

Články odjinud