Ostrá Toyota GR Yaris dorazila do Česka. Na nic nečekejte, má být hned vyprodaná

David  |  05. 05. 2020 15:42

...honem honem. Už tam letíme a kupujeme hned dvě aby jsme to stihli ......nebudou!!!!

Odpovědět  |   | 

Pozdě, už se nemusíš snažit.

Odpovědět  |   | 
Pikao  |  05. 05. 2020 17:54

Hezky to je, to jo. Ale u nas to nematodes tak tradici. Za stejny peniz slusnej kombik nizsi stredni.

Odpovědět  |   | 

anebo jízdenka na vlak, autobus a mhd, to ses to srovnávání naučil kde?

Odpovědět  |   | 
Pikao  |  05. 05. 2020 19:10

Omlouvam se, ale diskutovat s petrumr nebo mpolan nema smysl.

Odpovědět  |   | 

promin, že mám jiné priority, chlastat dovedeš a podle odpovědí si asi v hospodě každý den, ale abys sis koupil něco pro radost to ne. Máš vůbec jízdní kola? Píši v množném čísle, neboť v okolí neznám nikoho kdo má jen jedno. Kolik dáš peněz za kuřivo?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 05. 2020 19:44

Copak, taky nemáš na pravdu žádné argumenty?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  05. 05. 2020 21:53

Nemyslím si, že ten, kdo bude chtít tohle, bude mít v hledáčku i kombi nižší střední.

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 05. 2020 04:36

Za stejný peníz je už kombík střední třídy a nezdá se ti, že jde o naprosto jinou cílovou? Těch pár kusů, které sem půjdou bude rychle pryč.

Odpovědět  |   | 

Už jsem o tym psal, prostě tohle se stavělo né jako hot-hatch, ale rovnou sportovní náčení z WRC. Ztoho jsou paf i zarputilci toyotou vlastněný subaru. Jen tak dále a toyota si to může dovolit díky těm co kupují hybridy.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  05. 05. 2020 15:52

Jo, tohle je povedeny ... skoda toho 3-valce, ale spise to budou predsudky a pojede asi dobre ... i ten od BMW se da. Za ty penize je to pekna kara co si asi jako vikendovka ci polozavodak svych par zakazniku najde. Co taky jineho? Ve 4x4 je nejbliz az ta Cupra.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 18:52

Tak vzhledem k tomu výkonu a 4x4 to samozřejmě dobře pojede, ale s výkonově srovnatelným čtyřválcem by to bylo lepší.

Odpovědět  |   | 

v čem?

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 19:10

V kultuře chodu, průběhu výkonu, životnosti (i převodovky a spojky). Např. tříválec musí mít těžší setrvák než čtyřválec, a tak bude zhoršená reakce na plyn. Nebo už někdo našel způsob jak tyhle základy vojebat? No a pak jsou tu šestiválce, V8 a V12, který snad ani nejdou zkonstruovat blbě - řidič je vždy nadšen okamžitou reakcí, průběhem výkonu a celkovým charakterem. Hele znám tříválec z BMW i8 a kdo je z něčeho takového nadšen, tak neví co je dobré.

Odpovědět  |   | 

Máš odkaz jak si to testoval? Má to zrychlení 5.2 sekundy na sto a to turbo na tych kuličkových ložiskách se asi lépe roztočí než na kluzných. Ty si asi znalec a napiš nám, proč ten setrvák musí být těžší, podle praxe a sundávání setrváků z aut stebou nesouhlasím, jsou to hospodský řeči. Najdi si to v katalogu, máš tam i hmotnost dílu. Já znám zase dvouválec a čtyřválec z bmw a jsem nadšen.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 05. 2020 19:48

Já mám zase šesti válec od BMW a jsem taky nadšen. Jinak je super, že něco takového postavili. Co si ovšem budeme nalhávat 4 válce a ještě v boxeru jsou zajímavější o více válcích nemluvě.

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 05. 2020 07:02

V8 je oblibená proto, protože kultivovaná není, nejdou rozpočítat válce aby motor jel hladce, jako třeba R6.... takže V8 bych sem netahal

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 14:13

To napiš Lexusu.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 19:24

Další věc jsou vyvažovací hřídele, které lepší motory vůbec nepotřebují.

Odpovědět  |   | 

jaký to jsou ty lepší motory?

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 19:46

Víceválcové. Dva stačí i na dobrou motorku, ale auto je něco jiného a tři rozhodně nestačí a jsou zbytečným masochismem. Úředně vynuceným.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 19:46

To budou asi ty dvanáctiválce. Do malých aut jako dělané, naprosto ideální. Ale ať nežeru, do malého auta V8, do nižší střední desetiválec, a těch dvanáct necháme až na střední třídu...

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 20:23

Do Yarise se čtyřválec nevejde? Ale vejde. Čtyřválec je optimální minimum.

Odpovědět  |   | 

čtyřválec měl by větší tření, pomalejší reakce, tenčí vložky, větší pumpa, složitější svody atd. a se zavěšením GR, šestistupnovou převodovkou s torsenovým diferákem a rozvodem gr four kde pohon je napříč ne. Máš odkaz? Tenhle článek je o yarisu GR.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 05. 2020 20:58

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 21:13

Peugeot 206 WRC atd.

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 05. 2020 04:39

Děti ze školky? Kde se dá koupit nový P206WRC? Je to vůz pro běžné používání?

Odpovědět  |   | 

na barumce to viděli všichni, vždy dám pár fotek, hlavně ta noční městská erzeta je lahůdkou pro oči když brzdy svítí lépe jak kat. Oni ty děti ještě nemají rozum a nevědí, že nějaký auta do normálního provozu nepustí, že třeba ty brzdy se musí zahřát.

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 05. 2020 11:27

https://www.autozeitung.de/assets/styles/article_ima... ...

do gremlina nacpali motor z elise s kompreosrem, ten by se tam asi nevešel, kdyby vzali 2zz bez kompresoru, zas nemá takový krouťák...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 05. 2020 10:16

Ja sa cudujem, ze v Toyote ten motor dokazali skonstruovat bez teba....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 05. 2020 10:56

Zato ty jsi jim urcite pomohl ty vševěd

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  07. 05. 2020 09:49

Pánové. Tříválec to má proto aby se pod kapotu vlezla 1.6 motor a manuální převodovka.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  05. 05. 2020 16:04

Když letošní zájemci budou jezdit v druhé půlce roku, tak bude logicky letos vyčerpáno a na další se dostane příští rok. Půl roku, to je běžná čekací doba na mnoho aut.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2020 16:48

Já jsem jen zvědavý, jestli to stealth01 koupí, to by byl test z první ruky.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 05. 2020 10:35

Loni říkal že má už na cestě Lexuse, koupil ho nakonec?

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 17:32

Tříválec je odpad nezávisle na jeho výkonu.

Odpovědět  |   | 

šak to není pro tebe, pro tebe jsou přeci sériové auta co chrlí linka pro masy.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 18:50

Neříkej. Každý by měl být upřímný alespoň sám k sobě. Kdyby stejný výkon dodal čtyřválec, dali byste přednost tříválci? Nedali, pokud nejste naprostí techničtí analfabeti. Takže vzhledem k tomuhle tříválcovému bizáru za 900k bych sériová auta moc nedehonestoval.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 05. 2020 18:55

Tesat do kamene a ukazovat všem, kteří z nějakého podivného důvodů vychvalují tříválce.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 05. 2020 19:12

Ty jsi taky úplně mimo..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 19:49

Však je z Vlkohradu, tam se dobrý tříválec ještě nenaučili.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 20:20

Dobrý tříválec je oxymóron.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 21:55

Inu, i ty musíš ještě dospět.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 05. 2020 10:18

Su trojvalce a trojvalce. Tak ako su stvorvalce a stvorvalce.

Ze tie od VAG stoja za prd este neznamena, ze to bude platit aj pre trojvalce od Fordu ci Toyoty.

Odpovědět  |   | 

a já mám copak auto pro masy s masově vyráběným motorem? Kdybych tady se nějak přiklonil k názoru diskutujících, tak bych aji neměl lod o třech plachtách..... A ten čtyřválec by se tam vešel? s šestistupnovou převodovkou. Ne já bych vybral co nejméně válců, co daný typ má, dělal jsem to vždy a budu.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 05. 2020 22:36

Predpokladam, ze az nekdo prijde s dvouvalcem, tak mu utrhnes ruce

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 05. 2020 19:11

Zvláštní že tříválec začal používat i technický analfabet Koenigsegg.. Nebo je to jen tím že jsi naprostý osel? Douč se a přestaň tu omýlat kecy typu "šestiválec ničím nenahradíš".. Ujel ti vlak.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 19:31

I kdyby tříválec použilo i Ferrari, tak některé věci se nikdy nezmění. Zkus příště nějaký technicky laděný argument místo urážek - já vím, je to těžší a asi to nezvládneš...

Odpovědět  |   | 

Proč se hádáš, nechápu. Ty jako když sedneš do auta co má tříválec dostaneš infarkt nebo jakou máš zdravotní argumenty proti tříválci, tobě vadí nějaký vjemy? Tuším, že předvádíš IV cenovou.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 20:18

Nehádám se, narozdíl od tebe i argumentuju a neútočím jako slaboch a čtvrtou cenou předvádíš vzhledem ke svému písemnému projevu ty.

Odpovědět  |   | 

Ale ty tvoje argumenty nejsou ničím podloženy, chápeš to, já se stebou nehádám, jenom ti dávám fakta. A už si došel jak se nemá argumentovat, ty bys projel křižovatkou na červenou, kdyby to barevný sklo tam nebylo a argumentovals by, že na semaforu červená nesvítila? Ty ani nevíš, kdyby ta červení i bez toho skla nesvítila, tak by se to přeplo do výstrahy. Ty nemáš myslitelný mozek a schází ti argumenty, tak začínáš, že se ti nelíbí můj písemný projev. Nebo ty máš více nicků a nevíš co jsem na jaký nick odepsal? Už se to tady probíralo a rychlost přehlašování.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  05. 05. 2020 21:24

Proboha nauč se psát česky

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 05. 2020 22:40

Tedy, kdyz pominu ten psany projev, tak misto argumentu oponentovi vyprojektovat nejakou smyslenku a tu hned odsoudit a poukazat na to, jak je dotycny spatny, je luxusni argumentacni faul hodny zakladni skoly. Gratuluji. Druhy stupen se blizi.

Odpovědět  |   | 
Baset  |  05. 05. 2020 19:44

Projel jsem tříválec v Mini a ten motor je srágora. Na volnoběh, jak Zetor, ve středním rozsahu otáček vibrace zcela pominou, ale mimo střed, to je babeta. A nejnovější zážitek, poslechněte si DS. To je asi zatím vrchol šílenosti v oblasti benzínových tříválců.

Odpovědět  |   | 

a kdo ti to půjčil? Auta od bmw se nepůjčují a to srovnání zetoru je s tříválcem nebo šestiválcem turbo nebo bez, rozepiš se, nás to zajímá a hlavně kolik měls na tym zetoru otáček volnoběhu, jestli malé tak kurvíš hydrauliku. Máš někde fotku?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 05. 2020 22:41

Auta od bmw se nepujcuji? Aha, tak proto bmw neuspelo s tim svym car sharing projektem

Odpovědět  |   | 

vlastníš bmw?

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 05. 2020 07:14

Proč? Obvykle se rychleji vytáčí, má zajímavější zvuk v otáčkách, obvykle mívá agresivnější průběh výkonu. K podobnému autu mi přijde jako dobrá volba.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  05. 05. 2020 18:16

Japonská raketka, co na to odpoví Hyundai? Hezky to za dva roky zkopíruje s i20.

Odpovědět  |   | 

i20 WRC se už vyvíjí a dlouho testuje, je ale otázka, jestli to dají na značky.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  05. 05. 2020 19:44

Já měl zato, že i20 WRV už jezdí, nebo se mi zdálo?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 19:52

Z odcházející generace WRC určitě je, ale nemá žádný "civilní" protějšek. V nové generaci by měla být i20N, ale to bude jen klasická předokolka.

Odpovědět  |   | 

na zkušebce-viz otoč stránku.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  05. 05. 2020 20:26

Vypadá jako rozšláplá ropucha .

Odpovědět  |   | 
a  |  05. 05. 2020 21:38

Vyprodaná asi těžko. Ještě minimálně rok po uvedení budou mít prodejci v Německu plno skladovek. Stejně jako u minulé 1,8 GRMN.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 05. 2020 01:10

Ta spotřeba v NEDC je asi chyba.Další limitka jak jimmy.To bude pekelně drahé jako ojetina.

Odpovědět  |   | 
Matěj  |  06. 05. 2020 05:17

Krásný a jistě zábavný vůz, jenže bez hlubšího významu. Kdo chce sportovní auto koupí si Focus RS nebo Mercedes A AMG.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  06. 05. 2020 07:43

Spousta lidí Yaris GR nechápe, je spousta nadšenců, ale málo takových co dokážou auto vodit přesně ve velkých rychlostech, takže potřebuješ malé a hravé auto, aby jses vlezl na parkoviště nebo se posbíral na cestě kde je možnost napravit chybku.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 05. 2020 09:18

Chtělo by to na bázi Aurisu. Osobně bych se nebránil 4 dveřovému kupé jakoby Bmw 6. Tohle je trochu jak "kei car". Žeby neměla jezdit dobře, o to se nebojím.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  06. 05. 2020 10:52

Za má byť športové s auto RWD.
Ešte to nikto neskúsil ale už všetci vedia že R3 je zlý.Mne by nevadil.

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 16:35

Zoofilní sex taky většina nevyzkoušela a myslí si, že je zlý.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A