Další únik fotek Toyoty Supra! Zvenku už skutečně nemá co skrývat

Úniky snímků a informací okolo Toyoty Supra neberou konce. O ten poslední se údajně postaralo německé zastoupení Toyoty, které do děkovného e-mailu přiložilo „nevhodnou“ přílohu.

K oficiálnímu představení Toyoty Supra má dojít v polovině ledna na autosalonu v Detroitu, sama Toyota si ale podle všeho poměrně zavařila. Zájemci o vůz, který se zapsal na čekací listinu, totiž v e-mailu poděkovala a údajně přiložila i dva snímky, kterými jsme doplnili dosavadní galerii. A ty zatím neměl nikdo vidět.

Nová Toyota Supra odhalena! Takto vypadá bez maskování

Nová Toyota Supra odhalena! Takto vypadá bez maskování

Jak vidíte, snímky jsou opatřeny oficiálními logy Toyoty, spodní vodoznak si na ně vložil správce fóra supramkv.com, na kterém se objevily. Vidíme na nich Toyotu Supra zcela bez maskování a zvenku už v podstatě nemá co skrývat. Podobnost s novým BMW Z4, s nímž sdílí techniku, je minimální, což potvrzuje dřívější sdělení, že si konstruktéři obou značek šli svou vlastní cestou.

Šéfdesignér BMW vysvětlil, proč se Z4 a Supra vzhledově tolik liší

Šéfdesignér BMW vysvětlil, proč se Z4 a Supra vzhledově tolik liší

Že bude sériový vůz vypadat nějak takto, se dalo i přes dosavadní maskování očekávat. Novinkou je však označení. Ona to totiž podle všeho nebude „pouze“ Supra, ale rovnou GR Supra. Je otázkou, jestli GR (Gazoo Racing) bude vyhrazeno pouze jedné z verzí, nebo se setkáváme s oficiálním názvem japonsko-německého (nebo také německo-japonského) sporťáku.

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Tak či tak jsme zatím sériové Toyotě Supra aktuálně nejblíže, jak to jenom jde, zbytek informací se dozvíme už zanedlouho. Prozatím se sluší připomenout, že se o pohon postará třílitrový řadový šestiválec o výkonu 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 N.m, který bude kombinován s automatickou převodovkou. Má dorazit i ostřejší verze GRMN, dost možná se na ni ale právě díváme.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků