Další únik fotek Toyoty Supra! Zvenku už skutečně nemá co skrývat

Úniky snímků a informací okolo Toyoty Supra neberou konce. O ten poslední se údajně postaralo německé zastoupení Toyoty, které do děkovného e-mailu přiložilo „nevhodnou“ přílohu.

K oficiálnímu představení Toyoty Supra má dojít v polovině ledna na autosalonu v Detroitu, sama Toyota si ale podle všeho poměrně zavařila. Zájemci o vůz, který se zapsal na čekací listinu, totiž v e-mailu poděkovala a údajně přiložila i dva snímky, kterými jsme doplnili dosavadní galerii. A ty zatím neměl nikdo vidět.

Nová Toyota Supra odhalena! Takto vypadá bez maskování

Nová Toyota Supra odhalena! Takto vypadá bez maskování

Jak vidíte, snímky jsou opatřeny oficiálními logy Toyoty, spodní vodoznak si na ně vložil správce fóra supramkv.com, na kterém se objevily. Vidíme na nich Toyotu Supra zcela bez maskování a zvenku už v podstatě nemá co skrývat. Podobnost s novým BMW Z4, s nímž sdílí techniku, je minimální, což potvrzuje dřívější sdělení, že si konstruktéři obou značek šli svou vlastní cestou.

Šéfdesignér BMW vysvětlil, proč se Z4 a Supra vzhledově tolik liší

Šéfdesignér BMW vysvětlil, proč se Z4 a Supra vzhledově tolik liší

Že bude sériový vůz vypadat nějak takto, se dalo i přes dosavadní maskování očekávat. Novinkou je však označení. Ona to totiž podle všeho nebude „pouze“ Supra, ale rovnou GR Supra. Je otázkou, jestli GR (Gazoo Racing) bude vyhrazeno pouze jedné z verzí, nebo se setkáváme s oficiálním názvem japonsko-německého (nebo také německo-japonského) sporťáku.

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Nová Toyota Supra poprvé v akci. Poslechněte si ten božský zvuk!

Tak či tak jsme zatím sériové Toyotě Supra aktuálně nejblíže, jak to jenom jde, zbytek informací se dozvíme už zanedlouho. Prozatím se sluší připomenout, že se o pohon postará třílitrový řadový šestiválec o výkonu 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 N.m, který bude kombinován s automatickou převodovkou. Má dorazit i ostřejší verze GRMN, dost možná se na ni ale právě díváme.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků