Toyota Fun Vii: šikovný chameleón pro Tokio

Na nadcházejícím autosalonu v Tokiu představí koncern Toyota originální studii Fun Vii. Má jít o „chytrý telefon na kolech“.

Tokijský autosalon je místem, na němž se tradičně setkáváme s těmi nejbláznivějšími koncepčními studiemi. Na stánku značky Toyota najdeme řadu špičkových premiér včetně sériového kupé Toyota GT 86 (dosud označovaného jako model FT-86), je ale pravděpodobné, že nejvíce pozornosti vzbudí třímístná studie Toyota Fun Vii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Fun Vii, nový koncept pro letošní autosalon v Tokiu

Mělo by se jednat o jistou obdobu „chytrého telefonu“ ve formě dopravního prostředku. Povrch karoserie i její útroby se mají snadno proměnit ve velkoplošné displeje a také barvu karoserie lze údajně měnit „stejně jednoduše jako stáhnout do telefonu novou aplikaci“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota Fun Vii by měla živě komunikovat se svým provozovatelem i okolím v rámci dopravního provozu, přičemž ovládání má probíhat přes „chytrý telefon“ nebo jinou komunikační jednotku. Na podrobnosti si musíme počkat až na oficiální tokijskou premiéru. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků