Toyota Fun Vii: šikovný chameleón pro Tokio

Na nadcházejícím autosalonu v Tokiu představí koncern Toyota originální studii Fun Vii. Má jít o „chytrý telefon na kolech“.

Tokijský autosalon je místem, na němž se tradičně setkáváme s těmi nejbláznivějšími koncepčními studiemi. Na stánku značky Toyota najdeme řadu špičkových premiér včetně sériového kupé Toyota GT 86 (dosud označovaného jako model FT-86), je ale pravděpodobné, že nejvíce pozornosti vzbudí třímístná studie Toyota Fun Vii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Fun Vii, nový koncept pro letošní autosalon v Tokiu

Mělo by se jednat o jistou obdobu „chytrého telefonu“ ve formě dopravního prostředku. Povrch karoserie i její útroby se mají snadno proměnit ve velkoplošné displeje a také barvu karoserie lze údajně měnit „stejně jednoduše jako stáhnout do telefonu novou aplikaci“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota Fun Vii by měla živě komunikovat se svým provozovatelem i okolím v rámci dopravního provozu, přičemž ovládání má probíhat přes „chytrý telefon“ nebo jinou komunikační jednotku. Na podrobnosti si musíme počkat až na oficiální tokijskou premiéru. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků