Toyota FT-86 představena? Unikla část prospektu…

Automobilka Toyota střeží finální podobu svého sportovního modelu bedlivě. Ale, jak se zdá, nepovedlo se…

Toyota si od nového sportovního vozu FT-86, který vyvíjí ve spolupráci se Subaru, slibuje hodně, především návrat ke kořenům jednoduchých sporťáků s motorem vpředu podél a pohonem zadních kol. Tento model připravuje již od začátku ve spolupráci se Subaru, které jej hodlá prodávat jako Subaru BRZ.

Subaru BRZ: známe další podrobnosti

Subaru BRZ: známe další podrobnosti

Když Subaru letos ve Frankfurtu představovalo svůj průhledný prototyp Subaru BRZ Prologue, dozvěděli jsme se, že se obě automobilky domluvily na tom, že až do oficiální premiéry obou modelů na podzimním autosalonu v Tokiu veřejnosti neukáží zkrátka „nic“. Ale, stalo se. I když zřejmě nechtíc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová Toyota FT-86 na snímcích z brožury Modellisty

Do éteru totiž unikly snímky nafocené z poměrně realisticky vypadající reklamní brožury, kde nejspíš vidíme vůz Toyota FT-86 upravený japonskou ladičskou značkou Modellista (ta se na Toyoty specializuje, nedávno uvedla vlastní pojetí typu Toyota Prius Modellista). Lze tedy předpokládat, že standardní verze tohoto vozu bude nakonec postrádat nejen specifická vícepaprsková litá kola, ale také bodykit sestávající především z nástavců prahů a nárazníků (vzadu s mohutným difuzorem).

Klepněte pro větší obrázek

Pokud nejde v případě těchto snímků o podvrhy, zdá se, že Toyota oproti svým předchozím studiím na toto téma nakonec podnikla ještě několik drobných stylistických úprav. Přední i zadní svítilny dostaly nové tvary a i základní proporce obou nárazníků působí odlišně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Snímky z nafoceného katalogu navíc nabízejí zřejmě vůbec první náhledy do interiéru novinky. O technických specifikacích zatím další zprávy neunikly, proto naše čtenáře odkazujeme na naše starší články, v nichž jsme shromáždili všechna dostupná fakta.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků