Nejspíš proto, že FT-86 (divnej předek, hnusnej zadek s nepovedenou atrapou F1 spodku, neforemná střecha ala Hurvínek, interiér jak od krejčího ČD "co to rád v kůžži", hybridní přítěž) by vedle ní nejspíš vynikla jako evidentní krok zpět...http://www.2fastlane.com/wallpapers/toyota/Celica_GT_Sp_Edition_2005_1.jpghttp://www.2fastlane.com/wallpapers/toyota/Celica_GT_Sp_Edition_2005_2.jpg
Nejspis proto, ze posledni Celica mela nahon jenom na predni kola a ke sportovnimu nacini mela celkem daleko. Takze se kroku distancovat se od libiveho kupe bez vetsinch sportovnich ambici a odkazat na ikonicke modely automobilky vubec nedivim...
A o co víc "sportovní náčiní" je FT-86? Snad ne tím že to má v předu srovnatelný motor (kw/kg) a k němu náhon ze subaru 4×4 vykastrovaný na zadohrab? Netvrdím že to bude křáp - obojí jsou stylovky - ale poučte mě proč kvůli tomu bude lepší než tunu vážící Celica 7. generace? Snad ne kvůli nutně větší tendenci k prokluzu poháněných zadních kol, protože tak je to přece "cool"? Sorry, ale na "radost z jízdy" snad spíš měli upgradovat věkem fousatou MR2...
Neztrapňuj se, když jsi bez vkusu :-P
Ja ti neviem, ale Celica na tvojich obrázkoch rozhodne nie je žiadne terno. Videl som ju naživo a teda ... radšej nie :-) To FT-86 je o dosť podarenejšia. Posledná Celica, čo sa mi pozdávala bola práva tá o generáciu skôr ako "štvoročko".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.