Toyota FT-86 II: v Ženevě čekejte jen další koncept (foto)

Je tomu již pěkných pár pátků, co se Toyota vytasila s konceptem FT-86, který má reprezentovat malé, lehké sportovní kupé s pohonem zadních kol. Vůz vzniká ve spolupráci se Subaru a jeho první pořádné představení jsme vám přinesli již koncem roku 2009, později jsme jej doplnili i novými snímky a videem. Od té doby se o tzv. Toyobaru, jak se vozu začalo v mezičase říkat, a jeho sériové podobě mluvilo mnohokrát, dodnes jsme se jí ale nedočkali. A nedočkáme se jí ani na letošním ženevském autosalonu.

Toyota totiž oznámila, že do Švýcarska přiveze pouze další evoluci svého původního konceptu, které říká poněkud nenápaditě FT-86 II. Na druhou stranu automobilka potvrdila, že koncept se značně přiblíží produkční podobě modelu a bude již jasně dávat najevo, jak bude dosud nepojmenovaný sériový vůz vypadat.

Při té příležitosti jsme se dočkali i první fotografie FT-86 II, dobrá polovina vozu je ale jaksi skryta garážovými vraty. Uvidíme tedy, s čím nakonec Toyota do Ženeve přijede a zda se již konečně dočkáme alespoň jasného sdělení o termínu začátku výroby sériové verze, jejím jménu či přesnějších technických specifikací.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 II zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky