Toyota FT-86 II: v Ženevě čekejte jen další koncept (foto)

Je tomu již pěkných pár pátků, co se Toyota vytasila s konceptem FT-86, který má reprezentovat malé, lehké sportovní kupé s pohonem zadních kol. Vůz vzniká ve spolupráci se Subaru a jeho první pořádné představení jsme vám přinesli již koncem roku 2009, později jsme jej doplnili i novými snímky a videem. Od té doby se o tzv. Toyobaru, jak se vozu začalo v mezičase říkat, a jeho sériové podobě mluvilo mnohokrát, dodnes jsme se jí ale nedočkali. A nedočkáme se jí ani na letošním ženevském autosalonu.

Toyota totiž oznámila, že do Švýcarska přiveze pouze další evoluci svého původního konceptu, které říká poněkud nenápaditě FT-86 II. Na druhou stranu automobilka potvrdila, že koncept se značně přiblíží produkční podobě modelu a bude již jasně dávat najevo, jak bude dosud nepojmenovaný sériový vůz vypadat.

Při té příležitosti jsme se dočkali i první fotografie FT-86 II, dobrá polovina vozu je ale jaksi skryta garážovými vraty. Uvidíme tedy, s čím nakonec Toyota do Ženeve přijede a zda se již konečně dočkáme alespoň jasného sdělení o termínu začátku výroby sériové verze, jejím jménu či přesnějších technických specifikací.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 II zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků