Toyota FT-86 II: v Ženevě čekejte jen další koncept (foto)

Je tomu již pěkných pár pátků, co se Toyota vytasila s konceptem FT-86, který má reprezentovat malé, lehké sportovní kupé s pohonem zadních kol. Vůz vzniká ve spolupráci se Subaru a jeho první pořádné představení jsme vám přinesli již koncem roku 2009, později jsme jej doplnili i novými snímky a videem. Od té doby se o tzv. Toyobaru, jak se vozu začalo v mezičase říkat, a jeho sériové podobě mluvilo mnohokrát, dodnes jsme se jí ale nedočkali. A nedočkáme se jí ani na letošním ženevském autosalonu.

Toyota totiž oznámila, že do Švýcarska přiveze pouze další evoluci svého původního konceptu, které říká poněkud nenápaditě FT-86 II. Na druhou stranu automobilka potvrdila, že koncept se značně přiblíží produkční podobě modelu a bude již jasně dávat najevo, jak bude dosud nepojmenovaný sériový vůz vypadat.

Při té příležitosti jsme se dočkali i první fotografie FT-86 II, dobrá polovina vozu je ale jaksi skryta garážovými vraty. Uvidíme tedy, s čím nakonec Toyota do Ženeve přijede a zda se již konečně dočkáme alespoň jasného sdělení o termínu začátku výroby sériové verze, jejím jménu či přesnějších technických specifikací.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-86 II zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků