Toyota Financial Services uvede počátkem roku 2008 na trh zcela novou produktovou řadu Toyota Pojištění.

Captive leasingová společnost Toyoty – Toyota Financial Services Czech s.r.o. (TSFCZ) se dohodla s Allianz pojišťovnou na spolupráci při vytvoření produktové řady Toyota Pojištění.

TFSCZ se zabývá poskytováním finančních služeb pro koncové zákazníky Toyota, resp. Lexus, kdy tyto služby jsou tvořeny jak produkty na bázi finančního, či operativního leasingu, tak i různých úvěrových modelů.

Nedílnou součástí nabídky je pak i pojištění, zejména ty druhy pojištění kryjící rizika provozu automobilů (havarijní pojištění, pojištění odpovědnosti, doplňková havarijní pojištění). Nabídku pojištění zákazníci TFSCZ využívají jako součást leasingových, či úvěrových splátek či jako pojištění zprostředkované – pro zákazníky řádně, či předčasně končící smluvní vztah s Toyota Financial Services a majících zájem si dále svá vozidla ponechat. Kvalitu nabídky dokládá fakt, že 98% všech uzavřených leasingových či úvěrových smluv obsahuje pojištění, 30-40% zákazníků končících smluvních vztah s TFSCZ má zájem o zprostředkované pojištění.

V souladu se svou střednědobou strategií chce Toyota Financial Services dále oslovit nabídkou pojištění i jiné zákazníky Toyota (Lexus) a to zejména ty, kteří dosud nevyužívají služeb této společnosti. Těmito zákazníky jsou ti, co pořizují svá vozidla za hotové, či cestou jiného způsobu financování než přes Toyota Financial Services.

Z toho důvodu oslovila Toyota Financial Services dva renomované pojišťovací ústavy a na základě výběrového řízení se rozhodla ke spolupráci s Allianz pojišťovnou, a. s.

„Vznik Toyota Pojištění bude jednou z částí logického vyústění naší snahy o nabídku komplexních finančních služeb“, říká Aleš Kamarýt, ředitel Toyota Financial Services a dodává: „Nejde ale jen o to, vytvořit pouhou nabídku. Jedním z našich cílů v rámci této produktové řady je, aby klient, který se rozhodne této naší nabídky využít měl jistotu, že o něj bude v případě jakékoli kolizní situace dobře postaráno. Chceme, aby naše nabídka i následné služby byla odlišná od standardů nabízených na trhu.“

Toyota pojištění představuje vůbec první co-brandované pojištění na trhu. Veškeré materiály, tzn. nabídka, produktová podpora atd. bude vycházet z firemní Corporate Identity Designu (pravidel pro grafické ztvárnění) Toyota, resp. Toyota Financial Services.

Toyota Pojištění tak bude primárně nabízeno cestou sítě autorizovaných partnerů Toyota a Lexus, dále přes webové stránky TFSCZ a samozřejmě bude zařazeno i do nabídky již dříve uvedené – jako součást splátek, či pro stávající zákazníky Toyota Financial Services.

Harmonogram prací pro uvedení projektu na trh počítá s okamžitým zahájením programování software pro nabídku pojištění a nastavení systému výměny dat a dokladů, přes pilotní běh u vybraných autorizovaných prodejců a na webových stránkách TFSCZ v září-říjnu 2007 a plným uvedením na trh na počátku roku 2008.

Toyota Financial Services Czech je na trhu České republiky od poloviny roku 2000.

Svými službami na bázi úvěru a leasingu TFSCZ pokrývá více jak 50% trhu v rámci poptávky po financování vozů Toyota a Lexus na území České republiky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků