Toyota Etios: levná Toyota debutovala v Dillí, i jako hatchback

Nedávno avizované odhalení cenově dostupného sedanu s názvem Etios, který bude určen zejména pro indický, ruský a asijský trh, už máme za sebou. Návštěvníci v pořadí již desátého autosalonu v indické metropoli Dillí si tak mohou na vlastní oči prohlédnout předprodukční podobu modelu Etios ve dvou verzích - hatchback a sedan. Automobilka zároveň avizovala, že před zahájením produkce naplánované na druhou polovinu letošního roka čekají model pouze drobné kosmetické úpravy, a tak už teď máme možnost vidět vůz, který je jen malý krůček od své finální podoby. 

Toyota na výše zmíněné trhy pustí obě karosářské verze najednou. Zpočátku bude vůz k dispozici pouze s 1,5 litrovým benzínovým agregátem, později se do nabídky přidá i úspornější „jedna-dvojka”.

Další specifikace výrobce prozatím neposkytl, ovšem k dispozici máme množství lákavých marketingových vyjádření. Jako příklad bychom mohli uvést třeba to, že konečná cena (která by se měla zhruba pohybovat kolem 10 000 dolarů) se žádným způsobem neprojeví na kvalitě, dílenském zpracování a použitých materiálech. Interiér sice bude jednodušší, což však žádným způsobem neovlivní jeho funkčnost, naopak posádka jistě ocení dostatek vnitřního prostoru, na nějž se při vývoji vozu kladl důraz. Hodnotné informace...

Toyota plánuje ročně prodat celkem 70 tisíc Etiosů, počítá se přitom, že vůz se časem podívá i do Číny a Brazílie. Objevily se dokonce i spekulace, že s Etiosem můžeme počítat i zde, vůči těmto tvrzením jsme ale dost skeptičtí, navíc nic podobné nezmínila ani samotná automobilka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Etios bude k dispozici i jako hatchback, zobrazená výbava taktéž překvapí
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků