Toyota Etios: levná Toyota debutovala v Dillí, i jako hatchback

Nedávno avizované odhalení cenově dostupného sedanu s názvem Etios, který bude určen zejména pro indický, ruský a asijský trh, už máme za sebou. Návštěvníci v pořadí již desátého autosalonu v indické metropoli Dillí si tak mohou na vlastní oči prohlédnout předprodukční podobu modelu Etios ve dvou verzích - hatchback a sedan. Automobilka zároveň avizovala, že před zahájením produkce naplánované na druhou polovinu letošního roka čekají model pouze drobné kosmetické úpravy, a tak už teď máme možnost vidět vůz, který je jen malý krůček od své finální podoby. 

Toyota na výše zmíněné trhy pustí obě karosářské verze najednou. Zpočátku bude vůz k dispozici pouze s 1,5 litrovým benzínovým agregátem, později se do nabídky přidá i úspornější „jedna-dvojka”.

Další specifikace výrobce prozatím neposkytl, ovšem k dispozici máme množství lákavých marketingových vyjádření. Jako příklad bychom mohli uvést třeba to, že konečná cena (která by se měla zhruba pohybovat kolem 10 000 dolarů) se žádným způsobem neprojeví na kvalitě, dílenském zpracování a použitých materiálech. Interiér sice bude jednodušší, což však žádným způsobem neovlivní jeho funkčnost, naopak posádka jistě ocení dostatek vnitřního prostoru, na nějž se při vývoji vozu kladl důraz. Hodnotné informace...

Toyota plánuje ročně prodat celkem 70 tisíc Etiosů, počítá se přitom, že vůz se časem podívá i do Číny a Brazílie. Objevily se dokonce i spekulace, že s Etiosem můžeme počítat i zde, vůči těmto tvrzením jsme ale dost skeptičtí, navíc nic podobné nezmínila ani samotná automobilka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Etios bude k dispozici i jako hatchback, zobrazená výbava taktéž překvapí
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků