Toyota do Ženevy s dvojicí konceptů

Japonská automobilka Toyota představí v Ženevě dva nové modely. Oba spojuje příslušnost k hybridním automobilům.

Prvním z nich je koncept FT-HS, který byl veřejnosti představen již před měsícem na autosalonu v Detroitu, ovšem evropští příznivci motorismu jej budou moci vidět vůbec poprvé. Koncept supersportovního hybridu má dokázat, že úsporné a ekologické technologie nejsou cizí ani výkonným vozům.

Tip: Podrobné představení studie FT-HS naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota FT-HS Concept

Druhou hybridní studii bude vůz s názvem Hybrid-X, který si ovšem odbude světovou premiéru až v Ženevě. I když Toyota prozatím nezveřejnila žádné bližší informace, zákulisní řečí hovoří o tom, že Hybrid X půjde v designovém duchu současného Priusu, jen bude vybaven větším počtem futuristických prvků a také jeho hybridní pohon a technologie budou více laboratorní než reálné.

Na druhou stranu právě tento koncept má ukazovat, kudy povede vývoj a cesta současného Priusu, který je na trhu poměrně dlouho a přestože jsou jeho prodeje výborné, nové tvary a nové technologie by zákazníci uvítali.

Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Hybrid-X Concept

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků