Toyota do roku 2010 nabídne dva nové hybridy

Japonská automobilka Toyota hodlá vytěžit co nejvíc z úspěšného hybridního modelu Prius. Představitelé automobilky totiž ohlásili, že ve vývoji jsou dva nové modely na bázi nejprodávanějšího hybridu na světě. Nová generace modelu Prius má být představena příští rok na Detroitském autosalonu, přičemž po jejím boku se mají objevit i vzpomínané dva modely na stejném podvozku. 

První z modelů má zapadat do kategorie menších MPV a má jít o vhodný rodinný vůz. Druhý bude zaměřen trochu výše, a to pro lidi nemající hluboko do kapsy. Tak bude tento model i vypadat a vývojáři slibují, že vůz bude budit luxusní dojem. Zatím víme jen tolik, že vůz se, alespoň z dálky, podobat konceptu Hybrid X, jež automobilka představila na letošním ženevském autosalonu.
 

Automobilka navíc přislíbila, že nový Prius a od něho odvozené modely budu disponovat vylepšenou technologii a tak se očekává nejen větší ekologičnost, ale koneckonců i zvýšení prodejů. Pro automobilku by to znamenalo, že své prvenství v segmentu hybridních vozidel si udrží i nadále.

Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Hybrid X
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 29 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků