Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek  Smart EQ ForTwo . Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek Smart EQ ForTwo. Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která se zastavila na 680 kg. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která se zastavila na 680 kg. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně... | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně... | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

...nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

...nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč. | Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod Zdroj: Toyota

| Toyota C+pod | Zdroj: Toyota

Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota
Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek  Smart EQ ForTwo . Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota
Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která se zastavila na 680 kg. | Toyota C+pod Zdroj: Toyota
Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně... | Toyota C+pod Zdroj: Toyota
18
Fotogalerie

Toyota C+pod je nový levný elektromobil. Uveze dva lidi, stojí zhruba 345.000 Kč

Ultra kompaktní vozítka do města jsou v Japonsku nadále žádaným zbožím. Toyota reaguje na poptávku.

Rozmach trhu s malými elektromobily v Evropě teprve zažíváme, v Japonsku jsou nicméně v kategorii městských vozítek dlouho popředu a není divu, že i tato oblast přechází na elektrický pohon. Z konceptu, který Toyota představila v roce 2019 na autosalonu v Tokiu, tak nyní vychází produkční model C+pod.

Ultra kompaktní elektromobil, jak Toyota svou novinku nazývá, uveze dva pasažéry, a přitom je ještě menší než známý prcek Smart EQ ForTwo. Na délku měří C+pod 2490 mm, široký je 1290 mm a vysoký 1550 mm. Panely karoserie jsou vyrobeny z plastu s ohledem na cenu, ale také hmotnost vozu, která činí 680 kg.

Jednoduché a levné plasty spatříte také v interiéru, kterému dominuje středový přístrojový displej a panel s velkými fyzickými tlačítky. Sedadla čalouněná látkou vypadají pohodlně, nechybí tu pár odkládacích prostorů a kufr je řešen zbylým místem za sedačkami. Jak ukazuje Toyota na fotkách, pro rychlý nákup stačí.

Elektrický motor C+podu o výkonu 9 kW (12 koní) pohání zadní kola a energii mu zajišťuje lithium-iontová baterie o kapacitě 9,06 kWh. Dojezd na jedno nabití je udávaných 150 km, což pro čistě městské využití bohatě stačí. Ostatně jinam se posádka miniaturní Toyoty zřejmě ani nevydá s maximální rychlostí 60 km/h.

C+pod už míří v Japonsku do prodeje a začíná na cenovce 1.650.000 jenů, tedy v přepočtu asi 345.000 Kč.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud