Toyota Corolla Verso D-4D: praktická a agilní (megatest)

18 komentářů

Tom
10. července • 16:00

Všechny pohonné jednotky Versa jsou veskrze spolehlivé, výkonné a se skromnými nároky na příděl paliva. U motoru 2,0 D-4D je třeba počítat s pravidelnou výměnou rozvodů po ujetí 105 000 km. Ostatní jednotky mají odolný řetěz, nevyžadující zpravidla pozornost.
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/toyota-corolla... ...

Rudolf
16. června • 15:40

Prosím o vysvětlení, proč je u vozidla Toyota Corolla Verso 1,8 Sol uváděna délka 4360mm a u Toyota Corolla Verso D-4D 4455mm, to je to vozidla v diesové motorizace opravdu delší? Děkuji Rudolf

sayza
18. února • 1:41

Hm, dle recenze hodne slaby motor za hodne velky penize. Cekal bych od common railu vic.

DAVID
7. června • 23:44

Nový čtyřválec 2.2 D-4D  bude míti 130 kW  a to bude mazec 8,8 sec /100 km/h.Zatím píší velkou spotřebu ...asi 8,8 litru.Jenže to bude určitě za velkej peníz, takže uvidíme. 

Luboš
17. února • 18:37

Je pravda,že se tahle TOYOTA vyrábí v Turecku ?

Strejcek_Nimra
15. února • 11:10

Docela by mě zajímalo, jak to u Toyoty vyřešili s rezervou. Pokud se na dně kufru ukrývají nouzová sedadla, asi na ni moc místa nezbyde. Takže - je tam nouzová (jako v golfu)? Nebo je zvenčí (jako u francouzských aut)? Nebo dodává Toyota místo rezervy soupravu na lepení (jako BMW)? Děkuji za info.

Pavel Janda
15. února • 12:49

Rezerva je u vsech modelu dojezdova, pro japonska auta klasicka T125/70D17.

Hugo
15. dubna • 0:39

blbost, rezerva je plnohodnotna, a je podvesena zospodu, pod batozinovym priestorom.

Strejcek_Nimra
15. února • 13:42

Děkuji za odpověď. BTW: Když se podívám na Vaše jméno, napadá mě... nepůsobil jste druhdy v ČRo v Motožurnálu?

quino
15. února • 6:30

Co říkáte na srovnání těchto dvou Japonců?

Petr Broža
15. února • 9:46

Hondu FR-V budeme mít na test až v dubnu, pak můžeme srovnat

snapbar
14. února • 15:12

Mam 1,8 VVTI Sol (automat) , 7 seat , tento motor podla mojho nazoru neni az tak hlucny, ale pravdu povediac , keby do toho Toyota davala silnejsi benzinak , tak zoberiem ten...

snapbar
14. února • 15:11

Mam 1,8 VVTI Sol (automat) , 7 seat , tento motor podla mojho nazoru neni az tak hlucny, ale pravdu povediac , keby do toho Toyota davala silnejsi benzinak , tak zoberiem ten...

BBJ
16. února • 14:53

Oproti konkurenci je i ta 1.8 prilis hlucna - to auto zkratka spatne odhlucnili, coz je skoda, protoze jinak je OK.

Tomas-MB
14. února • 10:32

Ani nenadchne ani neurazi...

Krull
14. února • 12:26

No mě se to nějako nelíbí, takový divný auto.

higor04
14. února • 9:44

Chcelo by to ešte nejak prehľadne napísať výbavu auta a konkrétnu cenu - podobne, ako to má konkurenčné auto.cz
Čo znamená do "sadsa" nad tabuľkou s technickými parametrami?

Petr Broža
14. února • 9:54

Výbava i cena je uvedena v textu, ale na vaše přání jsem to přidal i na konec článku. "Sadsa" je pracovní označení pro nadpis, který jsem zapomněl doplnit, už je tam.

Doporučujeme

Články odjinud