Toyota Corolla TREK detailněji: Ochranné plasty, vyšší podvozek a bohatá výbava

29 komentářů

Palo
26. září • 8:57

Automobilka Toyota stratila segment MPV . Toyota Verso sa už nevyrába . Úžitkovu hodnotu ako vnutorný priestor , pohodlie cestujúcich , zatial porovnatelne nenahradil žiaden vyrábaný typ automobilu , možno sa k nemu blíži Prius , no je neporovnatelne drahší .

Joe Doe
30. září • 11:43

Sienna, Prius Plus/V, Estima, Sienta....https://toyota.jp/carlineup/...

Peter
27. září • 23:04

Kdyby ses o to více zajímal,tak to nenapíšeš. Toyota segment MPV neztratila, pořád tyto modely vyrábí. O segment MPV ztratil zájem evropský zákazník.

Lažanský
24. září • 16:38

Bez čtyřkolky trapný oplastovaný fejk.

Joe Doe
30. září • 11:40

Holt, cesky chalupar nie je primarnou cielovou skupinou toyoty.

petr r. (petrumr)
24. září • 17:21

kde bydlíš, 85% čechů a moravanů mají k obydlí asfaltovou komunikaci celoročně udržovanou.

homer
24. září • 17:48

Ma recht, ja mam ctyrikratctyrky jenom abych v zime nemusel uklizet dvur a dojel na lyzovacku i zpatky bez trapceni s retezama a lanem.

Aladin.
24. září • 19:10

V usa je 1.2t s 4x4.

.
24. září • 19:20

To je Evropanům platné jak mrtvému zimník.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
24. září • 19:30

To je pravda.:-D 4x4 je provedena do sportovna, ne pro lepší průchodnost mimo asfaltky. Nikdo by si to tu nekoupil. Stejně, jako nikdo nevyhledává Imprezu.

.
24. září • 19:53

4x4 se v Evropě prodávají skvěle. To, že se neprodává Impreza není problém 4x4 ale její totální zastaralosti.

JB
24. září • 21:10

totální zastaralosti ??? Je to problém její ceny.

bzzz
24. září • 21:26

... spise problem cilovky.

Petr
24. září • 20:28

V čem je aktuální Impreza zastaralá?

.
24. září • 21:37

1. Nemá použitelný motor. Jediná volba je vydechlá 1.6 bez špetky jiskry a zoufalou dynamikou, marně přemýšlím, který zástupce nižší střední má se základní motorizací zrychlení za 12,4 a Vmax 180.
2. Neumí manuál a nabízí jen CVT (které přispívá k zadušení té 1.6)
3. Provedení interiéru je jak minulého tisíciletí, infotainment pak sto let za opicemi.
4. A za to všechno si píská zcela nesmyslné ceny, takže to v ČR ani v Evropě nikdo nekupuje. Minulý měsíc se v EU prodalo 72 Imprez, tedy totální propadák 911ctek se za stejnou dobu prodalo 1695).

petr r. (petrumr)
24. září • 20:34

má asi dvounásobnou spotřebu jak hybridní toyota.

MrMarkus
24. září • 16:50

Tak někomu, třeba mě by to stačilo ke štěstí. Občas jezdím polňačky a parkuju mimo silnici, standardně je světlá výška pouhých 130mm a když se podívám na ten parádní přední nárazník, je mi ho líto. Ostatně stačí se podívat na ostatní auta na ulici, co mají přední nárazník takhle nízko, většina jich je ze spodu pěkně otřískaných nebo dokonce nalomených. Proto by se mi ty dva cm světlé výšky navíc hodily. Outback to není, ale je to pak lepší než většina jiných podobných aut.

Joe Doe
30. září • 11:38

Moj hybridny Auris sedi 'proklate nizko', ale v zasade je to problem len pri parkovani celom vpred nad obrubnikom - tam, kde niektore radoby sportove auta cumak daju bez problemov, ja nie.Takze tebou popisany use case - obcas polnacka atd. je uplne legitimny. Nehovoriac o tom, ze zatial som 4x4 nepotreboval.

E15
24. září • 15:42

Jako OK, ale 20 mm je dost málo (ale lepší než minulá generace, ta měla jen ty plasty), taky nějaký elektromotorek na zadní nápravu by se (alespoň u vrcholné verze) hodil - to by byl konečně "japonský Scout" :-P. Jinak Android Auto pořád není??? Ale na rozdíl od RAV 4 má výškově nastavitelnou sedačku spolujezdce - pecka (Sclasse hadr)! :-D

Aladin
24. září • 16:04

Mně se tento vůz líbí. Pokuď má navigaci a můžeš si tam nacpat hudbu, android auto dále nepotřebuji. Co někdo psal, že má android/apple přijít příští rok a bude všem nahrán i zpět. Vůz má bez přehánění luxusní interiér, kvalitní podvozek vč. zadního víceprvku. V losím testu se chová klidně a předvídatelně. Základní motor s 90kw má čtyři válce. Citace ze stránek Toyoty: "Motor 1.2 Turbo 116 k má dna pístů chlazená zespoda proudy oleje a samostatné chlazení boku motoru, které pracuje nezávisle na systému regulujícím teplotu hlavy. Intercooler je vybaven rovněž samostatným nízkoteplotním kapalinou chlazeným obvodem." Zkrátka kvalita a poctivé zpracování již od základu. A 2.0 hybrid už je technologická paráda.

MrMarkus
24. září • 16:44

1.2T má 85kW. Pro mě naprosto dostačující, POKUD by to do verze TREK opravdu dali. Ale obávám se, že do TREK dají pouze hybridní verze. Moc pak nevěřím informaci, že cena se bude odvojíjet od základní verze TS tj. ceny 514900 Kč. Spíše se obávám, že tam bude jen ten hybrid, výbava je někde na úrovni Comfort plus pakety, to bude přes 600 tisíc :-(

iPace
24. září • 17:10

to fakt resis u nakupky auta nad 500k rozdil cca 80 tisic?

MrMarkus
24. září • 17:20

Já jo, v tomhle jsem Skot, každou korunu za každé okolnosti, ale to neznamená, že si nechci udělat radost Toyotou :-D

petr r. (petrumr)
24. září • 17:13

asi nikdy nekupoval nový auto, vyšší výbava nemusí být vždy dražší než základ.

Aladin
24. září • 17:03

To máš pravdu. V odkazu níže uvádějí trek pouze pro 1.8 a 2.0. Trek považuji za takový style paket. Polňačku projedeš i s normální verzí. Jen to nesmíš rozhoupat, toť je celé.https://www.autoexpress.co.uk/toyota/corolla/107971/new... ...

MrMarkus
24. září • 17:15

Asi jo, budu muset být opatrný. Jinak ten CarPlay a Android Auto pro evropský Touch2 by už pomalu měl být ve výrobě, stávajícím vozidlům by mělo stačit pak v service upgradovat firmware, časově počátek roku 2020. Osobně tuto vlastnost vyžaduji, protože navigace v Touch2 je zastaralá a neaktualizovaná, navíc rozvázali dohodu s Googlem a už tam nefunguje ani hledání POI. Nechci být v tomhle odkázaný na výrobce vozidla, nový telefon se kdyžtak kupuje snadněji než auto :D

petr r. (petrumr)
24. září • 16:30

na americkým yotube android v ravce je, ale pro mě zbytečnost.

MrMarkus
24. září • 18:48

Bacha, v Americe dává Toyta do aut poslední roky Entune, to je něco jiného než Touch 2 pro Evropu.

petr r. (petrumr)
24. září • 20:37

pravdu řeknu, nevím co to je za rozdíl, já mám v citroenu jukebox s HDD a v bramboře rádio s cd a hifi.

Doporučujeme

Články odjinud