Toyota Corolla TREK detailněji: Ochranné plasty, vyšší podvozek a bohatá výbava

Příchod takzvaně „oplastované“ varianty Corolly avizovala Toyota už na letošním autosalonu v Ženevě. Až teď nám ovšem detailněji popisuje její výbavu.

V době popularity crossoverů a jednoduše aut s vyšší světlou výškou je vlastně nová Corolla TREK celkem pochopitelným krokem, jak nabídku variant populárního modelu rozšířit. Výhradně s karoserií kombi, tedy jako Touring Sports, se novinka od Toyoty postaví například proti Fordu Focus Active, který se snaží zaujmout identickým receptem.

Corolla TREK má tak zaujmout odolněji pojatou karoserií s dodatečnými plasty na náraznících, prazích a v oblasti podběhů. Připravenost k jízdě mimo zpevněnou silnici taky zvýrazňuje o 20 mm vyšší podvozek. Speciálně pro verzi TREK bude dostupný nový design 17palcových litých kol a ve standardní výbavě zahlédnete na exteriéru i přední mlhovky a LED světlomety.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

TREK dostane v základu i ztmavená zadní okna, uvnitř poté dvoubarevné textilní čalounění sedaček, dekoraci palubní desky v imitaci dřeva či prahy s logy TREK. Po stránce moderních technologií bude novinka patřit k těm vybavenějším liniím v nabídce Corolly, obsahující 7palcový displej přístrojového štítu i 7palcovou obrazovku infotainmentu.

Hlavně ale dostane i poslední verzi balíčku asistenčních a bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense, v němž se nachází funkce automatického brzdění s detekcí chodců (i v noci) a cyklistů, adaptivní tempomat s funkcí Start&Stop, asistent pro udržování jízdy v pruhu, funkce rozpoznávání značek a rovněž automatického stmívání dálkových světel.   

První Toyota Century kabriolet je tady. Vznikla pro nejdůležitější osobu Japonska

První Toyota Century kabriolet je tady. Vznikla pro nejdůležitější osobu Japonska

Pod kapotou Corolly TREK bude k dostání klasická řada motorů od přeplňované benzinové dvanáctistovky o výkonu 85 kW (116 koní) po hybridní ústrojí s 1,8litrovým či 2litrovým čtyřválcem o výkonech 90 kW (122 koní), respektive 132 kW (180 koní) a automatickou e-CVT převodovkou. I Corolla TREK je přitom stále předokolkou.

Jedinou zásadní informaci však stále neznáme, a to cenovku a datum uvedení na český trh. Každopádně se ale bude cena odvíjet od klasického kombíku Touring Sport, který u nás nyní startuje na částce 514.900 Kč.  

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků