Toyota Corolla TREK detailněji: Ochranné plasty, vyšší podvozek a bohatá výbava

Příchod takzvaně „oplastované“ varianty Corolly avizovala Toyota už na letošním autosalonu v Ženevě. Až teď nám ovšem detailněji popisuje její výbavu.

V době popularity crossoverů a jednoduše aut s vyšší světlou výškou je vlastně nová Corolla TREK celkem pochopitelným krokem, jak nabídku variant populárního modelu rozšířit. Výhradně s karoserií kombi, tedy jako Touring Sports, se novinka od Toyoty postaví například proti Fordu Focus Active, který se snaží zaujmout identickým receptem.

Corolla TREK má tak zaujmout odolněji pojatou karoserií s dodatečnými plasty na náraznících, prazích a v oblasti podběhů. Připravenost k jízdě mimo zpevněnou silnici taky zvýrazňuje o 20 mm vyšší podvozek. Speciálně pro verzi TREK bude dostupný nový design 17palcových litých kol a ve standardní výbavě zahlédnete na exteriéru i přední mlhovky a LED světlomety.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

TREK dostane v základu i ztmavená zadní okna, uvnitř poté dvoubarevné textilní čalounění sedaček, dekoraci palubní desky v imitaci dřeva či prahy s logy TREK. Po stránce moderních technologií bude novinka patřit k těm vybavenějším liniím v nabídce Corolly, obsahující 7palcový displej přístrojového štítu i 7palcovou obrazovku infotainmentu.

Hlavně ale dostane i poslední verzi balíčku asistenčních a bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense, v němž se nachází funkce automatického brzdění s detekcí chodců (i v noci) a cyklistů, adaptivní tempomat s funkcí Start&Stop, asistent pro udržování jízdy v pruhu, funkce rozpoznávání značek a rovněž automatického stmívání dálkových světel.   

První Toyota Century kabriolet je tady. Vznikla pro nejdůležitější osobu Japonska

První Toyota Century kabriolet je tady. Vznikla pro nejdůležitější osobu Japonska

Pod kapotou Corolly TREK bude k dostání klasická řada motorů od přeplňované benzinové dvanáctistovky o výkonu 85 kW (116 koní) po hybridní ústrojí s 1,8litrovým či 2litrovým čtyřválcem o výkonech 90 kW (122 koní), respektive 132 kW (180 koní) a automatickou e-CVT převodovkou. I Corolla TREK je přitom stále předokolkou.

Jedinou zásadní informaci však stále neznáme, a to cenovku a datum uvedení na český trh. Každopádně se ale bude cena odvíjet od klasického kombíku Touring Sport, který u nás nyní startuje na částce 514.900 Kč.  

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 49 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků