Toyota Corolla Touring Sports míří do Paříže. Čím chce trumfnout Octavii?

60 komentářů

setr
6. září • 16:45

Čím "trumfnout" (?!) Octavii? Čtu dobře? Jak může vůbec někdo uvažovat o lepším voze, než je Škoda Octavia ve stříbrné metle a tédéíčku?? Leda by snad Toyota chtěla taky udělat světlomety s přepážkou....ale nestačilo by to.

Zelí
4. září • 14:50

Japonci nikdy nic nevymysleli. Jenom trochu v tom pajcování zlenivěli, takže je předběhli agilnější jižní kimovci. Takže tady jde o asijskou soutěž v pajcování kimovci kontra japonci. Ve škodárně můžou být v klidu.

Bouce
5. září • 11:01

Co kouříš?

Mirek
4. září • 21:55

Hele, hlávko, tuhle pitomost jsi tady v minulosti napsal již tolikrát, že se divím, že tě to ještě vůbec baví psát.

4. září • 13:26

Proc do vseho se..te Octavii. Toyota ji trumfnout nepotrebuje. Vzdy bude celosvetove daleko zadanejsi nez ta ceska predrazena plecka idol ceskych ridicu.

leprousek jeneral
4. září • 13:39

A koho to v Cechach zajima? :-D :-D :-D

jozef Pistanek
4. září • 11:41

ale len pre ludi co sa v toytoach neviezli alebo nevlastnili... :-D
posledne dobre toytoy boli tie avensis dizlove 2,2 D
ale budiz,,ak niekto chce investovat do japonskych dochodkov ze si bude kupovat ich produkty ... od cecha uplne na hlavu.......:-D kazdy kto kupuje zahranicne vyrobky nech si ziada aj dochodok a socialne a zdravotnictvo v japonsku alebo inde v zahraniciifakt si niekto mysli ze nejaky skriatok v statnej pokladnici bude z nicoho pre vas carovat peniaze na dochodky a ine statne sluzby?? zatial co vy jete,kupujete cely zivot zahranicne vyrovky,sluzby...:-D:-D dopadnete ako greci .. ty budu splacat 320 miliard euro cele buduce generacie..a o to panom z bruselu slo ,,defakto vlastnia pomocou financneho podvodu grecko..

E15
5. září • 15:18

Jako na jednu stranu i souhlas, ale:
1. máme tu teď šílenou prosperitu :-D , Škodovka tak jako tak nestíhá a dělá ofuky vůbec něco člověku prodat (samozřejmě nechci nakupovat za nesmyslné ceníkové ceny)
2. koncern je potřeba ztrestat za dieselgate, nesnáším diesely!
1.+ 2. klidně si v dané situaci koupím japonské, resp. v japonsku vyrobené auto. Svět se tím nezboří a třeba se evropští mameluci chytnou za noc a přestanou spoléhat na konkurenční výhodu v podobě dieselů na "dotovanou" naftu.

Ota
5. září • 6:18

mozna z toho cla tady zustane vic nez z oktavky

Joe Doe
4. září • 17:26

Vtipne, ze to pises ako Slovak - vlastnu automobilku nemame. Na com jazdis ty? :)

Petr K.
4. září • 13:57

Tohle je ovšem čirá nacionalistická demagogie. Podporovat domácí produkci má smysl jen v momentě, kdy mi za srovnatelnou nebo mírně vyšší cenu nabízí přinejmenším stejnou hodnotu, jako zahraniční konkurence. Pokud budu nakupovat domácí zboží i přesto, že zahraniční konkurence nabízí výrazně lepší za srovnatelné nebo lepší ceny, prokazuji tím domácí ekonomice medvědí službu stejně jako domácímu výrobci jako takovému. Nenutím ho totiž držet krok s okolím.Ad absurdum to může dojít tak daleko, jako auta v dobách RVHP, kdy objektivně byly k mání jen totální křápy, ale lidé se o ně stejně rvali, bo zahraniční konkurence byla nedosažitelná. Jak to nakonec s takovými výrobci dopadlo, když se trh otevřel, to už víme všichni.

leprousek jeneral
4. září • 15:28

Vase uvaha se mi zda spravna. Presto se obavam, ze lecktery svazak Vam da minus, neb dnes se mame jiz tak dobre, ze racionalni argumenty si muzene dovolit velkopansky prehlizet.Mladi udernici politicke korektnosti jiz dnes buduji spolecnost zitrka, ktera nebude nadale utlacovana ekonomickou realitou. Realizovat ekonomicke nesmysly bude mozna dokonce ustanoveno jednim z ustavnich prav.

Petr K.
4. září • 15:33

No zas pozor na ty nálepsky. Já se k politické korektnosti hrdě hlásím. Být korektní a přitom umět vyjádřit svůj názor totiž vyžaduje inteligenci. Sprostě vykřikovat umí každý buran a tvářit se přitom drsně jako ten, co se nenechá svazovat pravidly, to dovede každý buran.

leprousek jeneral
4. září • 17:04

"Politicka korektnost" s korektnosti (bez privlastku) nema, dle meho nazoru, nic spolecneho. Jedna se o snahu zakryvat realitu pojmenovavanim veci prenesenymi vyznamy, kterezto ovsem danou realitu uz vubec nereflektuji.Jako skvely priklad muze slouzit slovni spojeni 'socialne potrebni'. Lecktery clovek by cekal, ze takove oznaceni skupiny lidi bude reflektovat fakt, ze tito lide jsou pro nasi spolecnost nejakym zpusobem zasadne potrebni. Ovsem chyba lavky! Jedna se o oznaceni socialni vrstvy, ktera vyuziva soucialniho systemu statu. Jednotlivym lidem v peci socialniho systemu statu se dnes rika "klienti", zcela bez ohledu na to, ze mezi statem a timto clovekem zadny obchodni vztah neni.Nejpikantnejsi na tom celem je, ze objevovanim techto novotvaru stavejicich svet na hlavu, se zabyva cela rada praceschopnych lidi v lidsko-pravnich organizacich, tzv. tretim sektoru, kterezto jsou povetsinou financovany ze statniho rozpoctu, fondu EU a verejnych sbirek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr K.
5. září • 15:10

No jasně, za všechno můžou neziskovsky a diktát EU. Hrrrr na ně. Chtěl bych svět vidět tak jednoduše jako vy. Nebo vlastně ehmmmm... asi snad ani nechtěl.

leprousek jeneral
5. září • 17:47

Zajimave: Realita je dle Vas hodne slozita (s cimz lze obecne souhlasit). Lec napsat vic nez par radku, na to se nezmuzete? Vzdyt byste nas o tech slozitostech mel zpavit a poucit nas. Evangelizujte! ;-) :-P

Jan
4. září • 12:23

no prostě hloupý polorus co nemá u nich pořádnou stránku o autech..

ACE
4. září • 11:49

Asi to pro tebe bude šok, ale ani automobilky co vyrábějí tady nebo u vás, zde nedaní a zisk jim jde domů ;-) Takže když kupuješ "vaši" Kiu přispíváš Korejcům, jo chápu to je rozdíl :-D

JirkaX
4. září • 12:13

Automobilka má spoustu subdodavatelů, i domácích.

leprousek jeneral
4. září • 13:44

Automobilky potrebuji dodavatele, kteri jsou schopni dodavat dohodnutou kvalitu, v dohodnutych mnozstvich a terminech na vsech mistech, kde automobilka vyrabi konkretni model. Proto jsou dodavatele povetsinou velke nadnarodni koncerny, kterezto geograficky stinuji automobilky. A nemyslim, ze v cesckyh rukou by nejaky takovy koncern zrovna byl. A pokud se skutecne dodava neco lokalne, jsou to jen drobty z hostiny. ;-)

simson33
4. září • 12:02

Ano, nedaní, ale už jen samotná výroba v daném státě je samozřejmě výhodná - zaměstnanost, odvody a další synergie... proto se země o investory tak přetahují.

ACE
4. září • 15:57

Jistě máš pravdu, je to lepší než nic. Tedy alespoň v případech, kdy to není pokrouceno dotacemi.

Mirek
4. září • 21:43

A na tu hloupou propagandu, že automobilky zde nedaní, jsi přišel kde? Samozřejmě, že daní zde. Silně si to pleteš se ziskem, ten jde samozřejmě za majiteli, ale to jsou již peníze po zdanění.https://www.ekonomickymagazin.cz/2018/06/na-dani-z-prijmu-... ...
https://www.finance.cz/510728-na-dani-z-prijmu-l... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
5. září • 5:39

Nepletu jen jsem to opravdu blbě napsal, píšu že zisk jde domů, a mělo bejt "pouze zdaní" :-D

a
4. září • 10:50

Konečně zas nabízejí otevírací panoramatickou střechu. V poslední době se u Toyoty a PSA rozmohla skleněná střecha bez otvírání a to je dost k ničemu.
Důležitá bude vnitřní šířka interiéru a komfort jízdy. Pokud to nebude nad úrovní třídy, tak je asi lepší vzít Camry hybrid, co má do Evropy přijít.

leprousek jeneral
4. září • 13:03

Ford Mondeo bere kramle, takze ono se pro Camry udela na trzisti misto ...

Jan
4. září • 12:21

souhlas ale camry bude přes milion určitě..

a
4. září • 14:04

U Camry je spíš je nevýhoda, že má být jenom verze hybrid a nic jiného. Ale parkování v zónách v Praze s hybridem kdekoli skoro zadarmo udělá své a lidi / firmy si nějaké koupí. V Evropě tutově.

E15
5. září • 15:08

přesně tak, je rozdíl platit 36000 Kč ročně a 100 Kč ročně. Za 10 let se ten Auris zaplatí jen v tom parkování :-D

setr
6. září • 20:04

Za 10 let už budou hybridy platit jako všichni ostatní. Řekl bych, že mnohem dříve.

leprousek jeneral
4. září • 15:29

Myslim, ze jeste uspesnejsi by mohlo byt vozidlo s vertikalnim parkovanim. B-]

Joe Doe
4. září • 10:15

Auris uz teraz triumfuje nad Octaviou tym, ze ma v ponuke hybrid, ktory je lacnejsi, nez porovnatelne verzie Octavie.Co sa batozinoveho priestoru tyka, tak Auris kombik ma objem kufru 600 litrov. Naskok Octavie s objemom 610 litrov je vskutku priepastny :) Navrch ma akurat v mieste pre nohy cestujucich vzadu.

LK
5. září • 9:57

A v čem ten hybrid jako triumfuje? Pokud chci nízké provozní náklady, tak Octa G-tec má o nějakých 50% nižší provozní náklady a navíc ještě ekologičtější provoz.

setr
6. září • 16:50

V nezávislosti. Octan metan totiž ujede asi jako běžnej elektromobil a musí vyhledat plynárnu.

leprousek jeneral
4. září • 13:00

10-litrovy naskok je skutecne propastny! A to neni treba uvazovat ani o trvdem, mne staci pivo! :-D :-D :-D

hulehaj
4. září • 10:51

...no a kdyz uvazis,ze realne namereny objem kufru u koktavie je kolem 500 litru,je asi rozhodnuto :)))

Dix_
4. září • 10:18

Projeď se CH-R hybrid anebo v jiném hybridu od Toyoty a už tak nadšený nebudeš.B-]

Joe Doe
4. září • 17:24

Uz tri roky sa vozim v hybridnom Aurise - takze na rozdiel od teba viem, co pisem. A z tvojej infantilnej poznamky usudzujem, ze ti chyba tak prakticka skusenost, ako aj elementarne vzdelanie v danej problematike.

David
5. září • 22:45

Souhlasím, Toyota Auris HSD je skvělé auto už teď. S atmosférickým dvoulitrem, který má být zaměřen na dynamiku a s tímhle designem to bude velká pecka. Už si na ní brousím zuby :). I když to bude zpět zase Corolla.

leprousek jeneral
4. září • 13:01

Hezke auto, ale v hybridu je to k uzoufani line a hlucne.

MV.
4. září • 10:46

me vykon hybridni RAV4 prijde adekvatni - na semaforech prejedes auta s 2.0 TSI a stovka za 8.3s to neni spatne... ale neni to auto stavene na 'nemecke dalnice', tam jsou fakt lepsi klasicke naftaky jak spotrebou tak dynamikou.

sorpresa
4. září • 10:12

Waw... konečne krásna Toyota :-))) to kombi je mňamkové... no viem že to je TOP výbava, ale vyzerá super, asi najkrajšie kombi aj keď M6 je super, ale akoby z iného súdku, už som neveril že sa toyota preberie z toho dizajnu čo produkuje, ale toto je strasse, ktorou má ísť, nádherne uhladená, štíhlučká, fakt super... gratulujem dizajnérom... Odkaz do IT _ páni preberte sa... a kukajte ako vám uchádza vlak...

leprousek jeneral
4. září • 12:59

Je to super deal! Berhu hned 10, nebudou! :-)):-D

ijon
4. září • 10:12

Jsem docela zvědavý na nový hybridní dvoulitr, těch technických novinek a vylepšení by u něj mělo být docela dost. Výkon samotného motoru je údajně 107 kW a 180 nM točivý moment, 132 kW má celá soustava s elektromotorem. CVT převodovka by měla být už v nové verzi Direct-Shift CVT s pomocným převodem ozubenými koly pro lepší akceleraci a menší ztráty.

Toky
7. září • 10:09

Hybridné motory budú s prevodovkou e-CVT. Tá prevodovka Direct Shift CVT bude k spalovákom.

vojta
4. září • 18:14

druhy prius ma okolo 300nm tady tech 180nm je ciste ze spalovaciho motoru, vsadim boty ze cela soustava bude mit minimalne zase 300nm

Joe Doe
4. září • 17:21

Po x-krat - Prius/Auris NIKDY nemal CVT. "Prevodovka", ktoru Toyota trochu nestastne oznacuje ako eCVT, mala ozubene kolesa VZDY. Pozri sa, ako funguje eCVT: https://www.youtube.com/watch...

ijon
4. září • 20:18

Ano, hybridy budou mít eCVT, nicméně vylepšené CVT bude mít na přání určitě atmosférický dvoulitr (koneckonců byl s ní už testován) a nejspíš i 1.2T. Mimochodem první dojmy jsou docela kladné, údajně se projev zlepšil, nicméně ale prý nedosahuje kvalit dobře vyladěné dvojspojky.
Mimochodem pokud píšete, že Auris nikdy neměl CVT, máte pravdu pouze v případě hybridu. Jinak se CVT skrývá pod názvem Multidrive S.

setr
6. září • 16:39

..nedosahuje kvalit dobře vyladěné dvojspojky - při popojíždění v koloně.Hmmm, to asi ne.

Jelito
4. září • 11:21

180Nm ...tak to je hodne slaboucke

ACE
4. září • 11:43

Však taky krouťák je velmi přeceňovaná hodnota, tady krouťák motoru. A u atmosféry co s největší pravděpodobností poběží v Atkinsonově cyklu je to celkem předpokládatelné.

Jan Jajko
4. září • 9:37

Aneb cim chce jakysi japonsky povl trumfnout Honzikuv vlhky sen?

komik
5. září • 9:18

Nejprodavanejsi auta sve hce trumfnout octavii!!!

Kandisyn
6. září • 11:34

To se ale Toyote nemuze nikdy podarit!:-)

Jan Mička
4. září • 9:54 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Nejsem si jistý, jestli může mít chlap vlhký sen... :-O

Ota
5. září • 6:14

riks se tomu poluce, ale to honici neznaji :D

leprousek jeneral
4. září • 12:57

No pane Micka! Vy jeste neznate vlhcene ubrousky hebke jako sen, kterezto na upocene a smirem umastene tvari nejednoho milovnika lidovych vozidel, snaziciho se ze vsech sil jeho vozu dojet do cile cesty, dokazi vykouzlit blazeny usmev?

Vlk z Vlkohradu
4. září • 15:45

Vy zase neznáte českou gramatiku, konkrétně pátý pád. Nemůžete tedy nikomu nic vyčítat.

leprousek jeneral
4. září • 16:47

Nevim, znam jen tyto pady:1. Nominativ
2. Genitiv
3. Dativ
4. Akkusativ
5. Waserfall
6. Unfall
7. Durchfall:-D:-)):-);-):-P

ijon
4. září • 9:59

No, když si dáte ve spánku ruku do kýblu s teplou vodou... Alespoň tak tedy praví legenda.

Doporučujeme

Články odjinud