Toyota Corolla Sport 1.8 kompresor: stovka pod sedm

Toyota začne prodávat vyladěnou Corollu ve verzi T-Sport s upraveným motorem 1.8 l; krátce jsme se o něm zmínili již loni. Základem je motor 1.8 VVTL-i, který má maximální výkon špičkových 141 kW (7 800 ot.) a točivý moment 180 Nm (6 800 ot.). Přidáním kompresoru se výkon zvedl až na 165 kW v 7 800 ot. a točivý moment na 230 Nm v 3 600 ot. Maximálka vozu je 235 km/h, na stovku se vůz rozjede za 6,9 s. Novinku již testovali redaktoři holandského Autoweeku.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Nechybí aní logo TTE Compressor (Toytoa Team Europe).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků