Toyota Corolla Sport 1.8 kompresor: stovka pod sedm

Toyota začne prodávat vyladěnou Corollu ve verzi T-Sport s upraveným motorem 1.8 l; krátce jsme se o něm zmínili již loni. Základem je motor 1.8 VVTL-i, který má maximální výkon špičkových 141 kW (7 800 ot.) a točivý moment 180 Nm (6 800 ot.). Přidáním kompresoru se výkon zvedl až na 165 kW v 7 800 ot. a točivý moment na 230 Nm v 3 600 ot. Maximálka vozu je 235 km/h, na stovku se vůz rozjede za 6,9 s. Novinku již testovali redaktoři holandského Autoweeku.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Nechybí aní logo TTE Compressor (Toytoa Team Europe).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků