Toyota Corolla Sport 1.8 kompresor: stovka pod sedm

Toyota začne prodávat vyladěnou Corollu ve verzi T-Sport s upraveným motorem 1.8 l; krátce jsme se o něm zmínili již loni. Základem je motor 1.8 VVTL-i, který má maximální výkon špičkových 141 kW (7 800 ot.) a točivý moment 180 Nm (6 800 ot.). Přidáním kompresoru se výkon zvedl až na 165 kW v 7 800 ot. a točivý moment na 230 Nm v 3 600 ot. Maximálka vozu je 235 km/h, na stovku se vůz rozjede za 6,9 s. Novinku již testovali redaktoři holandského Autoweeku.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Nechybí aní logo TTE Compressor (Toytoa Team Europe).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků