Toyota Corolla Sedan zlevnila až o 149 tisíc! Ve verzi Prime má i bohatou výbavu

148 komentářů

Vit Tucek
27. června • 13:55

Nic proti skodovce a vw mam doma dva avensise T25 rok 2004 a novejsi t27 rok 2010 a i ten starej pekac je porad bez koroze a kdyz vidim jak dneska vypadaj dvojkove octavky a passaty ze stejnejch let tak zustanu u toyoty nehlede na to ze krome oleju a beznyho servisu nic neresim

Moje jméno
13. listopadu • 11:23

Velmi zajímavá nabídka pro někoho, kdo hledá dlouhodobou spolehlivost, odolnost a uvedený výkon je pro něj dostačující. Asi bych i já v tomto případě osobně na doma upřednostnil tyto přednosti před trháním asfaltu silnějším turbomotorem 😉

Petr
7. listopadu • 22:38

Mám služební Corollu sedan 1.6 manuál, rok 2018 a mohu s klidným svědomím říct, že lepší auto jsem v dané cenové relaci snad ještě neřídil. Auto je dělané na každodenní ježdění z A do B. Podvozek je nastavený na pohodovou jízdu a krásně žehlí nerovnosti. Výkon atmosférického motoru je podle mě úplně dostatečný a když se vytočí má i pěkný zvuk. Motor je v nízkých otáčkách krásně tichý a řazení jde sametově. Mám LED světla a když jsem jel nedávno autem s halogeny, tak jsem měl pocit, že nesvítím a nic nevidím. Tak obrovský je to rozdíl. Auto nemá žádný problém jezdit po dálnici 150 - 160 km/h. Spotřebu mám na delší vzdálenosti (do 70 km) od 5,5 do 6,3 l/100 km při jízdě podle předpisů a taková jízda mi i vyhovuje - tempomat, dobrá hudba a většinou je mi jedno, že dorazím o pár minut později. Při častém popojíždění po městě jde spotřeba nahoru na cca 7,5. Měl jsem strach z kufru, ale když sklopím sedačky, tak v pohodě naložím MTB 29 bez předního kola. V létě jsem jel na dvoutýdenní dovolenou, dva dospělý + dvě děti a úplně narvaný kufr a světe div se, s autem jsem jel normálně po dálnici 130-140 km/h a neměl jsem ani jednou pocit, že je to katastrofa. Nechápu, proč tu někteří diskutující píšou, že je motor tragický. Je bez turba, filtru pevných částic a za mě je to jedno velké plus. Uvnitř je spousta místa. Všechny ovládací prvky vypadají robustně a takový pocit mám z celého auta. Nedivil bych se, že ta auta vydrží v provozu 10-15 let. Ze začátku jsem byl také trochu skeptický a radši bych si přál Škodu Rapid. A až po čase jsem byl překvapený, jak moc dobré to auto je. Prostě auto, které je nenápadné, není ani moc hezké, ale na normální ježdění je velmi dobré. Zajímal by mě test nové Corolly sedan 1.6, která je nyní už za 420 tis. Kč a vypadá o dost lépe.

Marcel
30. prosince • 15:14

Od listopadu mám novou Corollu Sedan 1,6 celkem za 505000 ( tažné, pakety, lak ) a mám najeto prozatím jen 3,5 tis. a úplná spokojenost. V minulém zaměstnání jsem jezdil služebními fabiemi - od jedničky po trojku, různými Octavkami, Rapidem. Doma Fabie II, Peugeot 208. Jsem trochu starší ročník a tak jsem zažil i Š 120, Favorita, Formana, Žigulíka i Trabanta. Ve srovnání s těmi novějšími má Corolla nesporně vynikající výbavu, výborně vypadá. Spotřeba je nyní 6,8 ale to dělá nejvíce město. Denně dojíždím do práce 15 min. okresky, 15 min. dálnice a cca 15 min. město, kde stojím každých "100" metrů na křižovatce nebo přechodu pro chodce. Jízdní komfort je dobrý, prostoru pro řidiče i spolujezdce dostatečně. Až najezdím více, tak se ozvu.

Eda
10. února • 18:56

Zdravím, zajímá mne jaké jsou zkušenosti po více než roce provozu... Díky.

Vanyl
20. června • 18:00

Mám 1.6 rok a půl, jezdila německo(neomezená) musí se točit ,ten motor si o to říká(má zvuk)max.200-pak omezovač,možná lepší odhlučnění od podvozku jinak absol. Spokojenost-auto vypadá krásně a není to taková Šedivá myš.

Ales
26. října • 22:53

Ten vykon dost slabej, hlavne kroutak dost ubohej. Jako jinak auto pekne a vybava slusna, ale ten motor je fakt slabota. V tomhle bych se bal jet ve 4 lidech s plnym kufrem na dovolenou.

Moje jméno
13. listopadu • 11:29

Nepřeháněj Aleši. I s polovičním výkonem a plným obsazením se ještě před pár lety jezdilo dolů k moři úplně běžně.

strox
7. září • 21:52

500tis... no tak asi až zde budou německý platy ne?

Petr
1. září • 22:19

Zdravím , jen můj názor, já jel Toyotou Auris s tímhle motorem do Toullonu, tam a zpět najeto cca 3000 km za 7 dní , dva dospělí a dvě děti a mě výkon plně dostačoval, dálnice, tempomat, přes Alpy nepřišlo mě že by někde nestačil..jen si možná někteří zvyšují ego počtem koní pod kapotou a potom to bohužel na našich silnicích vypadá jako na závodní dráze . Hezký večer

Jan
21. srpna • 18:21

Pěkný podvod! Vloni jsem ji kupoval za 406 s DPH a to jsem si dal 2 prvky vybavy navic a nyni je ve sleve za 499. Klamani spotrebitele a ne sleva!

Tom
16. července • 15:17

Tak jsem si udělal krásnou pauzu u kávy.. A musím říci, že noname AAA je opravdu EXOT :-D:-D:-DOpravdu chlapče budeš kopat za prodeje Škodovky?? Vždyť to co prodá Škoda po celém světě, tak Toyota prodá jen modelu Corolla B-]B-] V 1. desítce nejprodávanějších modelů má Toyota dokonce 3.. Corolla, Rav4, Camry... Není tam Ofce ani Auta na Kóďa.. Proč Škodovky kupují firmy? Protože jsou na ně dobré operáky.. Následně se pak totiž prodají v bazarech.. Protože Franta v hospodě říkal že je to dobrý..
A hlavně je k smíchu, jak většina nadává na 3-válcové motory s turbem, ale když se ukáže úspornej 4-válec v atmo, tak zase nejede.. Opravdu jsme národ, který je stále nespokojený..

AAA
16. července • 20:54

Ale já jsem nikde nenapsal že Toyota je horší a je mi úplně jedno jestli se toho či onoho prodalo tolik a tolik , asi máte problémy se čtením . Šlo o ty nesmysly co tu psal moplan a další . Že má bezproblémovou Toyotu a poruchovou Škodovku ale přesto si ji drží .A věty typu , Franta z hospody , nech toho a zkus vymyslet něco normálního , tím se oháníte všichni . A vidím že ti hodně leží v žaludku že v bazaru stojí déle Toyota než Škodovka , za to já opravdu nemůžu . Exoty nazývej své příbuzné , spolu jsme husy nepásli , a nehrajte si na nejchytřejšího a nejspravedlivějšího , von to o vás povídal Franta v hospodě .

MMM
17. července • 10:54

Musím zasáhnout.. Protože tohle je konec.. Já tedy nevím, ale Toyot je na bazaru méně jak Škodovek... Ano prodá se jich u nás méně, ale také si je lidi drží kvůli spolehlivosti.. A musím říci, že Toyoty na bazaru docela jdou... Sice dražší, páč si drží cenu, ale zase o chlup lepší výbava.. Předpokládám, ale že AAA bude frustrovaný prodejce B-]:-D:-D

AAA
17. července • 12:00

Ano uhodl , ))))))))))). Škodovek se prodává více , když se jich i zde více jako nových prodává. Toyota je určitě spolehlivá ale napsat že se jich prodává méně kvůli tomu že ji každý drží tak to je myšlenka k popukání. To je stejné jako bych napsal že v Itálii se prodává méně Škodovek než Fiatů , protože si ji každý drží. Ty budeš ale hlava

Žere mi klakson
15. července • 11:51

Božemůj, to je zase diskuse! Sedan si kupují lidé, kteří upřednostní komfort a a klasickou eleganci - a ne neurotičtí závodníci, kteří potřebují odpich od semaforů a řezat zatáčky. V naší ulici (Praha) za posledních pár měsíců (vešli se do sérií RZ 7AM xxxx až 7AR xxxx) si pořídilo právě tento model (v hybridu) 5 lidí/rodin. Hatchback 2019 jsem viděl naživo pouze jeden (na D1), kombík snad ani ne. Dostali elegantní sedan se spotřebou kolem 4-5 litrů po Praze, CVT k plynulému proplouvání věčnými pražskými kolonami a dostatečně silný motor, aby to jelo i mimo město při občasných přesunech po dálnicích.

petr r. (petrumr)
15. července • 17:54

podle počtu příspěvku se zdá, že i ti odpůrci za pár roků budou mět hybrid a ti co mají štávu na pozemku plugína a budou jezdit po městě o dva až čtyři litry méně jak ropák.

Marťan
14. července • 22:16

Lidi, neblbněte, půl mega v základu (a v akci!) za nižší střední třídu? WTF? A s atmosférou motorem, a sedan? Kterej je oblíbenej coby verze karoserie nejblíž v Turecku? Ať jede Toyota do Pihele, tohle auto má začínat na max 400K, spíš 350 K v základu. Jestli se neumoudří (a stejně tak ostatní značky prodávané v Tuzemsku za příliš draho vč. Škody), budu dovážet NOVÁ auta z Německa, kde jsou na kus min. o 100K levnější. Howhg!

petr r. (petrumr)
15. července • 17:57

tak já se hlásím na elektrickou konu a když píšeš min, tak kolik?:-D

Rolb
14. července • 15:42

Dobrý motor,cena na takové autíčko už je moc.

mve
13. července • 20:25

Troufnu si tvrdit, že budou muset jít cenově ještě níž, aby se dostali na prodeje odcházejícího modelu, který byl populární hlavně mezi soukromníky jakožto jednoduchý dostavník a prodával se vcelku dobře.

mpolan
14. července • 9:19

Spíš by museli stáhnout minulou generaci z prodejů, protože taky nevidím důvod platit o sto tisíc více. Co dostanu navíc? Asistenty, o které nestojím. Tužší karoserii, kterou u sedanu nepoznám. A jinak?

Jan
13. července • 18:38

S tou 1.6 jsem mel tu cest jezdit v Aurisu s manualem. Spotreba dobra ale dynamika tristni. Nevim kde ten udavany vykon byl....Zlate turbo motory.

mpolan
14. července • 9:17

Výkon tam je, chyba je v řidiči. Turbomotory vás odnaučily používat řadicí páku a přemýšlet u jízdy.
Akorát nechápu, proč tedy všichni ti letci v dokonalých turbomotorech tak zdržují při výjezdech z obcí, při předjíždění a nebo vyjíždění z vedlejších silnic. Ony než se vám ty litrové motůrky rozdýchají, to trvá, co? Akorát tím ohrožujete své okolí... A pak, když už se to konečně rozjede, tak zase letíte jak splašené slepice, a bezohledně se cpete, kam nemáte.

Kalous ušatý
14. července • 14:20

Mpolane, pokuď tuším, tak jsi majitel R3 atmo, přeplňování si nikdy neměl, možná jsi ani nikdy neseděl za volantem s turbem a podle toho dopadl i tvůj příspěvek. Mpolansky.

AAA
14. července • 17:56

Moplan se nikdy neplete . Ten má panečku něco odjeto . Je to zkušený mechanik a jezdec v jednom .

mpolan
14. července • 16:59

Pokud zcela přesně vím, tak se ve všem zatraceně mýlíš. :-D :-D

Moje jméno
13. listopadu • 11:34

Napsat že moderní turbomotor zdržuje na výjezdu moderní atmosferu považuji za názor někoho, kdo z té atmo ještě nikdy nepřesednul.

AAA
14. července • 9:32

Jestli si myslíš že při výjezdu z vesnice tě zdržují jen řidiči co mají obsah 1,0 , tak je vidět že jsi opravdu znalec , takovou kravinu můžeš vypotit akorát ty . Rozhodně bych si auto s takovým motorem nekoupil , a nelíbí se mi jak ho všude cpou a výrobce chválí.

puich
13. července • 22:46

Dynamika je v poradku... jen si lidi zvykli na turbomotori, takze klasicka atmosfera uz jim nevoni. Pritom, co by pred 15 lety za tu 1,6 dali...

Ales Beseda
13. července • 14:06

Myslím, že se to dalo čekat. Toyota nasadila u nové Corolly velice ambiciózní ceny a zákazníci začali její prodejce obcházet obloukem. Protože předešlá Corolla měla a má vše, co potřebujete za cca 400 000,- Kč. A připlácet dvěstě tisíc za nový design a tužší platformu se nikomu nechce. Přičemž design předešlé Corolly neurazí a bude poměrně atraktivní pořád, protože jde o sedan. Navíc není tak tuctový jako design nové Corolly. A pokud bych měl říct svůj subjektivní názor na interiér, ta bradavice s displejem na palubní desce je vážně na facku... 3-[

puich
13. července • 22:45

Taky jsem to zrovna chtel napsat... Corolla v mega akci ... a koukam, skoro 500 tisic?

petr r. (petrumr)
15. července • 18:42

corolla classic může být v hybridu? Jste jak děti nebo spíše důchodci co nervomoci budou prudit, že to nechcou.

Vaclav
13. července • 11:00

Jedno co, každý si v aute musí najít co hledá. Dneska je to snad o tom co je menší zlo. Toť otázka?:) Kazdy auto ma jinej život, jineho řidiče, jinou péči, jine predpoklady. Těžko srovnavat. Osobně mam rád odlisnost, nez jezdit v aute co ma soused- nekdy to muze stat i vice...

booch
13. července • 10:56

V práci OIII 2l v naftě trochu přes 100kW, se kterou jezdím skoro sám. Rozhodně by mě doma neurazila. Ale doma Auris s manuálem. A proč? S cenou byl o 150 tisíc za srovnatelnou výbavu levnější. Jen se tomu musí trochu šlapat na krk a řadit, i když Nm ty tam prostě nenajdeš. Kvalita se mi ani u Toyoty nezdá už to co to bývalo (měl jsem Corollu před 20 lety), ale Octa také není auto, které by jezdilo jen na servisky.

Petr
12. července • 22:25

Hlavně ten tablet, to je tedy hnus, asi designer přebral shitake...

petr r. (petrumr)
13. července • 8:37

snad displej nebo ty si myslíš, že auta mají tam tablet? Máš někde fotky svojeho auta(aut) který máš napsaný na sebe, můžeme se pobavit nebot každý má jiný vkus.

Pavel
12. července • 21:55

Zdravím přátelé,mám toyotu corollu e11 ,1.4 ,63kw léta páně 99. Nemůžu na ni říct ani "ň",ani jeden problém,mám i oktávku 98 1.6 a katastrofa!Žere jak sviňa,el. v hajzlu,...no prostě 👎 Takže toyota je pro mě jasná 1

AAA
12. července • 22:19

Tak proč ji držíš ty pitomo . To jsou jen tvoje kecy.

AntiAAA
13. července • 7:25

Když je tedy ta škodovka tak super, proč není nejprodávanější auto na světě? Protože všude na světě jsou tupci a jen v hospodách v Čechách ví, co je nejlepší?

AAA
13. července • 7:47

I ty jeden malý Debile . Ty si myslíš že se prodává výborně jen v Česku ? Že Český trh je pro ni hlavní ? Nedělej že sebe veřejného Debila. Ty o tom víš opravdu jen podle těch keců z hospody , ty ses v životě dál nedostal.

Sir CHerokee
13. července • 12:17

AAA ty jsi nějaká agresivní frustrát. Když dojdou garážové argumenty, tak tady všechny urážíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AAA
13. července • 12:21

Agresivní a frustrát ? To je co? Pokus o nadávku ? Když nadáváš ty je to ok když někdo jiný je sprostý , tak jo .

Sir CHerokee
13. července • 17:30

Najdi si to ve slovníku. ;-) A zkus nenálepkovat.

Bohuslav
13. července • 10:34

Dobrý den pane AAA,
nedalo mi to a musím se Vás zeptat, jak moc malý penis musí člověk mít, aby se choval jako vy? Tvrdím že téměř neznatelný, žena říká, že jste asi afektovaná žena. Kdo má pravdu? Děkuji za odpověď. BM

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AAA
13. července • 11:49

A na blbce co píše že má doma Toyotu co se nezkazí a Škodovku co se furt sype a přesto si ji nechává , nelze reagovat slušně.

speedfred
14. července • 8:36

Áno dá sa reagovať aj slušne,alebo sa iba pousmiať.

AAA
13. července • 11:46

Je moc pěkné že se svou manželkou všechno konzultujete. A vaše trapná a omšelá poznámka svědčí o vašem velmi slabém vlastním úsudku.

Bohuslav
13. července • 22:44

Tak mi prozraďte, proč se chováte jako hulvát. Diskutovat se dá přece slušně ;-)

mpolan
14. července • 9:13

Slušně se dá diskutovat v případě, kdy máte k dispozici nějaké reálné argumenty a rozum. Osoba "AAA" nemá, bohužel, ani jedno. Zbyla mu jen hospodská hrubost.

AAA
14. července • 11:49

Moplan tvoje argumenty jsou opravdu na úrovni . Nemusel jsem se vyjadřovat až tak ostře ale názory co tu píšeš jsou pecka . A jak píše jeden zdejší pisatel ," nebo se pousmát " tak to jsem měl udělat . Tvoje argumenty mají opravdu váhu , zvláště že tě zdržují auta co vyjíždějí z vesnice a mají obsah 1,0 . Tato auta se začínají zadýchávat na dálnici od 140 výše nebo když jsou naložení a jedou do kopce . A hlavně , to tvoje auto co sis koupil jen proto že na kapotě je tvoje plastika , jim zcela jistě nestačí .

mpolan
14. července • 16:58

No, krásně jsi nám ukázal, že nejen, že se neumíš slušně chovat, ale k tomu neumíš ani číst. Inu, odpad v celé své kráse, takový ty jsi.

AAA
14. července • 17:49

A co jsem jako dle tebe špatně přečetl ? A ty jsi ten slušný ? Ty mi budeš nadávat a to je ok ? Ty tvoje názory co jsi tu napsal to je super . Tak mi ted ty jelito napiš co jsem špatně přečetl .

mpolan
14. července • 20:00

Napíšu ti v zásadě už jediné: "Zdechni, hloupé zvíře."

AAA
14. července • 21:30

Napsal ten kterému došli i argumenty pro něj normální . No ted jsi se předvedl v celé své kráse , jsi jeden z těch kteří by to nikomu do očí neřekli . Ps . Pane Bohumile , co mi ted´napíšete , na tohoto slušného člověka . Já jsem ho s jeho hloupými komentáři rozpoznal hned , no a nyní se projevil v celé své kráse . Můžete mu dát zase plus když je tak slušný . A ukažte to manželce . ))

Roman1
13. července • 10:15

Můžete nám sdělit, proč jste tak agresivní? Trochu slušnosti by neškodilo.

Aladin
13. července • 7:42

Nejkonzumovanější žrádlo na světě budou možná nějaké rýžové svitky. Proč se tedy krmíš řízkem? Argumemty s prodeji na druhé straně Zeměkoule jsou blbé, jak prasklé tágo. Můžeš jít příkladem a koupit si novou Corollu sedan.

Petr
12. července • 22:25

😂👍

Milan
12. července • 20:46

Tak to se podivej, opet samej zavodnik a odbornik. Jeste do nedávná jste jezdili v octavii 1,6 mpi 74kw nalozeny do chorvatska na dovcu. Nikomu to nevadilo a najednou to jsou nemotory. Jak to nema turbo a 11okwtak to je kram co nikdo nebude chtit. Mozna guglujte a zjistite ze corola je nejprodávanější auto na světě. Tsi jsou super že. Bože tam to spěje.

Milan
12. července • 20:34

Tak to se podivej, opet samej zavodnik a odbornik. Jeste do nedávná jste jezdili v octavii 1,6 mpi 74kw nalozeny do chorvatska na dovcu. Nikomu to nevadilo a najednou to jsou nemotory. Jak to nema turbo a 11okwtak to je kram co nikdo nebude chtit. Mozna guglujte a zjistite ze corola je nejprodávanější auto na světě. Tsi jsou super že. Bože tam to spěje.

Ludek
12. července • 21:32

Presne! Pulka ma nebo nedavno mela doma 1,2HTP Fabi 1, stastnejsi O2 1,6 a ted delaj, ze je tahle 1.6 nepouzitelna:-D Pritom zrovna tahle Toyota dava naprosty smysl do rodiny, ktera chce auto na 10+ let a nechce resit nic krom oleje, filtru...Osobne bych ji dal pred O3 prednost, Toyota ma lepsi interier, jizdy vlastnosti, k tomu kvalita a cena...:-)

martintau
12. července • 20:32

Příjde mi to docela vtipné,zvláště když kombi s 1,8 Megane pořídím za 650 000,Octavii s dvoulitrem za 700 (obojí automat.) a pokud jezdím rozumně a pravidelně servis,tak mám auto na deset let.

Bohuslav
13. července • 10:42

ale proč zrovna jí? Jsou pohodlnější a zároveň lépe jezdící auta:-) Třeba Astra je super, Subaru naprosto bezva jen hodně žere ( vzhled hodnotím asi jako O3 - cca 70% - nenadchne ale neurazí), Mazda 3 je na živo krasavice a jezdí úžasně - ovšem na zadních sedadlech je to spíš pro děti, a nová Corolla, hezká vně i interiér a jezdí příjemně, prostorná, spolehlivá.. Pokud se Vám prostě O3 líbí nebo potřebujete/chcete obrovský prostor pak chápu ale na jiné důvody nemohu přijít

Bohuslav
13. července • 10:44

Reagoval jsem na martintau

mpolan
12. července • 20:48

Octavii na deset let? Jen pokud ji nevytáhneš z garáže...
Ale chápu, ty jsi mluvil o Corolle. To je pravda, ta je na více než deset let v plném provozu.

Roman1
13. července • 10:09

Máme doma shodou okolností obojí - Corollu r. 2001 - absolutně bez závad a OIII RS TSI r. 2014. A kupodivu i ta Oktávka zatím bez závad.

AAA
12. července • 21:28

Jsi osel co ani nešel kolem auta. Toyota je velice spolehlivá , ale že Octavia nevydrží 10 let svědčí o tvém jasném zaujetí proti Škodovce . Tvojí znalostí aut můžeš oslňovat tu slepici co máš doma , pokud nějakou máš , protože při tvé inteligenci musí být ještě blbější než ty , když se s tebou páří.
Adresováno pro mpolan.

Fran
13. července • 10:23

Nádavky a urážky nejsou zrovna znakem zdravého a vyrovnaného člověka. Zkuste na sobě pracovat, nemusíte být lůza. Pěkný den!

AAA
13. července • 12:17

Vy někoho poučujete o slušném chování a pak sám mě nazvete lůzou. Podívejte se do zrcadla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bohuslav
13. července • 22:41

mě to přijde jako konstatování ne jako nadávka, holý popis Vašeho chování ale chápu, že vy ten rozdíl nevidíte.

AAA
13. července • 22:49

A poradil jsi se s manželkou ? Nebo jsi na toto přišel sám. Bohoušku ty víš všechno a když ne poradí ti tvoje manželka.

Bohuslav
14. července • 8:37

a proto se máme hej a se ženou mám skvělý vztah, doporučuji:-))

AAA
14. července • 9:25

No to věřím že ho musíš mít , když se jí musíš se vším svěřit. Tak ji moc nehněvej ať ti to nezatrhne a nepiš nic bez jejího vědomí . Ono by se jí nějaká tvoje věta , bez její konzultace nemusela líbit.

petr r. (petrumr)
14. července • 20:34

používáš šprcky?

Hugo666
12. července • 21:46

Máme v práci cca deset Octavií. Motor 1,8 turbo. Ani jedna nedala 150000 km. Všechny padly na motor.
Motor 1,6 mám v Aurisu. Dojíždím 200 km do práce. Mám najeto 150000 km za cca 5,5 litru. Že bych jezdil pomalu se říct nedá. A závady? Kupodivu žádný.

AAA
12. července • 22:13

Ke služebním autům se většinou nechávají zaměstnanci slušně. Když je tedy Toyota tak super proč to firmy nekupují.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo666
13. července • 7:20

Soused po zkušenostech s reklamacemi u VW group už má na firmě jen Toyoty.
A pokud se služební auto nedožije 150000 je to smůla. Ale u deseti aut to smůla není.

AAA
13. července • 7:41

U nás ve firmě je to naopak. Zajímalo by mě kolik že ta firma má těch Toyot . 5- 10 neznám firmu v ČR s 30 a více služebními vozy Toyota. Nelži tady . Kdyby ta Škodovka vydržela jen 150 000 tak se jich tolik do firemních flotil tolik neprodává.

Sondage
13. července • 11:29

Kofola, ne?

AAA
12. července • 21:27

Jsi osel co ani nešel kolem auta. Toyota je velice spolehlivá , ale že Octavia nevydrží 10 let svědčí o tvém jasném zaujetí proti Škodovce . Tvojí znalostí aut můžeš oslňovat tu slepici co máš doma , pokud nějakou máš , protože při tvé inteligenci musí být ještě blbější než ty , když se s tebou páří.

mpolan
14. července • 9:09

No, v první řadě ti musím pogratulovat k tomu, jaký jsi odpad.
A jinak... nemám nic proti Škodě, pokud by byla popisována a brána tak, jaká ve skutečnosti je. Průměrné auto své třídy. Bohužel se z ní u nás dělá "nadauto", něco lepšího. A to zkrátka není pravda.
Věř mi, nebo nevěř (to je mi koneckonců u odpadu úplně ukradené), dost Škodovech mám projetých a za svým názorem si stojím. Deset let možná vydrží, ale za cenu toho, že půl auta je tou dobou obměněno. S tím se u Toyoty nesetkáš.

Hanz
10. listopadu • 18:54

I když nerad píšu, tak na to musím odpovědět. Kluk má Octávii 10 let TDI a mimo toho ,že jednou měnil spojku , brzdy tak na autě má dnes 430 tis km a žádný problém. Občas když s tím jedu žasnu jak to auto jede a jak vypadá. A ta jeho, má Octavii 1 z roku 2001 a najeto 500tis.km a přijeď se podívat jak to auto vypadá.Takže ti odpovím kde že je půl auta vyměněná!!!! Záleží jak se k autu chováš a pokud jsi dobytek tak se nedivým, že se pak vše mění a pochybuji o tom, že máš Škodovek dost projetých a máš zkušenosti. A to nejsem zastáncem škodovek i když jsem na nich taky dost odjel. Ale kecy o tom, že se půl auta vymění si nech pro někoho jiného.

Fran
12. července • 21:44

Ano, obecně Octavia 10 roků přežije, jen počet závad a tudíž nutných oprav je větší. Plus u některých verzí nějaké fatální závady a že jich bylo v posledních letech habakuk:-) Teď věřím, že většina problému bude vychytaná ale chtít auto na 10 let, berou tu Toyotu.

AAA
12. července • 22:16

Když to sotva přežije 10let , proč jezdí tolik starých Octavii.? A proč mají tolik prodejů a to i ve světě. Máte jen hloupé dedukce .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fran
13. července • 10:20

Protože Pepík pořád něco opravuje a drží O1 na živu. Klasika " je super, spolehlivá opravil jsme jenom to a to, vlastně i to a to ale jsou to jen běžné drobnosti..:-D U Toyoty to opravdu běžné není :-) a vo tom to je :-)Jinač celosvětově škoda není žádný mega prodejce. A v zemích kde má slušné rodeje bývá LEVNOU značkou - anglie, severské země, benelux..(neplatí to pro ČR, SLOVENSKO A TAK)

Jméno
13. července • 8:56

Už jsem to tu psal několikrát. Máme různorodý vozový park ve firmě co do motorizací, ale vždy jen Octavie. Nájezdy jsou solidní, ale doba v servisu je u některých motorizací snad větší, než na cestě. 1.4tsi 2x po smrti motoru, 1.8tsi 1x po smrti, druhá žere olej jak divá, vyskakuje chyba motoru, ale servis neví co s tím. DSG po 70.000km u většiny na vyhození, škube v nízkých rychlostech. 2.0tdi 125kw škoda mluvit. Jediné 1.6tdi se celkem drží a troufám si tvrdit, že je to díky tomu, že nemají tolik výkonu a tak se jim furt šlape na krk. 1.4 CNG zatím taky celkem v poho a litry ještě nejsou moc ověřené, ale asi začnou nahrazovat TDi motory vzhledem ke stejné hospodárnosti. Ale!!! ve 200.000 km jdou auta pryč a z minulosti mohu říct, že bych je nechtěl. Parkrát jsme to přesáhli a začalo se všechno měnit a opravovat, stejně, jako je tím pověstné BMW. Jinak proč Octavie? Jen kvůli prostoru a proto, že i ve fullu furt vypadá jako normaní auto. S Éčkem by se jezdilo lépe a byly na něj i kačky, ale klienti by to nebrali úplně ideálně. Prostě je to zlatý střed. Nicméně jsou v plánu obměny dodavatelů a je mezi nimi i Toyka s novou Corollou, ale jen v kombi kvůli rozvoru. A z hlediska prestiže je dnes lepší jezdit v solidním hybridu, než Octavii TDi. Tak uvidíme jak to dopadne.

petr r. (petrumr)
13. července • 8:31

kolik se vyrobí octávií a kolik coroll? Kolik CO2 vypustí octávka a kolik hybridní toyota. Jděte do háje stou TDi a bavme se o hybridech. Octávka kraluje ve větších městech kde jsou větší podniky, třeba u nás by se škoda hledala stěží. Ty toyoty s modře podbarveným emblémem vytlačují škody tak jak škodě mizí ten emblém na zádi.

AAA
12. července • 21:18

Jsi blbec. Jen hloupě tlacháš.

martintau
12. července • 20:29

Zlevnila?...:-D:-D:-D

.
12. července • 20:34

Douč se jazyk ať se netlemíš jak d.ebil.
https://www.pravopisne.cz/2014/12/zlevnit-x-slevnit/...

puich
13. července • 22:48

Nejde o jazyk. Jde o to, ze predchozi generace byla citelne levnejsi.

KD
12. července • 18:43

Njn, nikdo to nechce, tak se musí zlevňovat. Nicméně s těmito motory nemotory to bude stejně houbeles platné.

Lord Owl
12. července • 21:34

no jo, jasně, trojválec s litrovým obsahem od evropské jedničky, vlhký to sen pana KD.
1,6 v atmosféře je úplně dostačující, akorát se tomu musí kapku pošlapat na krk.
Si to půjdu schválně někam půjčit, protože s litrovou MPI Fóbií už jsem tu čest měl...

AAA
12. července • 22:24

Tak s tebou to klidně půjdu zkusit. Ty 1,6 a já nějaký 1,0 seženu. A věř tomu že prohraješ. Ty jsi další z řady blbů co jen kecá a ani kolem toho nešli . Nedělej že sebe obecního blba .

Lord Owl
17. prosince • 13:01

Jo a žádné ježdění sám kolem marketu po rovině.
Pěkně naložit a okresky....

Rolb
14. července • 15:55

Řekl bych,že do určité rychlosti bude 1.0 lepší než 1.6,protože bude mít převody do síly. 1.6 již od začátku bude mít převody do rychla.Stejné je to mezi 2.0 TDI vs sandero 0.8 turbo. Na rozjezd bude sandero rychlejší protože je lehká a první převody do síly,ale pokud by se vozidla měla porovnávat ve vyžších rychlostech tak TDI vyhraje. Většinou ty malomotůrky jsou do města a na občasné cesty mimo město. Výceobsahové motory jsou pochoďáci na dlouhé štreky a k tomu patří jejich zpřevodování. Nějaké to srovnávací video by se mi líbilo. Např. mě osobně i stačí Renaul Modus 1.2 atmosféra. Na jízdu kolem komína to bohatě stačí a na občasnou 130Km/h na dálnici taky. Nesmrtelný motor . Vozidlo s užitnou vlastností a nemá chybu. Samozřejmě nějaký 8 válec by se mi také líbil.

Sir CHerokee
13. července • 12:13

10x raději atmosféru 1,6 než litrový tříválec. Ani jedno nebude na sportování, ale ta Toyota je držák a bude jezdit za méně.

Sir CHerokee
12. července • 20:18

Ta Toyota právě s tou atmosférou je jedním z nejvíce prodávaných aut na světě. A právě nejvíce ve verzi sedan. Není to sportovní, je to držák za dobré prachy. Nic více, nic méně. Kdo chce sportovnější, musí jinam - třeba k mazdě nebo hondě u Japonců.

iPace
12. července • 21:46

"sportovnejsi" je ten hybrid s 2 litrem, ale pravda v sedanu se ten motor neprodava

Pavel C.
12. července • 20:31

To je jí v Evropě platné jako mrtvému zimník. Tady zákazníci požadují nějakou alespoň obstojnou dynamiku a tu jí jim tahle motorová nabídka nenabízí. A podle toho zde vypadají prodeje.

mpolan
12. července • 20:47

Dynamiku chtějí leda tak bazaroví letci, sedlající dvacet let staré Golfy a BMW před smrtí. Tady se každý ohání dynamikou, jako kdyby 97 kW a 0-100 pod deset sekund byly něčím nebezpečným. Jak je vidět, ne každý by měl mít právo řídit auto.

Aladin
13. července • 7:34

Dynamikou se ohání ten, kdo jezdí. Pamatuji si, jak mi šlapala atmo na dálnicích a vím, jaký rozdíl poskytuje přeplňování. Těch tvých 10s je teoretická hodnota. Je vidět, že zkušenost na porovnání nemáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
13. července • 9:11

a tys věděl jaký kvalt tam měl, jestli nejel na tempomat, jak šlapal na plyn a vůbec, jak poznals jaký tam má motor? Podle VINka? telepatije?

AAA
12. července • 22:20

No ty určitě ne .

Sir CHerokee
12. července • 20:43

Já myslím, že většinovému evropskému zákazníkovi je tu buřt. Většina aut se tu fasuje jako služební a pak tu i v nižší střední máme trh zaplavený tříválci.

Marty
12. července • 16:30

Cena vs. výbava super, ale co sakra s takovým nedynamickým motorem? A za kolik jse kombi? To si budu muset najít sám. :/

petr r. (petrumr)
12. července • 16:38

článek o výbavě prima, než začneš něco psát, tak si přečti článek.

Marty
13. července • 14:20

Ale mohli tam cenu kombíka srovnatelné s výbavou Prima dát. Přeci jen jsme v zemi kombíkářů.

petr r. (petrumr)
13. července • 15:15

Na letní měsíce si ovšem české zastoupení připravilo novou akční výbavu Prime určenou výhradně pro sedan.

Marty
12. července • 16:35

A za kolik stojí kombi? To si budu muset najít sám. :/ Cena od 515k v holátku.

Znalec
12. července • 16:22

Nezaujímavé.S dýchavičnou a udusením atmosférou?Sorry jako, to nie

Mirec
12. července • 16:19

cena fajn, len kde to ma motor ktory by tomu dal slusnejsiu dynamiku ? Preco tam nedokazu pobuknut 1.8 namiesto 1.6 ci hybrid s 2.0

jean
13. července • 7:04

Presne pre dychavicny motor som toyotu vyradil, hladam auto vhodne na dialnicne presuny a toyo ponuka len 1,6 bez Nm. Celkovo je situacia na trhu dost zufala, do 20 ooo euro je velky problem najst auto s aspon 4 valcami, slusnym vykonom aj Krutom brutom. Taky ford pri ficuse normalny motor v beznych vybavach neponuka vobec

puich
13. července • 22:44

Renault Megane Grandcoupe, nic? 20 tisic euro, to je 520 tisic? To máte snad nejvyssi motor, full vybavu a snad i automat.

jean
14. července • 7:31

Renault som mal a dakujem, uz ani zadarmo

mpolan
14. července • 9:04

Renault mám a děkuji, příští bude nejspíš opět Renault. Po zkušenostech z práce vím, že to ale určitě nebude Škoda.

a
13. července • 13:08

Astra 1,6 turbo (147 kW / 200 k). Ta se v ČR se v nižší výbavě do 20.000 Eur určitě vejde.

jean
14. července • 7:37

Jo, astra postupila do uzsieho vyberu s golfom 1,5 a audi A3. Ja vybavu neriesim, potrebujem klimu, tempomat, central a radio v tomto poradi dolezitosti a to ma kazdy model v nizsej strednej.

Peter
14. července • 13:51

Presne o tom su aj moje preferencie.Auto sa mi musí hlavne páčiť musí mat adekvatny výkon / tj min 130-150k s turbinou / a výbavu aby to malo hlavne 4x el .okná,tempomat,autoklimu,8xrepro,zadne senzory,kožený multifunkčný volant popripade daždový a svetelný senzor.Čím viac elektroniky tým je vačšie riziko že sa to po.Podstatne je aby auto bolo dobre urobene čo si myslím že A3,Golf alebo Astra su a hlavne aby ti to urobilo radosť.Dobrý výber, tak prajem štastnu ruku pri výbere.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Riso
15. července • 15:11

Bol si sa v tej Astre aj previezt a okukat kvalitu? Ak nie, tak to sprav a uvidis ze to stoji za staru belu co sa spracovania tyka. O chode motoru (1.4T) ani hovorit nebudem .... Golf je klasik, z vonku ujde, intros klasicky koncern (Dizajn je subjektivna vec, tak ze to hodnotit nebudem), kvalita na pohlad a omak v pohode, oproti Astre je to uplne inde a cenovy rozdiel v case T tiez nebol velky, skoro ziadny.

Igor
13. července • 12:12

i30 fastback...1.4 tgi s dsg. Po dálnici budeš jezdit za 7l.

jean
14. července • 7:33

Korejske cosi za cenu europskych znaciek? Az taky zufaly nie som. Znamy si kupil Tucson a za 3 roky mu nedokazali na reklamacie odstranit vrzganie centralu pri zamykani. To neni normalne pri aute za 28000.

Petr
3. ledna • 18:20

Toyoty není korejské, ale japonské “čosi”...

mpolan
14. července • 9:03

Ještě, že takové uvědomělé soudruhy máme... Díky vám mohou evropské automobilky prodávat horší kvalitu za vyšší ceny, a ještě se tvářit, jak to s námi myslí dobře.
Vrzání centrálu bychom mohli postavit třeba proti spolehlivosti motorů VW a BMW, nebo korozi Mercedesu, nebo třeba vůči celkově lowendové kvalitě interiérů menších Audi... Ale to přeci rádi zaplatíte, je to evropské...

Peter
14. července • 8:46

Moja reč.Ja nemám absolutne vzťah ku korejským autám.Preto som minulý rok kupil nový Golf VII 1.4 tsi a som max spokojný.To čo za autá pýtaju korejci si radšej kupim europana aj ked v slabšej výbave.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kalous ušatý
14. července • 8:56

Jenže ty tu výbavu máš vyšší, aniž by jsi to tušil. Korejská strojařina stojí za kulový. Podívej na to jejich nadimenzování podvozků, úchyty kol aj. Golf je poctivé auto, které vydrží.

Peter
14. července • 9:48

Ja si takisto myslím že Golf je poctivo urobené auto.Za 17 000 Eur 1.5 tsi 130 k je to velmi dobrá ponuka s výbavou Trendline.

mpolan
14. července • 9:03

Poctivé auto? A kdy naposledy? :-D :-D

Peter
13. července • 10:08

Mám tip.Volkswagen Golf 1.5 tsi 150 k, 250 Nm Comfortline alebo Highline a budeš spokojný.

jean
14. července • 7:29

U nas sa momentalne lepsie oplati audi A3. Divna doba, ked "premiova" znacka predava lacnejsie ako mainstream... Este som nasiel opel astra 1,4 turbo, to je najlacnejsi 4 valec s nejakym vykonom. Cenovy rozdiel proti golfu skoro 5 tisic. Mazda predava za 15600 pukanec cx3 s dvojlitrom, ale predavac moju radost schladil s tym, ze to je podvozok z mazdy 2 :-(

setr
16. října • 20:46

Co je špatně na podvozku Mazdy 2? Na jakým podvozku stojí nejnovější klenot Škody -Scala? Na Fabii.

petr r. (petrumr)
13. července • 15:06

golf je sedan?

Peter
14. července • 8:40

Myslím že podstaná je cena do 20 000 Eur.Či to je sedan,hatchback,kombi alebo liftback je už na každeho preferenciach ale otázka bola na auto so štvorvalcom adekvatnym výkonom a hlavne do 20 000 Eur.Takže výber je dostačujuci.Golf,Octavia,Scala,Mazda 3,Megane,Impreza,Leon,Astra,Civic,I 30,Ceed atd.Jasne že Golf nie je sedan.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
14. července • 9:36

stačí, udělali jsme si obrázek a ještě napiš, že dúležitější na autě je barva a velikost výfuku. Kdyby napsal pod článek corolla HB, ale pod článek sedanu? Chtěl bych tě vidět, jak kupuješ auto....A golf je hybrid?

Peter
14. července • 9:53

On písal o 1.6 atmosfere a nie hybride.Že ta 1.6 atmo je dosť slabá a pýtaju za to 20 000 Eur.U mna bolo pri výbere prvoradý rozpočet potom auto sa mi musí hlavne páčit aj zvonku aj zvnutra potom motor a nakoniec výbava.

petr r. (petrumr)
14. července • 13:44

ale není, hlavně toyota je levnější, má větší rozvor, má lepší a delší záruku, je bezpečnější a cena 16990eu je levnější jak golf který by stačilo nahradit yarisem 20 letým akčním modelem. Každý nechce turbo ačkoliv ten golf má to automatický dochlazení, ale zase je to složitý a náchylný na poruchy. Prostě za cenu golfa je dost lepších aut co se týče využití, třeba kona s 1,6T-GDI 130kW a za menší peníz. Nedivým se, že VW stou cenovou politikou musí v bratislavě propouštět.

jean
14. července • 7:26

Nepotrebujem sedan....

Sir CHerokee
12. července • 20:16

Faktem je, že motorově je třeba konkurence v podobě Hondy Civic s 1,5 (182 koní) na tom výrazně lépe.

Lord Owl
17. prosince • 12:52

Cenově se Honda taky vleze do 500 tis. ??

alesmoto
12. července • 19:30

Mirec - Mě by se taky líbila alespoň se 150 koňíkama. Ale holt toto auto není pro každého.
Ani pro Vás, ani pro mě. Ale zase se můžu poohlídnou jinde a toto nechat lidem, kterejm 1,6 se 132k bude bohatě stačit.

Petr
3. ledna • 18:18

Hybrid má kumulovaný výkon 100 kW - těch 90 koní je pouze výkon té atmosférické 1.8.

šofér
12. července • 16:40

Tak nevím, co je to slušná dynamika, ale právě s tímto autem jsem jezdil 1,8 Hybrid -předváděčkou a do 140 km/h to zrychluje tak, jako služebák Octa 2,0 tdi DSG. Automat řadí na rozdíl od DSG plynuleji, bez cukání. Pak už to tolik nezrychluje, ale že bych se bál předjíždět tak o tom to není ani náhodou. Spíše se směji udávaní spotřebě, to jsem nedal :(

asd
15. července • 12:13

Automat v hybridní Toyotě nemůže řadit, žádný tam totiž není. To auto nemá převodovku, jen planetový diferák na který je napojený motor a dva elektromotory.

kari
15. července • 9:01

Permanentně vytočený motor pod taktovkou eCVT vypadá, že to jede jak Ferrari, ale realita je taková, že to jen řve.

AAA
12. července • 21:14

Nenápadně plivat Škodovku. To je o co ti jde ty blbe

Vítězslav Jura (Victor z Ovieda)
9. června • 9:51

Na Škodovku se nemusí plivat,blbe.:-P

Jan Studynka
9. října • 19:42

Skodofile drž hubu. Toyota je pecka. Za ty prachy kvalita zpracování výbava atd... Tahni do Boleslavi

KD
12. července • 18:54

Do 140 zrychluje jako Octa 2,0 tdi DSG? Pěkná bajka. No možná když se za tu Octu zapřáhne na ocelovou tyč. Jinak ani omylem, na 100 ztrácí 3,5 sekundy, na 140 už 7,5 sekundy.
http://www.zeperfs.com/en/duel7880-4662.htm...
Tenhle lenochod totiž nestíhá ani usratý tříhrnek.
http://www.zeperfs.com/en/duel7880-7956.htm...

Doporučujeme

Články odjinud