Toyota Corolla Sedan zlevnila až o 149 tisíc! Ve verzi Prime má i bohatou výbavu

Od začátku léta začíná Toyota nabízet Corollu Sedan v nové akční výbavě, která zahrnuje nadstandardní příslušenství s poměrně slušným zvýhodněním.

O cenovkách nové Toyoty Corolla s karoserií hatchbacku, sedanu i kombi jsme psali již při uvedení na trh. Na letní měsíce si ovšem české zastoupení připravilo novou akční výbavu Prime určenou výhradně pro sedan. Nová linie nabízí opravdu bohatý seznam příslušenství, za který byste si normálně tučně připlatili nebo museli zvolit nejvyšší úrovně vybavení.

U Corolly Sedan Prime je však bohatá výbava spárována s výhodnými cenami jednotlivých specifikací, jež se liší pouze dostupnými motorizacemi. Akční verze tedy začíná už na ceně 499.900 Kč při zvolení benzinové šestnáctistovky o výkonu 97 kW (132 koní) s manuální převodovkou. S automatem se cena posouvá na 534.900 Kč.

Toyota Corolla má české ceny! Přijíždí ve třech verzích a se dvěma hybridy

Toyota Corolla má české ceny! Přijíždí ve třech verzích a se dvěma hybridy

Už za tyto ceny je přitom Corolla Sedan vybavená metalickým lakem karoserie (normálně příplatkem 15.000 Kč), 17palcovými litými koly (k nimž dostanete v ceně i sadu zimních pneu), parkovacími senzory vpředu i vzadu, senzory deště a šera, dvouzónovou automatickou klimatizací, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zrcátky, koženým volantem i řadičkou, adaptivními Bi-LED světlomety, chromovanými detaily v interiéru, multifunkčním volantem, 8palcovým dotykovým infotainmentem, vyhříváním předních sedadel a mimo jiné hromadou bezpečnostních a asistenčních prvků.

Akční výbava Prime je poté nabízena rovněž s hybridní motorizací kombinující benzinovou osmnáctistovku a elektromotor, zajišťující systémový výkon 90 kW (122 koní). S ústrojím je spojena automatická bezestupňová převodovka e-CVT. Zde je cenovka 579.000 Kč.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Komu by se to zdálo málo, hybridní Corollu Sedan může zvolit v ještě rozšířenější výbavě Prime VIP, která je výhradně s touto motorizací za cenu 649.900 Kč. Navíc k výše zmíněnému přidává například 18palcová litá kola, bezklíčový přístup, parkovacího asistenta se zadní kamerou, vyhřívaný volant, obložení interiéru s imitací kůže, přihrádku pro bezdrátové nabíjení telefonu nebo vyhřívání zadních sedadel.

Sečteno podtrženo, dle Toyoty ušetříte na výbavě Prime VIP až 149 tisíc korun (132 tisíc Kč u Prime) oproti případu, kdybyste si Corollu s touto motorizací a výbavou sami specifikovali ze standardního ceníku.

Toyota Corolla Sedan v akční výbavě Prime – Technická data a české ceny
Motor 1.6 Valvematic 1.6 Valvematic MDS 1.8 Hybrid
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 97/6400 97/6400 90/5200
Točivý moment [N.m/min] 160/4400 160/4400 142/5600
Převodovka 6M CVT e-CVT
Spotřeba [l/100 km] 5,7-6,0 5,5-5,8 3,4-3,8
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,7 10,2 11,0
Cena Prime [Kč] 499.900 534.900 579.900
Cena Prime VIP [Kč] - - 649.900

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 78 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků