Toyota Corolla v tichosti dostala motor z Yarisu. Přišla o válec i pár koní výkonu

14 komentářů

Kuk Vykuk
9. září • 21:38

Spalováky jdou do hrobu jeden po druhym. B-]

Michal2
8. září • 10:11

Doba hybridní není levná.Nakonec nebude mít smysl kupovat tu 1.8 pokuď nebude levnější.Vozy od vw začínají být levný.Sranda bude až začnou všichni nabízet takové verze jako vstupní motor.Nakonec bude nejlevnější dacia od 400

Znamenie
8. září • 8:16

Tak v toyote to dokázali znovu a opäť sa po rokoch priblížili konkurencii.
Ako zvyčajne, zaostala technika im vydržala dlho, kým skopíroval iných.

HRD
8. září • 9:56

A ti všichni jiní včetně BMV to zkopírovali od Wartburgu ;-) :-P :-D jenže ne každý to umí pořádně. Ale vážně. je tomu přesně naopak, zbytek světa tímto kopíruje více méně zoufale a neuměle toyotu. Ta totiž vyrábí tříválce už několik desetiletí, ty jsi určitě ještě nebyl na světe, když už jezdily tříválcové vozy japonské výroby. A velmi dobré, aniž by to kdo vůbec zaregistroval. Evropa to jen zkouší kvůli emisím, a moc jí to nejde.

Milan
8. září • 8:54

:D :D :D

Petr
8. září • 6:18

Výkon -10% dolů, cena +20% nahoru. A bude hůř.

Neurotic
7. září • 23:13

Přes půl milionu za 3 válec? To bude v těch autosalonech narváno:-D

Q
8. září • 6:14

Oni se tím nikde chlubit nebudou. A spousta lidí si toho prostě nevšimne.

Lord Owl
9. září • 9:38

jj. Vybere to správná matriarcha podle barvy, takže na válce se nehledí....

Adam
7. září • 22:59

Nebyl náhodou ten sedan s 1.6 benzínem za 419.900,- Kč. S tou novou cenou se soudruzi kapku pos.ali.

Jaromír
3. října • 14:10

Byl a dokonce v roce 2016 za 399 900 Corolla sedan1,6 manuál,kupoval jsem ji.

Josef
8. září • 6:55

Ano, ale podivejte se treba na seznam vybav, ta predchozi urcite adap. tempomat nemela.

Jaromír
3. října • 14:17

Já mám edici 50 v plné palbě z r.2016 i s adaptivním tempomatem za 429 900 Kč s manuál převodovkou- o dost podražili.

petr r. (petrumr)
7. září • 19:03

je akce, tak 517900kč, Poláci musí zabrat šponu, tych hybridních jednotek musí vyrábět více aby se dostalo i na seadan.

Doporučujeme

Články odjinud