Toyota Corolla GR Sport dorazila do Česka. Pouze jako hybrid, sportovně se jen tváří

Úrovní GR Sport doplnila Toyota rovněž nabídku u modelu Corolla a sportovněji pojatý hatchback i kombi teď přichází na český trh.

Jak už víme, označení GR Sport si nechává Toyota pro řadu modelů, kterým chce prostřednictvím speciální výbavy trochu okořenit především vzhled. Po Yarisu tak začíná být výbava GR Sport dostupná také u Corolly, a to v případě karoserií hatchbacku a kombi Touring Sports. Tuto úroveň přitom automobilka nabízí výhradně s hybridními motory pod kapotou.

Pokud tedy chce sáhnout po sportovněji vypadající Corolle, na výběr je u výbavy GR Sport buď hybridní benzinový čtyřválec o objemu 1,8 litru a výkonu 122 koní (90 kW), nebo silnější hybridní dvoulitr o výkonu 184 koní (135 kW). Obě jednotky jsou klasicky spojeny s automatem e-CVT.

Toyota Yaris GR-4 na dalších záběrech. Původ v rallye a pohon 4x4 ukazuje naplno

Toyota Yaris GR-4 na dalších záběrech. Původ v rallye a pohon 4x4 ukazuje naplno

Výbava GR Sport pak vychází z dosavadní úrovně Comfort, ke které Toyota přidává další zajímavé prvky. Kromě koženého multifunkčního volantu a hlavice řadicí páky, zadní parkovací kamery, předních LED mlhovek a 8palcového dotykového infotainmentu tak najdete v GR Sport především agresivněji vypadající prvky exteriéru, černé lakování střechy a auto stojí standardně na 17palcových litých kolech GR Sport.

Po stránce komfortu a technologické výbavy má sportovněji pojatá Corolla standardně rovněž barevný 7palcový displej v přístrojovém štítu, přední Bi-LED světlomety, zatmavená zadní okna, bezkličový přístup, přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu, speciální červeno-šedě prošívané čalounění GR Sport v kombinaci textil/umělá kůže, ambientní osvětlení interiéru a taky základní parkovací asistent.

Toyota se nevzdá městských mini. Nové Aygo se však bude muset změnit

Toyota se nevzdá městských mini. Nové Aygo se však bude muset změnit

Hatchback ve výbavě GR Sport s motorem 1.8 Hybrid začíná na částce 694.900 Kč. V případě volby silnější motorizace 2.0 Hybrid počítejte s cenovkou od 769.900 Kč. Kombi Touring Sports je poté klasicky dražší o 25.000 Kč v obou případech, tedy od 719.900 Kč (1.8 Hybrid) nebo od 794.900 Kč (2.0 Hybrid).

K výbavě GR Sport jsou nakonec dostupné i příplatkové pakety Dynamic a AVS. První zmíněný za 43.000 Kč vyšperkuje Corollu o 18palcová litá kola, head-up displej, vyhřívaní volantu či hrstku dalších asistentů, zatímco paket AVS označuje příplatkový adaptivní podvozek za 26.000 Kč, který je ovšem dostupný pouze v kombinaci s paketem Dynamic a také výhradně u motoru 2.0 Hybrid.

Toyota Corolla GR Sport: Technické údaje a české ceny
Motor 1.8 Hybrid 2.0 Hybrid
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 90/5200 132/6000
Toč. moment [N.m/min] 142/3600-5600 190/4400-5200
Převodovka e-CVT e-CVT
Spotřeba [l/100 km] 3,3-3,6 3,7-3,9
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,9 7,9
Cena GR Sport [Kč] 694.900 769.900
Příplatek za kombi Touring Sports činí 25.000 Kč.

Galerie doplněna o standardní Corollu Hybrid. Více fotografií výbavy GR Sport zatím Toyota neposkytuje.

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 38 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků