Toyota Corolla: facelift už po dvou letech

20 komentářů

Green
17. června • 9:26

JAK JE TO S MOTORY PRO T-SPORT

VŠECHNY KROMĚ 1,8??????

KTERÉ TEDY? 1,4 A 1,6?

Z
17. června • 12:24

Přečti si to pořáně a zkus rozlišit sport a t-sport.

dmx
16. června • 21:31

uz je facelift novej 7??? kde su fotky? zaspal som dobu alebo co?

matuS
16. června • 11:33

u malych aut je to podla mna OK ak sa zmenia kazde dva roky. Doba si to vyzaduje a myslim ze kazdy majitel noveho auta moze byt rad ze technologia v jeho aute je up-to-date.

Na druhej strane chapem majitelov sedmickoveho bawora, kde uz prebehol facelift po 2 rokoch, u tejto kategorie by sa to stat nemalo (i ked ten facelift je perfektny a nova sedma s nim vyzera o 100% lepsie)

ajatin
16. června • 12:52

Máte pravdu. Evropské automobilky zkrátka tak rychlou obměnu nestíhají, to je všeobecně známo. Ani se tím netají. Spousta japonských automobilek vyjede s novým typem do čtyř let a to hned v několika variantách najednou. Jakpak dlouho jsme čekali třeba na kombíka po uvedení první Oktávky.

Tomik
16. června • 10:21

Uz jsou zname ceny? A dostupnost na nasem trhu? Na ceskem webu Toyoty zatim ani zminka

Petr Broža
16. června • 12:02

Informace pochází z tiskové zprávy "světové" Toyoty; české ceny a výbavy tedy zatím neznáme.

back
16. června • 6:51

Předcházející model Corolly se vyráběl od 96 do 01, tedy 5 let. Předcházející verze nastupovala ve stejné době jako Octavia I.

FX
16. června • 9:02

Tak to je přesně ono! Na co kupovat auto, který má během dvou let facelift. to je případ u jap. a korejských značek. Nevydrží ani dva roky a je to zase jinak, nehledě na ztrátu hodnoty jak finanční tak morální.

back
16. června • 9:33

Z evropských automobilek je v tomto směru nejsolidnější Fiat. Brava se uváděla na trh na přelomu roku 1995/96 a jak dlouho zde máme Stilo.
Osobně také nejsem nakloněn 5i leté inovaci, nechci si kupovat pouze výběhový model.

Pierre
16. června • 10:03

No a co to takhle vzit z druhe strany - zatimco vW nebo Skoda drzi stary model v prodeji az do totalniho vycerpani, kdy uz je zastaraly, japonci inovuji prubezne a snazi se vylepsit facelift novymi motory nebo technologiemi co nejdrive a necekat dalsich 5 let, protoze ve Wolfsburgu rozhodli, ze 8mi lety cyklus pro Octavku je to prave orechove.
 
S vyhradou k vybavam by se dalo souhlasit (ale ta standartni vybava u japoncu mnohdy obsahuje skoro vsechno mozne)

FX
16. června • 11:23

Každej extrém je špatnej, uznávám lehkej facelift, kdy po výměně pár dílů lze ze starýho modelu udělat novej - jako např. Octavia ( za svůj život proběhl 1x ), což je rozumnej kompromis. Naopak je špatně, když auto, které nevypadá úplně nejlíp ten facelift nedostane - např. aktuální Toledo. Ale zrovna tak je špatně měnit model po sotva čtyřech letech, kdy proběhly mezitím dva facelifty, jak už bylo zmíněno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ajatin
16. června • 19:49

Jenže 4 roky není žádný extrém. Obecně se říká, je je optimální kupovat nové auto po 3-4 letech, leasingy jsou také nejčastěji na 2-4 roky, takže může zákazník odjet pokaždé v jiném vozejku. Mě to přijde logické. Zajímavé je spíš, že i tak rychlá obměna je to pro ty automobilky ekonomicky přijatelná.

Jarous
16. června • 11:43

Nevim, co mate proti aktualnimu Toledu. Je to nadherne auto, uz od zavedeni do vyroby v roce 1999 se o nem vsuce psalo, ze je to nejhezci auto celeho koncernu VW v dane kategorii.  A jeste dnes se mi hoooodne libi, rozhodne vice nez novy typ Toledo Prototipo nez nez Octavka2.

Ale opet se jen ukazuje, jak jsou lide se svymi nazory diferencovani. Co se mne porad libi, jiny kritizuje.

FX
16. června • 14:04

Co mám proti Toledu? Jelikož ho v koncernu berou jako konkurenci AR 156, tak to je nesrovnatelný - proti ní působí dojmem zastaralosti, chladu, nudy. Od auta této kategorie je očekáván určitý elán, emoce /seat - auto emotion/ -  který Toledu ( proti konkerenci )evidentně schází, viz. foto...

FX
16. června • 14:06

http://www.novoalfa156.com/images/foto1_center1.jpg>

igor
16. června • 9:28

Presne toto je jedna z námietok, ktoré mám voči japonským/kórejským autám - veľmi rýchla obmena radov a veľmi slabé možnosti a kombinácie doplnkových výbav

Strejček Nimra
15. června • 19:45

"Na konci roku 2001 představila Toyota novou Corollu, kterou poprvé přizpůsobila speciálně evropským zákazníkům (takto navrhnutý model se teprve přizpůsobil potřebám zákazníků na celém světě). "

Mám pocit, že něco podobného jsem četl i o minulé a předminulé generaci, ty už byly také střižené na evropský vkus. A v Japonsku a v USAjezdí Toyoty v této třídě trochu jinak tvarované a zhusta s odlišným pojmenováním. Tak nevím, jak se to má skutečně?

(Nic to nemění na tom, že Corolla je šmrncovní vozítko a až se budu za dva roky rozhodovat o novém autě, asi bude jedním z kandidátů. Ještě šmrncovnější mi však připadala předchozí generace před faceliftem (kruhové světlomety) ve variantě 5-dvéřový hatchback - hrozně mi připomínala staré renaulty z 60. a 70. let.)

Jaroslav
15. června • 22:04


postamble();
Připomínala ti Renault Fuego , že jo ?

Doporučujeme

Články odjinud