Toyota Corolla Cross oficiálně: RAV4 vypraná na devadesát postrádá to důležité

27 komentářů

Rado
10. července • 9:39

Nerozumiem Toyote prečo tam v prípade hibridnej verzie nedala zadný elektromotor ako do priusu, síce je to slabota (6 koní) ale kúsok by to v teréne pomohlo.

Peter(Charouz)
13. července • 22:56

Ale dá. Bude i AWD.

Martin J.
13. července • 18:53

Rado, ty síce máš kade-tade rôzne nicky, ale ten tvoj ,,kúsok" ťa vždy odhalí ;-)

petr r. (petrumr)
12. července • 7:54

je to platformou, 4X4 bude mět yaris cross, to pro chalupáře a chataře stačí prostě přejdou od koncernu fábii 4X4 nemají stejnak kamiq a ta cesta k chatě zarůstá. Ne nadarmo říkal šéf české toyoty, že lidi půjdou do toyoty od koncernu. Mě třeba fakty nevadí jeden náhon, na chalupu i chatu dojedu v pohodě jenom toyotou E10 jsem chytal trochu za břicho. Fábií už to bylo v pohodě, ale zase to nebylo ekologický a tak ti lidi chcou hybrida a v přichází v uvahu hyundai a toyota.

eCVThater
13. července • 16:34

Že půjdou lidi do Toyoty od koncernu je možná nějaký jejich vlhký sen. Protože, kdo je zvyklý na koncern, tak jízdní pocity ala Toyota jen těžko akceptuje. Mně stačily 2 zkušební jízdy a nevěřil jsem vlastním očím a uším, co je možné v roce 2020 prodávat za skoro 1,2 mil Kč. A to ten obyčejný VW koncern taky není kdoví co, ale Toyota, to je úplně jiný level špatnosti. A není to nic proti Japoncům obecně, protože třeba taková Honda je úplně jinde.

eCVThater
10. července • 12:30

Protože je to ojebávka pro Hejly.

Ludvik
10. července • 7:45

Tak keby to bola Škoda Octavia Cross boli by to iné titulky a iste najlepší voz na svete...

eCVThater
9. července • 12:12

Dýchavičný vysavač 1.8 eCVT si hraje na SUV bez AWD? To zas bude blamáž... A úplně nejvtipnější bude, až to v Česku nacení. :-D

Slovák
9. července • 12:49

raději ASX

petr r. (petrumr)
9. července • 15:36

podle chuti, já bych toyotu bral pro ten hybrid a jeho motor.

Toky
9. července • 12:44

Niekto chce len vyššie auto do mesta čo vyzerá kúlovo a nežerie priveľa. Na to by mohla stačiť aj táto mašinka, nie?

eCVThater
9. července • 12:57

Myslím, že cenovka 800tis Kč vyléčí i takové.

Allamarein
9. července • 13:17

Proč by Corolla měla stát osmset tisíc? Jen proto, že nemáš rád Toyotu, hlupáčku mindráčku?

eCVThater
9. července • 13:32

1. "hlupáčku mindráčku" si říkej třeba doma svýmu starýmu, na to tu není nikdo zvědavý.
2. Corolla hybrid už 800tis normálně stojí, nechápu, co se divíš.
3. Tohle není Corolla, ale SUV z Corolly, takže bude adekvátně dražší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
9. července • 16:22

Mimochodem už vidím, jak tu nějaký debílek přijde s tím, že Corolla hybrid je i za 600tis. To sice je, ale leda po slevě a v totálním holobytu.

eCVThater
9. července • 22:05

A pak ten debílek bude argumentovat VW nebo Škodovkou, jenomže debílek nechápe, že u VW nebo Škodovky si člověk v rámci výbavy dokoupí, co potřebuje, kdežto u Toyoty s nulovou konfigurovatelností si dokoupí leda velké H, takže když něco potřebuje, tak holt musí jít do nejvyšší výbavy (ale ono to často není ani tam, za to je tam hromada jiných pikačovin, které nejenže nepotřebuje, ale často vůbec nechce).
Perlička na závěr: U Toyoty třeba i originální tažné zařízení vypadá, jako když ho tam dobastlil Lojza garážník v 90tých letech.
:-D

petr r. (petrumr)
10. července • 16:29

a na škodovku tažný nedáš.

eCVThater
10. července • 17:31

Ne tam fakt není potřeba něco dobastlovávat, tam se normálně koupí a nainstaluje v továrně při výrobě auta. A nejvtipnější je, že to koncernové profesionální výklopné tažné je skoro o 10tis levnější než ten toyotí bastl, co tam dolepí až někde v servisu (přičemž vyříznou do nárazníku díru pilkou a to ještě nakřivo a i otřepy nechají, komici).

Allamarein
12. července • 15:55

Když si u Škody neobjednáš tažné z výroby, tak už ho na auto nikdy v životě nemůžeš namontovat. Ale jako fanatický antitoyotář jistě takovouhle drobnost víš, pouze jsi ji netaktně zamlčel, aby ti ten tvůj svatý boj proti Toyotě vyšel...

eCVThater
13. července • 16:24

Jenomže já si ho právě objednám z výroby a jak s tím bojují bazaroví kovbojové, tak to je tak nějak úplně jedno. :-)

petr r. (petrumr)
13. července • 21:06

a kolik tam můžeš táhnout, viděls techničák od koule? Néé, ty kupuješ něco a nevíš technický data? Nejsi náhodou jeden, co prodejce potřebuje?:-D

petr r. (petrumr)
11. července • 14:08

a co když dotyčný koupí roční auto? Co potom když bude chtět si tam dobastlit tažný a neschválí mu to a koncern vyrábí i auta která nesmí mít ani závěs na nosič kol z výroby.

petr r. (petrumr)
11. července • 14:24

to profesionální výklopné tažné má malou nosnost, sice auto uveze více, ale nesmíš překročit co je daný v techničáku od tažnýho a ještě nemůže být tam senzor otvárání kufru a když za tebou auto nedobrzdí, tak máš pro srandu uděláno, závěs ti propíchne převodovku.

Allamarein
9. července • 21:39

Ale ale, hlupáčku, mindráčku, ty si neumíš ani otevřít oficiální ceník? Žádné slevy, žádné holobyty, tady nejsi u Škody...

petr r. (petrumr)
9. července • 20:00

ano toyota v holobytě má bezpečnostní výbavu kde u škodovky za to dáš 250tkč. Hybridní corolla začíná na 580tkč, za 600tkč má ve výbavě GR sport a podívej se jakou to gr sport má výbavu.

Allamarein
9. července • 15:44

Ano, hlupáčku, mindráčku, nejdražší verze Corolly hybrid stojí osmset tisíc. Jenže základ je za šestset (a to beru verzi kombi, která je dražší, takže cenově spíš odpovídá Cross). A najednou jsme jinde, co, hlupáčku, mindráčku?

petr r. (petrumr)
9. července • 15:35

konkurent je karoq nebo kamig, ted fakt nevím, ale vím, že škodovka je nevybavuje hybridním ustrojím, tak nemůžou jet na elektřinu a když motor neběží, tak nejde ani klima a ještě škodovka nemá automatickou převodovku. Ale podle testu, jak tě tam vsadili do článku, že neumíš jezdit s hybridem- asi křeče v noze, je pojmenování hlupáčku takové jenom pohlazení.

Doporučujeme

Články odjinud