To je dobry masakr jak ta auta zdrazuji. Ja jeste pamatuji Corollu jako male levne auto, ted je sice furt male, interier stale zadny velky luxus, dynamika spise slusna nez omracujici, ale cenovka najednou atakuje 900.000 Kc. Za lehce prerostlou nakupni tasku mi to teda prijde jako docela dost penez.
Evidentne cenami tlačia na pílu na predaj hybridov. Pri tom cenovom rozdiele oproti čisto benzínu pôjdu skôr na predaj hybridy.Ale treba počkať na akčnú cenu povedzme mínus 2000eur. Takto sú ceny privysoké.
Jj Toyota ma kazdou chvili nejake akce, takze se rozhodne vyplati sledovat a pripadne poseckat.
Tu cenu jsem čekal příznivější. Ps: na parkování díky hybridů zdarma v Praze pomalu zapomeňte. Piráti se již projevují, takže všechny slibované výhody jsou u konce
Tak je fakt, že zvýhodnění neplugin hybridů je tak trochu přes čáru. Zákaz vjezdu dieselů neplnících Euro6 by posloužil životnímu prostřední mnohem lépe. Metoda cukru OK, ale biče je taky potřeba :-D
Slabší motory o ničem a silnější jen s automatem, to ať jdou k šípku.
Nakoukl jsem do diskuse a pořád dokola stejné - někteří "mudrlanti" jsou zkrátka nepoučitelní a nevzdělatelní - nevnímají realitu kolem a nejsou schopni si své názory uspořádat a míchají jablka s hruškama.Přitom stačí jednoduchá pravidla - ujasnit si, co od auta chci, co skutečně potřebuji a jaké mám finanční možnosti (kolik penz můžu utratit při nákupu a kolik při provozu - pojištění, údržba, spoteřeba,...).Potom stačí podívat se na internet a vybrat prvotní skupinu aut, která se vejde do požadavků. Následně navštívit pár autosalonů a auta si ošahat v reálu - dojde k redukci původně uvažované z internetu vybrané skupiny aut, protože v reálu to bývá často jinak, než je to někde napsáno a každý z nás to, co je napsáno, vnímá jinak.Následně absolvovat předváděcí jízdy a zbydou cca 3 modely (značky,...). Potom stačí dojednat si zapůjčení na víkend (někdy zadarmo a jindy se musí zaplatit) a pořádně si všechno vyzkoušet.No a na závěr zbývají podmínky dodání a dojednání ceny (slevové akce, výbavové pakety,...) a je to.Na závěr je realita - spokojené používání auta, které si člověk vybral a které mu vyhovuje, protože splňuje požadavky, které si před nákupem ujasnil (a definoval). Nezáleží přitom na značce a modelu, každému přece vyhovuje něco jiné a každý je ochoten zaplatit jiné peníze.Ná závěr k článku - k tématu o Corolle. Dovedu si představit, že bude vyhovovat klidnějším řidičům, kteří ocení pohodlí a spolehlivost vyplývající z dlouhodobého vývoje a evoluce. Ten motor 1,6 není žádný zázrak, ale je to a bude pořádný "držák". Zejména to je sázka na jistotu, pokud uživatel jezdí krátké vzdálenosti s častými starty. Přímovstřikové "moderníů turbomotory zrovna moc nemají rády takový způsob používání.Na druhou stranu zákazník, který chce a je pro něj prioritou dynamika, tak hodl musí koupít jinde, nebo u Toyoty musí vybrat a koupít jiný model - Toyota má rozhodně co nabídnout. Že se bude muset v takovém případě utratit více peněz? To je přece jasné. V případě neustále diskutované Škody také model Octavia RS je hodně vzdálený základní "levné" 3-válcové alternativě.
Corolla svetove nejprodavanejsi, do top10 se vejde i RAV a tusim Camry, a kdyz se kouknu na dalsi poradi - kdo/kde kupuje/potrebuje ty DYNAMICKE auta. Jasne ze rozdily napric jsou (a pochopitelne i citelne), ale ty kecy o omezovani atp, tim spise na nasich silnicich...
Tolik casu travit takovou picovinou jako je vyber auta. Libi/nelibi + mam na to/nemam. A vertig. Vybira se zenska, kun nebo dum.
Jasně, není nad to koupit něco na první pohled a vzápětí zjistit že to byla ta největší blbost. To chce fakt fištron. :-D:-D:-D
Jo, a nikdo, kromě "závodníků" nepočítá rozdíly v akceleraci v desetinách sekundy a stejně tak ton, kdo zásadně dodržuje rychlostní limity, tak ho nezajímá definovaný údaj výrobce v hodnotě max rychlosti vozu od 180 km/hod výše. Neznám žádného "závodníka", který by se vůbec zabýval "nějakou" Corollou a výkonnostně ji posuzoval.
V serii na 16” kolech a v balicku za priplatek dostanu 15”kola??? Bavime se o vybave active...sem zmaten
Je to trochu paradox, ale ano, je to tak u základního motoru. U hybridu 16" kola zůstávají, ale balíček je o 10 tisíc dražší. Těch paradoxů je víc, třeba že vyšší výbavy nemohou mít rezervní kolo.
Z hlediska výdrže a užívání nej bude ta verze sedan s atmo motorem. Mi tam chybí nějaká sportovnější verze.
Jo, zrovna teď jezdím s Aurisem v 1,6 a je to trápení, trápení a trápení.. Musí se fakt točit, aby alespoň trochu jel, žere pak docela dost a v kopci jsem dnes dokonce bojoval proti jedničkové Fabii 😄 nabídka motorů je smutná. Kvalitní jistě budou, ta 1,6 má i pěkný zvuk v otáčkách, ale jinak jsem z toho smutný.
Tak proti jedničkové Fabii jsi mohl bojovat jedině za předpokladu, že to byla ta s motorem 1.9 TDI 74 kW, jinak benzínový motor byl myslím nejvýkonnější atmosféra 1.4 74 kW a to nemůže být soupeř, když to takto napíšeš. S Aurisem poslední generace 1,6 97 kW jsem jezdil a pokud jsi měl problém, tak jedině, že tys byl naložený a on prázdný, nebo jsi neřadil. Poslední možnost je, že máš napůl "chcíplý" motor, jinak to není možné.
Asi jazdím medzi samými dementmi lebo mám 1.6 atmo a stále mám pocit že v premávke všetci okolo mňa sú nejakí akoby prispatí a nejako mi zavadzajú.B-]
Ked ju mas stale v cervenom...
Bohužel nevím, co měla za motor, ale nehulila, jak bývá TDI zvykem, tak nevím 😀 každopádně jsem se snažil motor točit a nějak naložený jsem taky zrovna nebyl.. No když vzpomenu na svoji starou Astru G v 1,6 16v (neomezovanou tolik emisemi) , dokázala být o dost pružnější. Bohužel mám dnes opravdu pocit, že atmosféry už moc nejedou a to jsem je miloval, jako poslední jsem měl BMW 120i e87 a ta nabírala dech hned z 2tis otáček, Auris nic, ani nový Mégane 1,6 nic.. Ale třeba Polo 1,0TSI 85kW švihá v porovnání s těmito jak z praku.
A není to spíše pocitová záležitost z toho, že od té doby se výkon aut kolem tebe zvedl? Přece jen je doba přeplňovaných motorů a to je něco naprosto jiného. S Astrou 1,6 85 kW se zrychlením 12 s na 100 km/hod, to nebude asi zrovna nějaké dělo na dnešní dobu, tomu to nandá kdejaký 1.0 tsi. Přeplňované motory mají jisté parametry posazené o dost níže než atmosférické motory, proto se atmosférické motory musí více vytáčet, aby měly srovnatelnou dynamiku. Naopak u přeplňovaných motorů bývá problém, že s rostoucími otáčkami není žádná výkonová špička, jako u atmosférických motorů, a tady přeplňované motory žerou benzín jako prokopnuté. Sám vím, že nemám problém mít okamžitou spotřebu kolem 35 l/100 km, když na to pořádně šlápnu, což u srovnatelné atmosféry asi neuvidíš.
Načipované TDI i nejsilnější benzíňák 2.0 MPI jsou pro toho Aurise určitě těžký soupeř. Je jisté, že Fabia 1.0 MPI to nebyla, ta by měla problém ten kopec vůbec vyjet :-D
TDI jsem uvedl, jestli umíš číst, a ano 2.0 MPI 85 kW může být problém, ale kolik takových jezdí, když napíše obecně, že jedničková Fabia je těžký soupeř? Řekl bych, že tahle varianta bude hodně ojedinělá záležitost. Právě proto se mi tomu moc nechce věřit, ani těch dieselů zrovna moc nejezdí. To ale nemá nic společného s autem, ale s motory, a to potom když budeš mít jakékoliv auto se silným motorem, tak se nejde odvolávat na to, žes měl problém s takovým nebo onakým autem, to je potom o motorech. Tady se při troše štěstí asi mohly potkat vcelku rovnocenné motory 2.0 MPI 85 kW/5400 ot., 170 Nm a 1.6 97 kW/6400 ot. 160 Nm a navíc bude Auris asi o 100 kg těžší.
Umím. Já jsem ale narážel na to, že část těch TDíček je načipovaná a právě ty by Aurisu měly hravě ujet. Nejezdí jich úplně málo a navíc jsou většinou velmi nenápadné (základní lak, 14" kola). To, že někdo řekne, že měl problém s Fabií, je předsudek, protože nejvíce jezdí slabých HTPéček.
Ale tady se neřeší čipování a jiné úpravy.
Ono napsaný to vypadá hezky a jasně, ale dnešní výkon atmosféry není pocitově to samé, co stejný výkon před 15 lety.. Jak jsem psal níže, Astra G 1,6 16v 74kW jela pocitově daleko víc agresivně a s větší vervou. Dnešní stejný objem nedá zdaleka takový pocit ze zátahu (ať Auris 97kW nebo Mégane 84kW).
Civic 1.6 81 kW pocitove proti dnesnim 1.6 raketa. Emisni limity zabily spodni pasmo otacek, nehlede na ten opojny pocit,kdy plynovy pedal reaguje na kazdy dotek..Dnesni doba nepreje ridicskym zazitkum. Ale tak hlavne ze mame nalepeny na palubce tablet..
Honda Civic 1,6Sport 2003, 81kW, 150Nm, hmotnosť 1090kg, zrýchlenie 0-100km za 9,9sek.Toyota Auris 1,6 2014, 97kW, 160Nm, hmotnosť 1250kg, zrýchlenie 0-100km za 10sek.Ja tam až taký rozdiel nevidím, že by ten civic mal byť až raketa oproti dnešnej 1,6 atmo. Ale môže to byť prevodovkou, civic mal 5 stupňovú, auris má stupňov 6.Ale áno, odozva plynového pedálu je v prípade aurisu hodne oneskorená.
Vykon je marketingovy kyd. Podstatny je priebeh vykonu a odstupnovanie prevodovky. Kedy za beznych okolnosti jazdis nad 4000 otacok ? Atmosfera je pod 4000 mrtva, zadupe ju ktorykolvek litrovy trojhrnec s turbom. Dam aj priklad :Svojho casu som sa zviezol s velmi oslavovanym korejcom Kia Ceed 1.6GDI 99kW. Nebolo to zle, no na Focusa II 2.0i 107kW to nemalo, tej jedna-sestke skratka chybal krutiak, aby sa zbierala z nizkych otacok. Chcelo to stale podradovat. Pred par mesiacmi som skusal Hyu i30 1.4TGDI 103kW. Na papieri iba o 4 kW viac, v realite absolutne ine auto - vzdy a vsade svizne, bez ohladu na zaradeny prevod. Vsetci hodnotia auta podla maximalneho vykonu a zrychlenia z 0 na 100. To je ale tazky omyl, pretoze realne sa jazdi v oblasti 2000-3000 otacok a rychlostiami od 50 do 130. Takze nie je dolezite zrychlenie 0-100, alebo vykon v 6500 otackach, ale pruzne zrychlenie 50-100 alebo 80-120, to potom aj odzrkadluje ochotu auta prekonavat stupania bez podradenia. Na toto nove atmosfery skratka nemaju, pretoze v zmysle znizovania emisii maju sialene dlhe prevody. V 90-tke to potom ma na najvyssom prevode 2000 otacok a radis aj v zavane protivetra, pretoze v tych otackach ma ten motor tak 120-130 Nm a 25 - 30 kW. Litrovy trojhrnec s turbom ma v tychto otackach 190 Nm a okolo 40 kW, co je poriadne citit.
Tak já níže tipoval, že to byla ta silnější verze. No vzpomenu na dávnou dobu, kdy jsem měl Corollu 1.4 vvti 71 kW a jak jezdila v té době. To jsem byl "král" silnic, dnes je to silně podprůměrný výkon a přejely by mě snad všechna auta.
v klidu, Fóbie I 1,0 junior by to nedala ....
No jo, kolik tehdy ta Corolla vážila? Taky jsem byl král silnic s dvoulitrem 98 kW... I když, dnes by mi to v provozu bohatě stačilo, tři čtvrtě úspěchu je v dobré práci s řazením.
Do Fabie I dávali i benzín 2.0. Pochopitelně jich jezdilo velmi málo.
Jezdilo jich málo a všechny už umřely na na poruchy motoru. Ty dvoulitry ve 150Tis km jezdily v poměru olej/benzín 1:1...
tak záleží, jak se kdo o ten motor stará, že. Mám pořád dvoulitr v jedničkový Oktavii, 356kkm najeto a mezi výměnama, který jsem zkrátil na 10000km to spápne litr oleje 5W-40, což mi přijde jako rozumný a adekvátní. O tom, že to je ultra držák, který mě při nejzákladnější údržbě nikdy nenechal ve štychu, ani nemusím mluvit. Sice to žere dlouhodobě mezi 7,5 - 8 v mé kombinaci provozu, ale vzhledem ke spolehlivosti to tomu veteránovi rád odpustím.
Je fakt ze je to nejaky slaby kdyz ten hybrid 2.0 da stovku za 11s. U RAV4 mi hybridni system ktery da 0-100 za 8,3s prijde uz adekvatni
Zle pozeras. 2-litrovy hybrid da 0 - 100 za 7,9 s, takze dynamika bude urcite dobra.
S tímto tvrzením bych byl velice opatrný. Je to již nějaké roky zpět, co jsem jezdil s Priusem, ale po dosažení cestovní rychlosti cca 90 km/hod se o dynamické jízdě již vůbec nedalo mluvit. A pokud trochu přihlédnu k nové RAV4, tak si nemyslím, že nastala nějaká závratná změna. http://www.auto.cz/toyota-rav4-hybrid-test-j... ... Síla však není nijak zázračná, hybridní RAV4 zůstává stále volbou spíše pro pohodové řidiče, kterým bude plně postačovat. Když ale potřebujete předjet v kopci, nebo se rychle vejít do mezery na dálnici, dostanete se na limit hybridního pohonu, který zkrátka takový elán nemá.
Na RAV lze podřadit ručně nebo přepnou do režimu sport a poznat to je. Dynamika hybridů je, ale nejvýraznější z 0-60 pak už klesá. Výkon motoru se projeví zase až u 120km, kde dokážete zrychlovat pořád
Lenze bude kapku rozdiel medzi pohonom Priusa a tymto. 1.8 liter s 99k vs. novy 2-liter so 152k (beriem iba cisto vykon spalovakov). Dynamika uz len z tohto pohladu niekde inde.
A z testu RAV4 vyplývá co, že by měli na test ještě výkonnější hybridní pohon, než má Corolla, s 2.5 l motorem a výkonem 131 kW/ 176 k, neboť s jiným motorem se RAV4 v hybridu nedělá, a přesto to hodnotí jako auto pro klidnou jízdu?https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_rav4_2019.pdf...
To je OK. Nezabudajme, ze RAV4 je vacsie a tazsie auto a za druhe, ze toyotacke hybridy nie su sportove pohony, ale to neznamena, ze to nemusi mat pri spravnom dimenzovani vykonu prijemnu dynamiku. A myslim, ze na Corollu uz 180 k hybrid je celkom fajn dimenzovany pohon. Jasne, ze hot hatch to nebude, ale rozhodne to nebude ani brzda premavky, s ktorou sa nebude dat predbehnut kamion alebo tomu nedojde dych pri "dlouhym tahlym" pri 130 km/h.
Osobně si myslím, že pokud nezměnili chování převodovky, tak to bude na klidnou jízdu. Když jsem doposud četl, že se hybrid chová stále tak, že při prudkém sešlápnutí plynu převodovka začne řadit tak, aby udržela konstantní otáčky, to potom o nějakém rychlém předjíždění nebude moc řeči. Neřekl bych tedy příjemnou dynamiku, ale o ustálenou cestovní rychlost. Na Corollu jsem sám zvědavý, prodejce navštívím a jistě se s autem projedu, potom budu chytřejší.
Jestli si někdo myslí, že hybridy jsou dělány na dynamickou jízdu, tak by se měl zavčas vzpamatovat a pouvažovat nad smyslem těchto aut a zjistit si, jak se tyto auta chovají, případně se s takovým autem projet. Stále je to atmosférický motor s Atkinsonovým cyklem, tedy žádný motor na závodění. Pokud si to bude myslet nadále, tak by měl dotyčný pouvažovat o jiném pohonu.
Tusim 5 ze 7 prodanych RAV (auto z top20 svetove nejprodavanejsich) jsou hybridy. Zjevne spousta ridicu s motorizaci atd problem nema. Ale tak zase to nejsou mistri ceskych okrsek a D1 ;-)
Ano.Dnes uz auto bez turba nema šancu.1.0 litraky potrapia bývalé dvojlitre..1.6 atmo je sto rokov za opicami.Nova corolla je uz v čase vzniku škaredé a zastarale vozidlo.Hyundai alebo kia ponúkajú špičkové hybridy a elektromobily.Ioniq ci Niro alebo Kona nemaju premožiteľa.
Jano, ty si zviera. Ako sa ti libi plastovy picusacky interier Hnujdai? To, ze robi Konu za 400 a za mega prodavaji Konu electric uvnitr stejne lacinou jako v levnem trivalci hovori samo za sebe.
Hyundai a Kia - špičkové hybridy?? :-D:-D:-DTyhle auta se vyhrávají v tombole ty čobole.. :-DToyota má nyní 4. generaci hybridního systému. Hyundai teprve začal. Osobně jsem měl možnost vyzkoušet Priuse 2018 a Ioniq Hybrid. Prius za 400 km průměrně 3,9 l/100 km a Kundai ze stejným nájezdem a stejnou trasou 6,4l/ 100 km.. Co je na to špičkového?? Záruka na baterky: Toyota až 11 let bez omezení km. Hyundai nájezd cca 120 či 160 km??
..."auto bez turba nemá šanci" ? :-D:-D:-DTak to's asi nejel slušným autem.Nooo, tak KIA nebo Hyundai to teda vytrhne, to je zjevně názor odborníka :-D:-D:-D
Přeháníš. Ukaž mi, který 1.0t potrápí Clio 2.0, rv.2000, 0-100 7.3s?
Clio ve 2.0 je "jiná liga" ale jinak má pravdu. Měl jsem benzín lagunu 2007 2.0 a posraná fabia ve tříválcovým TSI mě dala. Bylo to v kopci on byl v autě sám a já 4 lidi a prostě mi ujel.
Není atmosféra jako atmosféra, tu Lagunu udělal i můj tehdejší Swift 1.3.
Souhlas. Není atmosféra, jako atmosféra. Není tomu zase až tak dávno, co jsem měl možnost ze zvědavosti se povozit v Alfě 156 2.0TS. Byla to předfaceliftová verze tuším 114kw a překvapilo mě, jak hladový je ten motor po otáčkách. Nedivím se, že těch motorů tolik odešlo předčasně, to auto vás prostě nutí stát mu pořád na krku, prostě proto, že je to sranda. A můžu říct že málokteré auto v přímém souboji přes mladší rok výroby v přímém souboji obstálo. Věřím, že udržovaný kus se popere s Fábií v kopci se ctí i dnes. Tedy není atmo, jako atmo. ;)
Hm, že by to chtělo použít převodovku a zařadit i jiný stupeň, než dvojku?
Já narážel na přímé srovnání dvou stejných vozů. Takhle bych ještě mohl vzpomenout Fiestu 2.0. Ale je pravda, že turbo v malém voze dá v kopci těžší vůz s atmo 2.0 s přehledem.
hrůza,....přepážka v předních oknech....fuuuuuj,.....vypíčený display_tablet v interiéru ...fuuuj,.....cena naprostý úlet,....hodně štěstí
hlavně že vtom našem vypíčeným státě dostanete pokutu za palubní kameru umístěnou nahoře na okně a takto vypíčený oslnující tablet v zorném poli nevadí??? fakt už se ničemu nedivím
To máš 150cm že Ti to vadí v zornom poli?
Ze ty mas vyvod vyfuku svojho tdi pod volantom....
Jak tady čtu různé názory, musím souhlasit s tím, že ceny jsou dost seběvědomé. Ale počítám že na rozdíl od nedávno probírané Audi 1, která cenou začíná obdobně a není snad jediný parametr ve kterém by mohla ve stejné cenové relaci konkurovat, si Toyota cenu obhájí.
Golf 1.5 dsg s menší výbavou 750tis jen to hvízdne. Ceny jsou nastaveny tak, aby bez daně byly srovnatelné v rámci eu. A na některých trzích jsou pro hybridní vozy různá zvyhodnění. Dotace, daňové úlevy. A s tím Toyota počítá. 2.0 hybrid se zdá být zajímavý. Rád by si ho vyzkoušel. V dnešní době cenové optimalizace a emisních kurvítek jsou normální vozy na řízení trochu neohrabané. Špatné přechody na turbu, zpoždění na plynu, podtáčení motoru u automatických převodovek. Obzvláště nepříjemné v kopcích.Tady by mohly všechny neduhy pominout. Pokuď nebude zvuková kulisa s e-cvt, jak vysavač na max.
Tak to jsem zvědavý, co se stane s cenami přesně za dva měsíce, to mají padnout cla na japonská auta. Předpokládám, že tyto ceny se u Toyoty do konce roku nezmění, neboť to bude výroba z Anglie. Potom možná stoupnou, nebo se auta začnou dovážet z Japonska kvůli clu a cena zůstane také stejná. Tak na tuto komedii jsem zvědavý. Možná se továrna Toyoty přestěhuje z Anglie do některého státu EU, již jsem četl spekulaci o Kolíně (TCPA), vzhledem k tomu, že z Anglie utíká Panasonic i Sony.
V CZ nejsou lidi. Někde na ose Maroko - Bulharsko - Rumunsko - Turecko hodí vláda nějakou formu pobídky a jdou tam. Zlevňování by bylo super. Dotklo by se to i nd a tudíž i havárky. Ale moc tomu nevěřím.
Kolegové, Corolla se vyrábí již léta v Turecku. :-P
To, že se Corolla vyrábí v Turecku, je jedna z věcí, co se mi nelíbí. 😠
Nová Corolla se vyrábí v UK od prosince. V Turecku se navýší CHR a dál je Corolla sedan.Díly se sbírají po celé Evropě do všech aut. Částečně jsou zásobovány i Toyota automobilky v Japonsku stejnými díly ( i z Čech)😀. Záleží jak si Toyota ohlídá kvalitu procesů. A ona to umí...
Toyota ma ale i dva zavody v UK. Na ostrovech se vyrabel Auris a vyrabi se i nova Corolla.
Až na Bulharsko a Rumunsko je to zase mimo EU, takže cla. Sám jsem zvědavý, co se stane.
A ne kazdy bulhar maka jako bulhar :-D
Pekny design (z venku).
Stejně jako v případě nové RAVky dost sebevědomé ceny...
Taky dost sebevědomá výbava hned od počátku. Tohle není holátko, kde připlácíš i za volant.
"sebevědomá výbava hned od počátku"To myslite ten CD prehravac :-D
Já tam vidím příplatek za kožený volant. U auta za skoro půl milionu nezvyklé.
hezké, ale v kontrastu s tím tu pak máme otázku (ne)konfigurovatelnosti, že ;-)
hned ked spravia 3dverovy fastback (vieme ze liftback ma taky isty zadok len je pedverovy) a bude mat zadny pohon - to kupim hned
No ještěže v nižší střední nabízí zadní pohon kde, kdo a můžeš si vybírat.
bmw 1ka zadny pohon hatch ... to je prave auto a uz doziva a bude posledne .. ale mozno ak je pravda nova alfa giuletta bude tiez hatch zadnokolka
Na Toyotí poměry dokonce i pěkné auto. Výkonově je pro mě přijatelný pouze ten 2,0 hybrid. Ale za 700 Tis si můžu pořídit podstatně lepší auta.Takže nic pro mě.
Ale pri hybridoch sa v tabuľke udáva iba výkon benzínového motora, nie celkový výkon hybridnej sústavy.. 1,8 hybrid benzín - 72kW je výkon IBA motora, tak isto je to aj s výkonom uvedenom pri dvojlitrovom motore..Ale v texte nižšie sú uvedené aj celkové výkony hybridnej sústavy.1,8 má celkový výkon 90kW2,0 má celkový výkon 135kWMám Prius, r.v 2016 - 90kW po meste bohato stačí, tak isto aj na dlhších cestách..Na diaľnici pri 130km/h si zoberie 6l/100km, autá predtým čo som mal si kľudne cucli aj cez 9l/100km. S hybridom sa treba naučiť jazdiť, a treba si uvedomiť, prečo si hybrid kupujem. Za mňa dobré :)
Za 700k už koupím Levorga, takže za mě moc drahý. Ale hybrid za 500-600k už by mohl bejt zajimavej.
Lenze Levorg je uz starsie auto a v porovnani s tym vacsim hybridom bude aj znacne uzranejsi. A to mu vraj este idu zrusit 1.6 T a dat tam atmo 2 liter s mensim vykonom. Po dynamickej stranke to uz bude voci tomu 180 k hybridu o poznanie menej dynamicke.
Už sa stalo. Kolega kúpil posledný dostupný kus s 1,6t. Teda pokiaľ viem.
to jako tamchtějí dát atmosféru z Forestra???:-O
Mensi hybrid staci kazdemu, kto vie jazdit a zaroven nechce jazdit ako prasa.
No vidíš," ja viem jazdit a nejazdím ako jazdit ako prasa ". Jen chci mít výkonovou rezervu pro případ že mě nějaké prasa dostane do úzkých. Proto auta pod 100 Kw nejsou pro mě.
2,0 hybrid 180k tj. Přes 135kW.
Jasně, už v předchozím svém příspěvku jsem psal že je to pro mě jediná použitelná motorizace. Ale za 700 Tis jsou lepší a výkonnější auta než tohle.
"Lepší auto" to je dost těžko uchopitelná definice, nedá se pod tím nic představit. Pokud napíšeš rychlejší, prostornější, úspornější, komfortnější.....je to jasný, ale lepší??? To je pro každého něco jiného.
Napsal jsi to přesně, měl jsem na mysli od každého něco, a od něčeho hodně, třeba dynamiky. Ale neříkám že to bude špatné auto, právě naopak, jen nebude pro mě.
to je ale hybrid
......pravil škodovkář.
ááááno
Kde je kombajn?
v ceníku,příplatk za kombi +25 tis Kč....Ceny tedy dost sebevědomé.:-/
Do roka a do dne bude plošná sleva ca 70.000 a ceny se po opadnuti prvotního zájmu srovnání.. Mě negativně překvapil cenový rozdíl mezi hybridy, čekal jsem tak 40.000 Kč. Na to že papírové jsou oba r4, cvt...
Hura, hura! Konecne je to tu! :-D :-D :-D
Musi byti mou! :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.