Toyota Corolla 2014 v evropské specifikaci (+ 28x foto)

Značka Toyota představila, záhy po americkém, také evropské provedení svého sedanu Corolla.

Krátce poté, co automobilka Toyota zveřejnila snímky a detaily k novému sednu Corolla určenému zákazníkům v USA, vám můžeme ukázat novou Corollu tak, jak ji budeme potkávat na našich silnicích. Tento sedan nižší střední třídy s tříprostorovou karoserií se stupňovitou zádí se bude také pro Evropu vyrábět po boku modelu Verso v turecké továrně Sakarya, přičemž jeho debut proběhl přímo v Istanbulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Corolla pro Evropu

Zatímco k americké Corolle jsme vám již mohli přinést všechny podrobnosti včetně rozměrů a pohonných jednotek, u té evropské se zatím budeme muset spokojit se sadou fotografií. Jak jistě očekáváte, nejvíce odlišností najdeme v tvarování předního a zadního čela karoserie, přičemž v základních proporcích karoserie lze číst prvky studie Toyota Furia Concept představené na letošním autosalonu v Detroitu. Bohužel ani jedna z verzí nové Corolly celkově vzato nepůsobí zdaleka tak dynamicky ani odvážně, což na druhou stranu konzervativním zákazníkům jistě vadit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř to je cosi mezi americkou Corollou a evropským Aurisem

Určitě nás nepřekvapí, že nová Toyota Corolla v provedení pro Evropu nese prvky podobné před rokem prezentovanému modelu Toyota Auris. Sestava předních světlometů propojených výraznější maskou chladiče více připomíná střední model Toyota Avensis, ovšem na Corolle působí poněkud těžkopádně. Vysoká záď nese větší svítilny než má americká verze, interiér evropské Corolly je snad až na vodorovnou lištu a související prolomení palubní desky v úrovni nad displejem multimediální soustavy shodný s Aurisem.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků