Toyota Corolla 2014 v evropské specifikaci (+ 28x foto)

Značka Toyota představila, záhy po americkém, také evropské provedení svého sedanu Corolla.

Krátce poté, co automobilka Toyota zveřejnila snímky a detaily k novému sednu Corolla určenému zákazníkům v USA, vám můžeme ukázat novou Corollu tak, jak ji budeme potkávat na našich silnicích. Tento sedan nižší střední třídy s tříprostorovou karoserií se stupňovitou zádí se bude také pro Evropu vyrábět po boku modelu Verso v turecké továrně Sakarya, přičemž jeho debut proběhl přímo v Istanbulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Corolla pro Evropu

Zatímco k americké Corolle jsme vám již mohli přinést všechny podrobnosti včetně rozměrů a pohonných jednotek, u té evropské se zatím budeme muset spokojit se sadou fotografií. Jak jistě očekáváte, nejvíce odlišností najdeme v tvarování předního a zadního čela karoserie, přičemž v základních proporcích karoserie lze číst prvky studie Toyota Furia Concept představené na letošním autosalonu v Detroitu. Bohužel ani jedna z verzí nové Corolly celkově vzato nepůsobí zdaleka tak dynamicky ani odvážně, což na druhou stranu konzervativním zákazníkům jistě vadit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř to je cosi mezi americkou Corollou a evropským Aurisem

Určitě nás nepřekvapí, že nová Toyota Corolla v provedení pro Evropu nese prvky podobné před rokem prezentovanému modelu Toyota Auris. Sestava předních světlometů propojených výraznější maskou chladiče více připomíná střední model Toyota Avensis, ovšem na Corolle působí poněkud těžkopádně. Vysoká záď nese větší svítilny než má americká verze, interiér evropské Corolly je snad až na vodorovnou lištu a související prolomení palubní desky v úrovni nad displejem multimediální soustavy shodný s Aurisem.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků