Toyota Corolla 2014 v evropské specifikaci (+ 28x foto)

Značka Toyota představila, záhy po americkém, také evropské provedení svého sedanu Corolla.

Krátce poté, co automobilka Toyota zveřejnila snímky a detaily k novému sednu Corolla určenému zákazníkům v USA, vám můžeme ukázat novou Corollu tak, jak ji budeme potkávat na našich silnicích. Tento sedan nižší střední třídy s tříprostorovou karoserií se stupňovitou zádí se bude také pro Evropu vyrábět po boku modelu Verso v turecké továrně Sakarya, přičemž jeho debut proběhl přímo v Istanbulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Corolla pro Evropu

Zatímco k americké Corolle jsme vám již mohli přinést všechny podrobnosti včetně rozměrů a pohonných jednotek, u té evropské se zatím budeme muset spokojit se sadou fotografií. Jak jistě očekáváte, nejvíce odlišností najdeme v tvarování předního a zadního čela karoserie, přičemž v základních proporcích karoserie lze číst prvky studie Toyota Furia Concept představené na letošním autosalonu v Detroitu. Bohužel ani jedna z verzí nové Corolly celkově vzato nepůsobí zdaleka tak dynamicky ani odvážně, což na druhou stranu konzervativním zákazníkům jistě vadit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř to je cosi mezi americkou Corollou a evropským Aurisem

Určitě nás nepřekvapí, že nová Toyota Corolla v provedení pro Evropu nese prvky podobné před rokem prezentovanému modelu Toyota Auris. Sestava předních světlometů propojených výraznější maskou chladiče více připomíná střední model Toyota Avensis, ovšem na Corolle působí poněkud těžkopádně. Vysoká záď nese větší svítilny než má americká verze, interiér evropské Corolly je snad až na vodorovnou lištu a související prolomení palubní desky v úrovni nad displejem multimediální soustavy shodný s Aurisem.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků