Toyota Corolla 2014 má premiéru za sebou. Těšte se na větší rozvor

Seznam kapitol
  1. Toyota Corolla 2014, 4 x video
  2. Fotogalerie

Začalo to konceptem Furia, pokračovalo několika úniky a klasickým postupným vypouštění oficiálních detailních snímků. Dnes už má zbrusu nová Toyota Corolla svou premiéru za sebou, takže si můžeme japonskou novinku zatím v americké specifikaci prohlédnout zcela kompletně.

Nová Toyota Corolla: první snímek unikl na internet

Nová Toyota Corolla: první snímek unikl na internet

Nová Toyota Corolla výrazně narostla. Na délku měří 4639 mm, široká je 1776 mm, vysoká 1455 mm a rozvor náprav nabídne rovných 2700 mm. Oproti předchozí generaci je tedy delší, širší a o deset milimetrů nižší. Největším rozdílem je ale rozvor náprav. Ten dostal navíc rovných deset centimetrů.

Toyota Corolla Verso D4-D: král economy run

Toyota Corolla Verso D4-D: král economy run

Nabídka motorizací pro americký trh obsahuje tři výbavy L, LE a S. Základní motorizací je benzinová jedna-osmička naladěná na 133 koní. K dispozici bude ale také verze LE Eco a ta nabídne ze stejného motoru 141 koní, nicméně namísto původních 174 Nm vyprodukuje 171 Nm.

Na výběr dostanou zájemci tři různé převodovky. Základní výbava L používá čtyřstupňový automat, L a S šestistupňový manuál a pro LE, LE Eco a S přidá Toyota ještě možnost bezstupňové převodovky se sedmi fiktivními převody. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota Corolla 2014, 4 x video
  2. Fotogalerie
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků