Denně jezdím cca 35km do práce, půlka z toho po dálnici. Mám domek na venkově, na střeše brzy přibude fotovoltaika. K tomu cukačky po okolí, i víkendu výlet 100km někam. Plug-in hybrid je pro mne ideální mix, takhle by stačilo dobíjení jednou za 2-3 dny, v létě na dovolenou bych jel klasicky benzín + rekuperace. Uvidíme jaká bude cena...
Na co zatěžovat auto benzínovým motorem a jeho údržbou? Jste přímo optimální uživatel čistého elektromobilu. 90 % jízd na domácí nabíjení a několikrát do roka nabijete cestou u dálnice. Naprosto zbytečné pořizovat hybrida.
To seš línej připojit doma auto do zásuvky nebo proč ty 2-3 dny? To je právě to kouzlo elektromobilu, že má každé ráno plnou, aniž bys musel jezdit na benzínku. Nebo máš snad sado maso choutky a plánuješ jezdit k nabíječkám, hodinu tam čekat, ničit si baterku a platit čtyřnásobek?
V mém životě a bydlišti je hranice 400 dálničních km rychlostí 135kmh. To dnes žádný EV neudělá, ale nejsou daleko. Věřím, že během krátké doby - zhruba v době, kdy Toy vyjde s tímto PHEV - tu budou EV, který to zvládnou i v zimě. Pak už nebude PHEV dávat žádný smysl. A většina lidí není jako naše rodina, že jedu 30km z práce, pak 130 do divadla, 130 z divadla a ráno nabít do práce a vše po dálnici, takže jim bude stačit už i dnešní produkce.
Mam Teslu S 400 na dalnici dam s rezervou vzdy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.