Toyota chystá nástupce modelu MR2, bude to hybrid

Od japonské automobilky Toyota přichází první informace o modelu, který má nastoupit známý lehký sporťák MR2, jehož sériová výroba skončila v roce 2007. Podle slov výkonného viceprezidenta Toyoty automobilka v současnosti vyvíjí nový lehký sportovní model disponující hybridním systémem, který by se měl projevovat celkově větší dynamikou než větší Prius. Společnost chce tímto modelem oslovit zejména mladší ročníky a vytvořit soupeře připravované Hondě CRZ, která taktéž bude odkazovat na malý sportovní model z nedávných let v kombinaci s nejmodernějším systémem pohonu.

Důležitým faktorem při vývoji je samozřejmě i cena, výrobce v současnosti počítá, že novinka by se mohla prodávat v základní výbavě již od 21 000 Eur (zhruba 590 tisíc Kč), s tím, že půjde o vůz se svěžím designem a výkonným hybridním systém, jímž chce Toyota ukázat, že i hybrid může být autem schopným rozdávat radost z jízdy.
Bližší informace o příchodu této novinky zatím automobilka neposkytla, ovšem na internetu se objevil první náčrt předprodukční verze. Ta by se veřejnosti mohla eventuelně ukázat ještě letos.
Klepněte pro větší obrázek 
Budoucí nástupce Toyoty MR2
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků