Toyota chystá nástupce modelu MR2, bude to hybrid

Od japonské automobilky Toyota přichází první informace o modelu, který má nastoupit známý lehký sporťák MR2, jehož sériová výroba skončila v roce 2007. Podle slov výkonného viceprezidenta Toyoty automobilka v současnosti vyvíjí nový lehký sportovní model disponující hybridním systémem, který by se měl projevovat celkově větší dynamikou než větší Prius. Společnost chce tímto modelem oslovit zejména mladší ročníky a vytvořit soupeře připravované Hondě CRZ, která taktéž bude odkazovat na malý sportovní model z nedávných let v kombinaci s nejmodernějším systémem pohonu.

Důležitým faktorem při vývoji je samozřejmě i cena, výrobce v současnosti počítá, že novinka by se mohla prodávat v základní výbavě již od 21 000 Eur (zhruba 590 tisíc Kč), s tím, že půjde o vůz se svěžím designem a výkonným hybridním systém, jímž chce Toyota ukázat, že i hybrid může být autem schopným rozdávat radost z jízdy.
Bližší informace o příchodu této novinky zatím automobilka neposkytla, ovšem na internetu se objevil první náčrt předprodukční verze. Ta by se veřejnosti mohla eventuelně ukázat ještě letos.
Klepněte pro větší obrázek 
Budoucí nástupce Toyoty MR2
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků