Toyota chce prodloužit život svým autům. Pro další majitele je bude repasovat přímo v továrně

19 komentářů

Juraj K.
16. ledna • 10:38

Už to vidím, ako ich budú zvážať do fabriky cez pol zemegule :)

Peter(Charouz)
16. ledna • 12:50

Co to plácáš? Týká se to Velké Británie.

Mirek
16. ledna • 13:41

Pokud máš nějaké info odjinud o tom, že se to týká jen Velké Británie, dej tady odkaz. Zatím jsem v článku četl jen prohlášení prezidenta britského zastoupení Toyoty, který nijak nespecifikuje, kterých aut a kterých zemí se to bude týkat. Předpokládám, že to není jeho nápad a určitě se všechna prodávaná auta Toyoty nevyrábí v Evropě (například Camry), ani jinde ve světě, mimo Japonska. Takže se určitě bude muset něco do Japonska vozit.

Peter(Charouz)
15. ledna • 14:17

Ten článek je neúplný. Má se to týkat fleetových vozů, kde to logiku mít bude.

HRD
15. ledna • 10:18

Toyota mi začíná dělat čím dál tím větší radost. Nejen svou již dlouhodobou kvalitou vozů, stránkami s možností ověření celého života vozidla bez možnosti falšování, jasně danými, zjistitelnými cenami za servis které se dozvíte dopředu, ještě než na servis jedete. A teď navíc možnost renovace vozu (bude se asi týkat hlavně fandů se zajímavými typy toyot), což je mnohem větší přínos pro ekologii, než bohapusté žvanění o ní... i přesto, že vyrábí (ale hlavně PRODÁVÁ) nejvíc aut na světě, netlačí nás do kupování stále nových a nových aut, ale nebojí se udržovat při životě ta, která nás baváí, máme rádi a chceme je mít déle. Jo, hoši od koncernu, toyotu už nedohoníte ani na chůdách.

David
15. ledna • 11:35

Jo tak pro LC ty renovace dávají docela smysl, ty auta mají potenciál člověka přežít. Corollu či Yaris si nikdo renovovat nebude, leda tak nějaký special.

Peter(Charouz)
16. ledna • 12:53

Bude se to týkat fleetových vozů ve Velké Británii. Kolik je asi fleetových LC? Takže se to týká právě těch modelů o kterých pochybuješ.

petr r. (petrumr)
15. ledna • 12:40

jo to bude tak, ty levnější hybridy nejsou určený a taky se nepoužívají na hard cestování.

TIA
15. ledna • 10:26

Ja si třeba myslím že Toyoty jsou bezpohlavní ohyzdné krabice s interiérem z 90 let. Ani pořádný benzín ani pořádný Diesel a hnusný prius. Je to značka která žije z podstaty. Neříkám že dělají špatný auta. Jen nezajimavá, nevykonná a škaredá...

Jozef
15. ledna • 14:50

Koľko áut si mal od TOYOTY 🤔 ?!?

TIA
15. ledna • 15:27

Žádný. Mám bmw a audi, lehce už vyžilé ale nevymenil bych za nic. Rozhodně ne za Toy.

Jozef
16. ledna • 18:13

Takže odborník na TOYOTY 🤔....😂😂😂

Kamil
15. ledna • 19:45

BMW už nikdy 😀 a to ještě před 5 roky jsem ho měl na 1 příčce. Před
25roky jsem začínal na e21 e30 pak e36 i e46 mezitím e28 e34 e39 e32 super novější pojízdné kasičky děkuji stačilo. A teď to je samý BOBR od BMW 😀 za mě hnus. Takže mám objednanou Toyotu Corollu GR sport

Moik
15. ledna • 18:37

Vidíš a já si zrovna to co ty o Toyotě myslím právě o Audi. Krabice pro staříky (čest RS3). A to včetně RS6 avant. Sice stárnu, ale natolik ještě ne, abych musel mít RS6, takovej páprda nejsem a může to klidně předjet Teslu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TIA
16. ledna • 10:02

Co je na Audi RS6 paprdovske?

petr r. (petrumr)
15. ledna • 12:44

víš vůbec kolik se tych priusů prodalo? Napiš, čím mám jezdit než C-HR aby mělo všechny vlastnosti jak ona, nehledej konkuenta, nenajdeš.

.
15. ledna • 12:58

Autobusem nebo vlakem. Po těch názorech které tady občas prezentuješ by to bylo bezpečné jak pro tebe, tak i pro nás.

Stanislav
15. ledna • 11:57

mě to přijde sympatické, že se Toyota drží věcí, které fungují (např. motory bez turba, hybridy s 25 lety tradice, interiér od kterého víte, co čekat...) a jestli chcete něco... pohlavního...i takových aut vyrábí Toyota a Lexus dost. Pokud na ně máte, a nebavíme se tu o autu do 700k ...nebo si kupte něco jiného. Asi to nebude tak spolehlivé, ale slušných aut se dneska vyrábí opravdu hodně. Toyoty vyhovují velké spoustě lidí, když jsou nejprodávanější (a velká spousta modelů se u nás neprodává...) ale je normální, že někdo preferuje něco jiného...

To snad ne
15. ledna • 11:49

Zajímavé. Mně se líbí RAV4, Highlander také není špatný, Camry velmi elegantní, Tundra moc povedená. Jestli ti CH-R připadá jako ohyzdná krabice, tak pak už fakt nevím. Bohužel, potencionálně nejprodavanější Corolla- hb, kombi i cross, to se fakt moc nepovedlo, ale není to ani katastrofa.Nemá motory? Děláš si prdel? Tam, kde konkurence smolí 1.5, Toyota má 2.0, 2.5. Co víc je motor?Jejich program velmi vítám. Zvýší prodejní cenu ojetého vozu. Zároveň to umožní Toyotě prodávat své vozy draho. :-( To je ten důvod zavedení. Článek je bohužel zase žumpa. Nezmiňuje se na jakých trzích bude tento program dostupný, co vše znamená repas- vyluxování interiéru nebo rozborka a vyčištění s dekarbonizací motoru? Pro koho bude? Kdo si zaplatí nebo jen pro fleet?Kéž by to byla inspirace i pro ostatní. Ovšem s plánem výměny oleje po 30tis nebo 2 letech se repase konkurenci dost prodraží.

Doporučujeme

Články odjinud