Toyota Central Europe spustila řízení obchodních aktivit na trzích v ČR, Maďarsku a na Slovensku

Toyota Central Europe spustila řízení obchodních aktivit na trzích v ČR, Maďarsku a na Slovensku

Obchodní aktivity značek Toyota a Lexus pro region Střední Evropy spustila k 1. lednu 2015 nově založená společnost Toyota Central Europe (TCE) se sídlem v Budapešti. V tomto regionu zahrnujícím Českou republiku, Maďarsko a Slovensko zároveň začala ke stejnému dni fungovat tři zastoupení separátně pro každou z těchto zemí.    
    
Spuštění obchodních aktivit v regionu Střední Evropy společností TCE je součástí reorganizace, kterou oznámila koncem března minulého roku evropská centrála Toyota Motor Europe v Bruselu. 

Prezidentem společnosti TCE byl jmenován Shingo Kato, který má 20leté bohaté zkušenosti z působení na různých pozicích v rámci evropských aktivit společnosti Toyota a dosud zastával funkci prezidenta společností Toyota Motor Czech a Toyota Motor Hungary .   

Do funkce viceprezidenta TCE byl dále jmenován Alain Dujardyn, který má rozsáhlé zkušenosti z významných pozic v rámci evropských operací centrály Toyota Motor Europe v Bruselu, stejně jako v několika evropských zastoupeních společnosti Toyota. 

Součástí top managementu TCE je také pět nově jmenovaných ředitelů pro jednotlivé klíčové oblasti: 
Alessandro Massimino – Sales & Marketing Director TCE
Přichází ze společnosti Toyota Motor Europe, kde v posledních 8 letech získal zkušenosti z různých pozic v oblasti prodejních a poprodejních služeb a rovněž v oblasti produktového managementu.

Martin Peleška - Ředitel Toyota Central Europe Czech (TCECZ)
Od roku 2006 byl odpovědný za mnoho aktivit společnosti Toyota Motor Czech v oblasti prodeje a marketingu včetně 3leté mezinárodní zkušenosti v centrále Toyota Motor Europe v Bruselu. Dosud zastával pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti Toyota Motor Czech.   

Richárd László  - Ředitel Toyota Central Europe Hungary (TCEH)
Dosud zastával pozici generálního manažera pro obchod a marketing maďarského zastoupení společnosti Toyota. V této oblasti získal mnoho cenných zkušeností za posledních 15 let.  

Pavel Zákora - Ředitel Toyota Central Europe Slovakia (TCESK)
Pro společnost Toyota pracuje již 15 let a bohaté zkušenosti získal především v několika různých pozicích v oblasti prodeje a marketingu ve společnosti Toyota Motor Czech.

Roman Mäsiar  - Ředitel pro poprodejní služby TCE
Pracuje pro společnost Toyota více jak 20 let, přičemž dosud zastával pozici ředitele pro poprodejní služby ve společnosti Toyota Motor Czech. 

Nová silná zastoupení v České republice, Maďarsku a na Slovensku se budou v pozici tzv, “Front line office” úzce zaměřovat především na podporu sítě autorizovaných partnerů Toyota a Lexus a také všech zákazníků v místě svého působení.

Hlavním cílem reorganizace obchodních aktivit značky Toyota v regionu Střední Evropy je výrazné zefektivnění operativy a jednotlivých procesů, které lze společně uplatnit na všech třech zmíněných trzích. Současně dojde také k synergii podpůrných funkcí, centralizovaných v budapešťské centrále společnosti TCE. 

Výsledkem všech těchto aktivit bude poté posílení image a prodejní pozice obou značek Toyota a Lexus v jednotlivých zemích tohoto regionu Střední Evropy, který představuje potenciální trh o velikosti přibližně 400 tisíc nových vozů ročně.

Předpokládaný prodej společnosti TCE v regionu Střední Evropy (CZ, HU, SK) v roce 2015 je téměř 12,4 tisíc vozů značek Toyota a Lexus. 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků