Nejrychlejším vozem na Festivalu rychlosti v Goodwoodu se stala překvapivě Toyota Celica. Při své vítězné jízdě na trati dlouhé 1,6 míle za sebou nechala mnoho supersportů včetně moderních monopostů F1. Trať zvládla za 48,07 sekundy.
Za volantem seděl někdejší britský rallyový šampion Jonny Milner, který se také podílel na stavbě vozu. V předchozích ročnících na vítězství nedosáhl, proto tentokrát vůz posílil ještě o dalších 100 koní.
Speciál postavený na modelu Celica šesté generace byl extrémně lehký, vážil pouhých 1050 kilogramů. Kvůli lepšímu rozložení hmotnosti se pozice jezdce posunula vzad zhruba o 30 centimetrů a též se snížilo těžiště vozu zvednutím podběhů a horních úchytů zavěšení kol. K většímu přítlaku napomohla plochá podlaha a zadní difuzor.
Motor pocházel z Corolly ověnčené vítězstvím ve WRC. Byl nově vybaven kompresorovým přeplňováním Rotrex, které napomohlo zvýšit maximum výkonu přes 800 koní. Systém vstřikování oxidu dusného pomohl omezit prodlevu přeplňování s ohledem na co nejrychlejší akceleraci při rozjezdu.
Důležitou roli při přenosu mohutného výkonu na vozovku sehrály i extrémně měkké a hladké pneumatiky Michelin určené pro rallycrossové soutěže.
Technická specifikace
Typ motoru - Corolla WRC čtyřválec, 16 ventilů; zdvihový objem (ccm) - 1 998; turbodmychadlo - Garrett GT35/42; kompresor - Rotrex, poháněný řemenem; řízení motoru – Motec; kompresní poměr - 9,7 : 1; maximální výkon (k DIN při ot/min) - 700 / 5 700 s podporou přeplňování 2 atm. >800 s podporou oxidu dusného; objem palivové nádrže (l) - 15; hmotnost (kg) - 1050; převodovka - 5st. manuální Mactrack s třílamelovou spojkou Fensport; zavěšení kol (vpředu a vzadu) - tlumiče Reiger Corolla WRC s třícestným nastavením; brzdy - kotouče Corolla WRC s odvětráváním vpředu 343 mm, vzadu 295 mm, třmeny Alcon; kola - 18"