Toyota Camry prošla modernizací. Má nový infotainment a je bezpečnější

Pro nadcházející modelový rok přichází hybridní sedan s řadou vylepšení navenek i uvnitř.

Toyota Camry se k nám vrátila na konci roku 2018 a nyní si japonská značka připravila pro evropskou specifikaci hrstku novinek v rámci modernizace. Nic zásadního nečekejte, v každém případě chce ale Toyota udržovat svůj celosvětově populární sedan v té nejlepší konkurenceschopné formě.

Zvenku přichází na Camry kosmetické změny s upraveným předním nárazníkem a mřížkami chladiče, vzadu se objevují lehce zatemněné svítilny a nabídku výbavy doplňují nejen nové designy 17- a 18palcových kol, ale také nový odstín šedé metalízy Deep Metal Grey. V interiéru přichází nové kožené čalounění nebo typy obložení palubní desky a dveří.

Nezničitelná Toyota Hilux v přirozeném prostředí: Český terén si dala s chutí!

Nezničitelná Toyota Hilux v přirozeném prostředí: Český terén si dala s chutí!

Především ale došlo uvnitř sedanu na zakomponování nové 9palcové dotykové obrazovky infotainmentu, která je umístěna výše, aby měl řidič informace blíže zornému poli a mohl systém pohodlněji a bezpečněji ovládat – což zajišťuje i ponechání klíčových fyzických tlačítek a otočných voličů. Toyota zmiňuje lepší odezvu obrazovky na dotyk i rychlost samotného systému, který podporuje rozhraní Apple CarPlay a Android Auto.

Nakonec přichází s novinkami i soubor bezpečnostních a asistenčních systémů Toyota Safety Sense. Vylepšen tak byl pro Camry předkolizní systém s automatickým brzděním a detekcí překážek před vozem a při odbočování, precizněji má fungovat i systém udržování jízdy v pruhu a nechybí ani adaptivní tempomat spolupracující s funkcí rozpoznávání značek. 

Nová Toyota GR Yaris v obrovské galerii a videu: Tohle vypadá na svezení roku!

Nová Toyota GR Yaris v obrovské galerii a videu: Tohle vypadá na svezení roku!

O motoru Camry se Toyota v tiskové zprávě nezmiňuje, lze tedy očekávat, že i modernizovaná varianta sedanu zůstává věrná hybridnímu 2,5litrovému čtyřválci o síle 218 koní (160 kW), který je spojen s automatickou převodovkou e-CVT.

České cenovky modernizované Toyoty Camry zatím neznáme. Na trzích Evropy se má nicméně sedan začít objevovat ještě během letošního podzimu.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

včera | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 55 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků