Toyota Camry Hybrid je k přírodě nejšetrnějším vozem

Na probíhajícím autosalonu v Los Angeles bude vyhlášen vítěz ankety Green Car of The Year pro rok 2007. Přestože ještě nejsou oficiální výsledky známy, o vítězi je již rozhodnuto. Tuto cenu si tentokrát odnese Toyota Camry Hybrid.

Dle pořadatelů ankety magazínu Green Car Journal je tento vůz ukázkou, že i velké limuzíny mohou být šetrné k přírodě, mít vysoký výkon a zároveň i nízkou spotřebu.

Toyota tak letos předčila tradiční účastníky finálových soubojů jako je Honda s modelem Civic Hybrid, Lexus s modelem LS450h a také evropský Mercedes-Benz, který sázel na ekologický diesel E320 Bluetec.

Tip: Přečtěte si o úspornosti velké hybridní limuzíny v testu Lexusu GS450h.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků