Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy

Toyota uvedla na český trh excentrický crossover C-HR. Za slušné peníze dostanete opravdu slušnou porci výbavy.

Nabídka Toyoty C-HR je na českém trhu sestavena velmi rozumně – dva motory, dvě převodovky, dva pohony a čtyři výbavy. Nicméně už i základní linie Live, která s motorem 1.2 Turbo o výkonu 85 kW a točivém momentu 185 N.m vychází na 489.900 Kč, má hodně co nabídnout. Ve standardu je sedm airbagů, automatické přepínání dálkových světel, adaptivní tempomat, omezovač rychlosti, asisten rozjezdu do kopce, sportovní sedadla, litá 17“ kola, audio s CD přehrávačem, USB vstupy a čtyřmi reproduktory, nebo manuální klimatizace. To jde, nemyslíte?

Toyota C-HR signalizuje podobu budoucích modelů značky

Toyota C-HR signalizuje podobu budoucích modelů značky

Výbava Active začíná s uvedeným motorem na částce 534.900 Kč, přičemž vůz už například umí rozpoznávat dopravní značky, nechybí mu mlhovky, světelný senzor, kožený potah volantu, vyhřívání předních sedadel, infotainment Toyota Touch 2 s osmipalcovou obrazovkou, zadní parkovací kamera a u hybridu ani startování tlačítkem. Hybrid s touto výbavou stojí 629.900 Kč, přičemž o jeho pohon se stará kombinace zážehové osmnáctistovky a elektromotoru s kombinovaným výkonem 90 kW.

Toyota C-HR prezentuje nový design a novou platformu  

Toyota C-HR prezentuje nový design a novou platformu  

S výbavou Dynamic přichází první specifikum – s motorem 1.2 Turbo stojí 579.900 Kč a hybridním pohonem je o 95.000 Kč dražší, podmínkou je však objednání metalízy (15.000 Kč), speciálního laku nebo bílé perleti (22.500 Kč). Výbava se v klíčových prvních od Activu moc neliší, můžete si však připlatit za celou řadu paketů, což u nižších výbav nelze.

Namátkou je to třeba paket Comfort za 40.000 Kč (obsahuje systém výstrahy na dopravu za vozem, sledování slepého úhlu, automaticky sklopná vnější zpětná zrcátka, bezklíčové nastupování a startování, vyhřívání volantu, inteligentní parkovací asistent), nebo paket LED za 30.000 Kč (LED přední a zadní světla, LED mlhová světla, automatické nastavení výšky předních světlometů, sekvenční směrová světla), zrovna pro výbavu Dynamic je však podmínkou volba paketu Comfort. Infotainment Toyota Touch 2 s navigací Go stojí 17.000 Kč už od druhé výbavy.

Toyota předvede na IAA nový Prius, hybridní RAV4 i koncept C-HR

Toyota předvede na IAA nový Prius, hybridní RAV4 i koncept C-HR

Na samotném vrcholu trůní výbava Executive. S motorem 1.2 Turbo stojí nejméně 609.900 Kč a hybrid je o tradičních 95.000 Kč dražší, malý turbomotor ale nutně nemusí zůstat pouze u manuální šestistupňové skříně a pohonu předních kol. Za čtyřkolku se připlácí 60.000 Kč, k té se ale váže automat MultidriveS za 50.000 Kč.

Čalounění sedadel je u této linie vždy minimálně kožené, ve standardu dostanete paket Comfort za 40.000 Kč, a zvolit dále můžete paket Kůže za 35.000 Kč (nabízí tmavou umělou nebo přírodní kůži, ve standardu je bronzová), ke kterému se však váže paket LED za 30.000 Kč nebo Premium s audiem JBL za 45.000 Kč. Je to trochu zapeklité.

Produkční Toyota C-HR se ukáže v Ženevě jako soupeř Nissanu Juke

Produkční Toyota C-HR se ukáže v Ženevě jako soupeř Nissanu Juke

Toyota C-HR je konkurentem Hondy HR-V nebo Mazdy CX-3, jenže zatímco tyto vozy se na českém trhu už poměrně zabydlely, Toyota se teprve odpichuje z místa a čeká dokonce i na technická data. Vedle základních rozměrů (délka 4350 mm, šířka 1790 mm, výška 1550 mm, rozvor 2640 mm, kufr 377 litrů) si tedy musíme vystačit pouze se spotřebou hybridu – činí 3,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 27 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků