tak podobnou "modelovou péči" by jako sůl potřebovala i RAV4... (ovšem, jestli se jí po cca roce v prodeji dostane teda nevím nevím...)
ravka má dvoulitr.
motor sem zrovna nemyslel. Ale hodil by se ten lepší infotainment (to snad nějak dolepí) a hlavně by to chtělo zde avizované zlepšení odhlučnění interiéru a komfortu podvozku (u obojího se mohou inspirovat třeba u Hondy (nebo prakticky jakéhokoliv jiného auta daného segmentu))
Ten podvozek stojí za hov.no ve všech směrech, nekomfortní, hlučný a jízdně zcela neschopný až nebezpečný.https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
WOW tak to je fakt tragedie, to se jen tak nevidi
Ono sa to práveže vidí pomerne často. Len nie vždy sa to tak rozmazáva.Macanhttps://www.youtube.com/watch... Mazda CX-3https://www.youtube.com/watch...
Takové chování by snad bylo omluvitelné, kdyby byl podvozek alespoň pohodlný, ale je to přesně jak píšeš, nulové odhlučnění, je cítit každý kamínek a nakonec nejhorší losí test ve třídě... Kdyby tohle předvedl ten druhý velký koncern, bude tu ukamenován...
No ten druhý koncern to predviedol zrovna so svojim najšportovejším SUV. Švédi sa celkom sťažovali na správanie Macanu a to nešli o moc rýchlejšie ako s tou RAV4 https://www.youtube.com/watch... Snáď ešte horšie dopadla Mazda CX-3, ktorá je prakticky hatch a každý ju chváli za jazdné vlastnosti. https://www.youtube.com/watch... Tým nechcem obhajovať správanie RAV4 len nechápem prečo sa občas stane, že výrobcovia tak sprasia nastavenie ESP. U Toyoty sa to pri globálnych modeloch stalo už viac krát. Pri SUV by malo ESP auto výrazne spomaľovať. Udržiavať rýchlosť je s vysokým autom nebezpečné. Takto to ladia napríklad vo Volve a funguje to veľmi dobre.
Tak to Porsche prý bylo schválně a v podstatě bych tam neviděl nějak zásadní bezpečnostní problém - i když u auta s danou cenovkou a sportovní vizáží by člověk samozřejmě čekal jistější průjezd bez nápomoci uměle vyvolané nedotáčivosti.Ovšem ta Mazda, to je dobrá tragedie, ještě o level horší chování než ta Ravka.
Na tom Porsche podľa toho ako to popísal ESP bloklo vonkajšie predné koleso. Auto sa síce nenaklonilo ani nebolo ani riaditeľné. Zaujímave je, že v testoch km77 bol Macan OK. Ale Švedi robia testy s naloženým autom.Pri tej CX-3 je to tiež zaujímave, lebo CX-5 je na tom veľmi dobre a CX-3 je výškou skoro hatch.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.