Toyota C-HR prošla modernizací. Pod kapotu nově dostává i dvoulitrový hybrid

10 komentářů

E15
1. října • 18:04

tak podobnou "modelovou péči" by jako sůl potřebovala i RAV4... (ovšem, jestli se jí po cca roce v prodeji dostane teda nevím nevím...)

petr r. (petrumr)
1. října • 20:20

ravka má dvoulitr.

E15
1. října • 22:19

motor sem zrovna nemyslel. Ale hodil by se ten lepší infotainment (to snad nějak dolepí) a hlavně by to chtělo zde avizované zlepšení odhlučnění interiéru a komfortu podvozku (u obojího se mohou inspirovat třeba u Hondy (nebo prakticky jakéhokoliv jiného auta daného segmentu))

Libor
1. října • 23:31

Ten podvozek stojí za hov.no ve všech směrech, nekomfortní, hlučný a jízdně zcela neschopný až nebezpečný.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Freddka
2. října • 8:48

WOW tak to je fakt tragedie, to se jen tak nevidi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
2. října • 10:03

Ono sa to práveže vidí pomerne často. Len nie vždy sa to tak rozmazáva.
Macan
https://www.youtube.com/watch...
Mazda CX-3
https://www.youtube.com/watch...

E15
2. října • 0:49

Takové chování by snad bylo omluvitelné, kdyby byl podvozek alespoň pohodlný, ale je to přesně jak píšeš, nulové odhlučnění, je cítit každý kamínek a nakonec nejhorší losí test ve třídě... Kdyby tohle předvedl ten druhý velký koncern, bude tu ukamenován...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
2. října • 10:02

No ten druhý koncern to predviedol zrovna so svojim najšportovejším SUV. Švédi sa celkom sťažovali na správanie Macanu a to nešli o moc rýchlejšie ako s tou RAV4 https://www.youtube.com/watch...
Snáď ešte horšie dopadla Mazda CX-3, ktorá je prakticky hatch a každý ju chváli za jazdné vlastnosti. https://www.youtube.com/watch...
Tým nechcem obhajovať správanie RAV4 len nechápem prečo sa občas stane, že výrobcovia tak sprasia nastavenie ESP. U Toyoty sa to pri globálnych modeloch stalo už viac krát. Pri SUV by malo ESP auto výrazne spomaľovať. Udržiavať rýchlosť je s vysokým autom nebezpečné. Takto to ladia napríklad vo Volve a funguje to veľmi dobre.

E15
2. října • 16:42

Tak to Porsche prý bylo schválně a v podstatě bych tam neviděl nějak zásadní bezpečnostní problém - i když u auta s danou cenovkou a sportovní vizáží by člověk samozřejmě čekal jistější průjezd bez nápomoci uměle vyvolané nedotáčivosti.
Ovšem ta Mazda, to je dobrá tragedie, ještě o level horší chování než ta Ravka.

Niemand
2. října • 19:17

Na tom Porsche podľa toho ako to popísal ESP bloklo vonkajšie predné koleso. Auto sa síce nenaklonilo ani nebolo ani riaditeľné. Zaujímave je, že v testoch km77 bol Macan OK. Ale Švedi robia testy s naloženým autom.
Pri tej CX-3 je to tiež zaujímave, lebo CX-5 je na tom veľmi dobre a CX-3 je výškou skoro hatch.

Doporučujeme

Články odjinud