Toyota C-HR prošla modernizací. Pod kapotu nově dostává i dvoulitrový hybrid

E15  |  01. 10. 2019 18:04

tak podobnou "modelovou péči" by jako sůl potřebovala i RAV4... (ovšem, jestli se jí po cca roce v prodeji dostane teda nevím nevím...)

Odpovědět  |   | 

ravka má dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 10. 2019 22:19

motor sem zrovna nemyslel. Ale hodil by se ten lepší infotainment (to snad nějak dolepí) a hlavně by to chtělo zde avizované zlepšení odhlučnění interiéru a komfortu podvozku (u obojího se mohou inspirovat třeba u Hondy (nebo prakticky jakéhokoliv jiného auta daného segmentu))

Odpovědět  |   | 
Libor  |  01. 10. 2019 23:31

Ten podvozek stojí za hov.no ve všech směrech, nekomfortní, hlučný a jízdně zcela neschopný až nebezpečný.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 10. 2019 00:49

Takové chování by snad bylo omluvitelné, kdyby byl podvozek alespoň pohodlný, ale je to přesně jak píšeš, nulové odhlučnění, je cítit každý kamínek a nakonec nejhorší losí test ve třídě... Kdyby tohle předvedl ten druhý velký koncern, bude tu ukamenován...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  02. 10. 2019 10:02

No ten druhý koncern to predviedol zrovna so svojim najšportovejším SUV. Švédi sa celkom sťažovali na správanie Macanu a to nešli o moc rýchlejšie ako s tou RAV4 https://www.youtube.com/watch...
Snáď ešte horšie dopadla Mazda CX-3, ktorá je prakticky hatch a každý ju chváli za jazdné vlastnosti. https://www.youtube.com/watch...
Tým nechcem obhajovať správanie RAV4 len nechápem prečo sa občas stane, že výrobcovia tak sprasia nastavenie ESP. U Toyoty sa to pri globálnych modeloch stalo už viac krát. Pri SUV by malo ESP auto výrazne spomaľovať. Udržiavať rýchlosť je s vysokým autom nebezpečné. Takto to ladia napríklad vo Volve a funguje to veľmi dobre.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 10. 2019 16:42

Tak to Porsche prý bylo schválně a v podstatě bych tam neviděl nějak zásadní bezpečnostní problém - i když u auta s danou cenovkou a sportovní vizáží by člověk samozřejmě čekal jistější průjezd bez nápomoci uměle vyvolané nedotáčivosti.
Ovšem ta Mazda, to je dobrá tragedie, ještě o level horší chování než ta Ravka.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  02. 10. 2019 19:17

Na tom Porsche podľa toho ako to popísal ESP bloklo vonkajšie predné koleso. Auto sa síce nenaklonilo ani nebolo ani riaditeľné. Zaujímave je, že v testoch km77 bol Macan OK. Ale Švedi robia testy s naloženým autom.
Pri tej CX-3 je to tiež zaujímave, lebo CX-5 je na tom veľmi dobre a CX-3 je výškou skoro hatch.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 10. 2019 08:48

WOW tak to je fakt tragedie, to se jen tak nevidi

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  02. 10. 2019 10:03

Ono sa to práveže vidí pomerne často. Len nie vždy sa to tak rozmazáva.
Macan
https://www.youtube.com/watch...
Mazda CX-3
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A