Toyota C-HR prošla modernizací. Pod kapotu nově dostává i dvoulitrový hybrid

Crossover od Toyoty přichází s novinkami na designu, v kabině a také pod kapotou.

Vcelku extravagantní Toyota C-HR se nyní dočkala modernizace, která odškrtává všechny zásadní oblasti japonského crossoveru. Nejprve tedy došlo na pár kosmetických změn na fasádě. Příď dostala upravené LED světlomety, přepracovaný nárazník a nové jsou i zadní sdružené LED svítilny, které propojuje leskle černý spoiler.

Uvnitř je zásadní novinkou nový multimediální systém, jehož displej stále trčí do prostoru nad palubní deskou. Nyní již ale podporuje nejnovější rozhraní Apple Carplay a Android Auto, přičemž zvládá rovněž aktualizaci navigačních map na dálku. Nakonec se zapracovalo i na odhlučnění kabiny a snížení vibrací při jízdě.

BMW svolává Toyotu Supra. Majitelům vymění vozidla, ohrožena je bezpečnost řidiče

BMW svolává Toyotu Supra. Majitelům vymění vozidla, ohrožena je bezpečnost řidiče

Po stránce techniky pod kapotou je největší zprávou rozšíření motorizací C-HR. Zatímco dosud měl u nás crossover na výběr jednu hybridní jednotku o objemu 1,8 litru a systémovém výkonu 90 kW (122 koní), nyní budou mít zájemci na výběr z další elektrifikované motorizace.

Do nabídky C-HR se tedy dostává i dvoulitrová jednotka Hybrid Dynamic Force o celkovém výkonu 135 kW (184 koní), která je stejně jako u zmíněné osmnáctistovky spojená s automatickou převodovkou e-CVT. Zbývající motorizace ve formě benzinové dvanáctistovky (85 kW/122 k) zůstává beze změn.

TEST Toyota C-HR Neon Lime 1.8 Hybrid: C-hrrrr F-íííí!

TEST Toyota C-HR Neon Lime 1.8 Hybrid: C-hrrrr F-íííí!

K zástavbě nového dvoulitrového hybridu se ještě pojí přepracovaný podvozek C-HR, který má posádce zajistit ještě vyšší úroveň pohodlí. Nakonec se všechny verze crossoveru dočkaly i přenastavení stabilizačního systému ESP.

O datu uvedení modernizace Toyoty C-HR do prodeje se zatím české zastoupení nezmiňuje. Počkat si tedy musíme i na aktualizovaný ceník.

Galerie doplněna o Toyotu C-HR před modernizací.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků