Toyota C-HR prošla modernizací. Pod kapotu nově dostává i dvoulitrový hybrid

Crossover od Toyoty přichází s novinkami na designu, v kabině a také pod kapotou.

Vcelku extravagantní Toyota C-HR se nyní dočkala modernizace, která odškrtává všechny zásadní oblasti japonského crossoveru. Nejprve tedy došlo na pár kosmetických změn na fasádě. Příď dostala upravené LED světlomety, přepracovaný nárazník a nové jsou i zadní sdružené LED svítilny, které propojuje leskle černý spoiler.

Uvnitř je zásadní novinkou nový multimediální systém, jehož displej stále trčí do prostoru nad palubní deskou. Nyní již ale podporuje nejnovější rozhraní Apple Carplay a Android Auto, přičemž zvládá rovněž aktualizaci navigačních map na dálku. Nakonec se zapracovalo i na odhlučnění kabiny a snížení vibrací při jízdě.

BMW svolává Toyotu Supra. Majitelům vymění vozidla, ohrožena je bezpečnost řidiče

BMW svolává Toyotu Supra. Majitelům vymění vozidla, ohrožena je bezpečnost řidiče

Po stránce techniky pod kapotou je největší zprávou rozšíření motorizací C-HR. Zatímco dosud měl u nás crossover na výběr jednu hybridní jednotku o objemu 1,8 litru a systémovém výkonu 90 kW (122 koní), nyní budou mít zájemci na výběr z další elektrifikované motorizace.

Do nabídky C-HR se tedy dostává i dvoulitrová jednotka Hybrid Dynamic Force o celkovém výkonu 135 kW (184 koní), která je stejně jako u zmíněné osmnáctistovky spojená s automatickou převodovkou e-CVT. Zbývající motorizace ve formě benzinové dvanáctistovky (85 kW/122 k) zůstává beze změn.

TEST Toyota C-HR Neon Lime 1.8 Hybrid: C-hrrrr F-íííí!

TEST Toyota C-HR Neon Lime 1.8 Hybrid: C-hrrrr F-íííí!

K zástavbě nového dvoulitrového hybridu se ještě pojí přepracovaný podvozek C-HR, který má posádce zajistit ještě vyšší úroveň pohodlí. Nakonec se všechny verze crossoveru dočkaly i přenastavení stabilizačního systému ESP.

O datu uvedení modernizace Toyoty C-HR do prodeje se zatím české zastoupení nezmiňuje. Počkat si tedy musíme i na aktualizovaný ceník.

Galerie doplněna o Toyotu C-HR před modernizací.

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků