Toyota budí největší zájem lidí na internetu. Češi dávají přednost jejímu dlouholetému rivalovi

Názory k článku

avatar
10. 01. 2022 19:22

správně a ještě by se měl třídit, že škodovky vyhledávají z podnikových počítačů ti co nesnídají a dojedou domů po zprávách a mají po večeři. Kdežto jezdit toyotou je trochu umění ve stylu krásné odpolední večeře s vínkem.

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2022 21:45

Volkswagen jsem tedy čekal, že bude trošku více nahoře 🙂🚗

 |   |  Odpovědět
TIA  |  11. 01. 2022 07:57

Ta zpráva se mi moc nezdá. Toyota je dost bezpohlavní a unylá značka, která dohromady nic zajímavého, technologicky pokrokového nevyrábí. Je to památka na zašlou slávu, která žije z podstaty. Na internetu se podle mě v Česku nejvíce hledá škodovka která se i nejvíc prodává. Pak taky hodně Hyundaie a Kie, které sice nejsou moc sexy, ale jsou žádané. Článek o Ferrari si jistě leckdo rád přečte, ale samozřejmě pro zábavu. Zřejmě si nepotřebuje jen ověřit šířku pro vjezd do garáže.

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Roman  |  13. 01. 2022 11:11

Přestaňte lidí opakovat ten nesmysl o Toyotě a mild hybridu. Toyota mild hybridy nikdy nedělala.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor