Toyota budí největší zájem lidí na internetu. Češi dávají přednost jejímu dlouholetému rivalovi

20 komentářů

Roman
13. ledna • 11:11

Přestaňte lidí opakovat ten nesmysl o Toyotě a mild hybridu. Toyota mild hybridy nikdy nedělala.

petr r. (petrumr)
16. ledna • 14:19

taky tak, ale opatrně a možná, že se stydím a ještě jsem nezkoumal hybridní tundru.

TIA
11. ledna • 7:57

Ta zpráva se mi moc nezdá. Toyota je dost bezpohlavní a unylá značka, která dohromady nic zajímavého, technologicky pokrokového nevyrábí. Je to památka na zašlou slávu, která žije z podstaty. Na internetu se podle mě v Česku nejvíce hledá škodovka která se i nejvíc prodává. Pak taky hodně Hyundaie a Kie, které sice nejsou moc sexy, ale jsou žádané. Článek o Ferrari si jistě leckdo rád přečte, ale samozřejmě pro zábavu. Zřejmě si nepotřebuje jen ověřit šířku pro vjezd do garáže.

Štefan
11. ledna • 14:20

Každého názor, toť respektuji. Nesouhlasím s názorem k Toyotě, značka, která se drží minulosti a budoucnosti, celkem typická vlastnost Japonských firem. Zastaralé a ničím zajímavým interiérem a naopak až moc moderní exteriér. Za to kvalita zůstává.
Byl to taky důvod, proč jsem od VW odešel k Lexus/Toyota, a moje rozhodnutí ušetřilo "majland" nákladů k provozu auta - s mild-hybridem od Lexus.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 15:50

mild hybrid nemá toyota/lexus, má full-hybrid a plug-in hybrid. Mild nejede na elektřinu, jenom generátor pomůže motoru do otáček.

JK
11. ledna • 12:28

Ta úvodní definice by se dala použít na spoustu mainsteramu, ale úplně nejvíce to stále ještě sedí na VW. Proti např oné Toyotě VW nepřišel s ničím zásadně novým, "technologicky pokrokovým", ani nepamatuju. Stejně tak Škoda, o Seatu ani nemluvě. Podle Vás se na internetu nejvíc hledá Škodovka, podle dat Google se nejvíc v Česku hledá BMW. Je možné, že kupci Škodovek k vyhledávání používají Seznam.cz, případně rovnou Sauto. To klidně může být, nicméně data se vztahují pouze na Google, který je celosvětově dominantní vyhledávač a u něj to vyplivlo dominanci vrtulek.

.
11. ledna • 14:03

S čím tak zásadně technologicky pokrokovým přišla Toyota oproti ostatním značkám? Jenom se ptám, nevím.

Martin
11. ledna • 14:28

Toyota je průkopníkem mild-hybrid aut, byla prvním, která představila koncept navigace ve vozidlech, Inovativní komfortní AASK podvozek, od kterých se z Mercedesu inspirovali, a pracovala už na sklápěcích zrcátkách i vyhřívání či el. dozavírání dveří v 80. letech.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 15:45

mild hybrid nemá toyota.

ACE
11. ledna • 11:23

Toyota bezpohlavní? To asi ne, dokáže zaujmout v několika kategoriích, bezpohlavnost jen tak někdo folksu nevyofoukne

LOL
11. ledna • 10:36

Tak mně třeba Kie docela sexy přijdou. Hlavně jejich design prochází neustále znatelnou evolucí, není to jak u škodovky, kde jen mění tvar světel a předního grilu. ;-)Jinak ale souhlasím, Toyota je autem pro určitou sortu lidí, pro které je auto pouhé přibližovadlo a vůbec neřeší jak to auto jede nebo vypadá - to není nadávka, to je do jisté míry pochvala. Čest však sportovním výjimkám typu Celica, GT86 nebo Yaris GR.

Petr B. (Atlaso)
10. ledna • 21:45

Volkswagen jsem tedy čekal, že bude trošku více nahoře 🙂🚗

petr r. (petrumr)
10. ledna • 19:22

správně a ještě by se měl třídit, že škodovky vyhledávají z podnikových počítačů ti co nesnídají a dojedou domů po zprávách a mají po večeři. Kdežto jezdit toyotou je trochu umění ve stylu krásné odpolední večeře s vínkem.

.
11. ledna • 6:39

Opravdu už ani nedoufáme. Tady není co dodat.

Mirek
10. ledna • 20:06

To je zase blábol a k tomu ještě "...odpolední večeře s vínkem."

petr r. (petrumr)
11. ledna • 15:40

Promiň, že jsem se tě dotkl, odpoledne nejsi doma nebo ty jíš pozdě v noci, jak se dochrochtáš domů? Posnídáš, v 10.30 dáš lehký oběd, potom toyotou dojedeš domů a dáš si po 16hod. odpolední večeři s vínkem nebo čím zapíjíš rybu nebo zvěřinu? Ty nemáš asi toyotu, tak té romantice nerozumíš.

Mirek
11. ledna • 21:25

Ty tomu tedy zase dáváš. A Toyota a romantika? Víš vůbec, co to slovo znamená?
Jen pro tebe:
Romantika je to, co v sobě má prvky nevšednosti, neobyčejnosti, fantastičnosti, dobrodružnosti a silného citového působení.

Tak si s tou Toyotou užij silného citového působení. Nebo tak říkáš manželce? Tak to potom jó.

petr r. (petrumr)
16. ledna • 14:25

V kolik hodin přijíždíš k bráně domova? ve všední den abys sis užil odpolední chvíle?, hlavně se nevztekej, když ty to nepoznáš a jsi v práci do noci, tak auto za to taky může, kdybys měl toyotu, tak bys byl doma dříve a mohl bys sis nalít toho vína. Jaký, že to máš auto v kterým trávíš nejvíce času?

Stanislav
12. ledna • 7:12

"prvky nevšednosti, neobyčejnosti, fantastičnosti, dobrodružnosti a silného citového působení" lepší popis GR Yaris jsem neslyšel. Díky za to...nebo to bylo o GT86? Landcruiser?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. ledna • 11:17

Tak jako demagogie dobrý. Doufám, že u sériově vyráběného auta (to je asi ta nevšednost) budeš mít i vyvrcholení (to bude asi to silné citové působení). A jestli ti z auta polezou mimozemšťané a máš to na jaderný pohon (fantastičnost), tak skoro naplníš své poslání.

Doporučujeme

Články odjinud