Tomáš Havránek (havros)
3. června • 18:09

86 g/km odpovídá spotřebě 3,7 l/100 km

Dřevo Levně
3. června • 11:02

Takže emise snížíme většim, těžšim, žížnivějšim motorem. Tak to jo. Všichni sme blázni jenom toyoda je letadlo.

Roman Kučera (ClericRK)
12. června • 18:05

K čemu mi je motor s obsahem 1.0 L jenž musím pro výkon točit a tím bude i neskutečně žrát nebo tu můžu mít větší obsah jenž můžu točit, ale taky nemusím, abych měl podobný jízdní vlastnosti. Jen s lepším dynamickým rozsahem a s podobnou spotřebou.

Jan Taraba
3. června • 19:47

Realita ukázala, že downsizing už neřeší nic ani na papíře, natož v realitě.

Vlastimil Jílek
3. června • 9:47

To bude zajímavý hbitý mrňous s tímhle pohonem. I papírové zrychlení 10 sec. vypadá dobře.
Jen s tou cenou za takhle malé auto to bude pravděpodobně horší...

Hlinda
2. června • 17:25

Cena rozhodne.

Honimir
2. června • 21:27

Tipnul bych si zaklad za 450k

Honimir
3. června • 13:22

Hmm, tak od těch cca ~450k a nějaký drobný uz je i základní Hyundai Inster, stejně velký jako Yaris a třeba pro důchodce s barákem úplně bezúdržbový.Dacia Spring je i levnější ...Jako, hybrid super, ale ztrácí to pak to kouzlo mít ok nove auto na cesty kolem komína za 350k s automatem.

Dřevo Levně
6. června • 12:48

Důchodci si koupí asijskou překomplikovanou miniaturu - jo sou úplně nesvéprávný. Když můžou mít fábku nebo scalu za totéž.

petr r. (petrumr)
2. června • 15:40

Yaris nemá čtyřválec, 1,5l je tříválec.

Jan Taraba
3. června • 19:48

tím hůř

petr r. (petrumr)
4. června • 15:45

válec má půl litra. čtyřválec je dvoulitr a aby se to vlezlo do yarise tak odřezali jeden válec. A u GR Yaris tam bouchli turbo a trochu to vyvrtali aby to mělo 280 koní.

Doporučujeme

Články odjinud