Takto vypadá nové nejlevnější auto z Česka. Je roztomilé, ale o kůži nic neslyšelo a nemá ani otáčkoměr

24 komentářů

Richard
15. února • 22:26

Chudáci kluci co se narodí v dnešní době. Už asi nikdy nezažijou pořádný auta.

honza54
10. února • 7:52

díky takovým předraženým svoje staré vraky lépe prodáte

Standa Hláska
10. února • 18:05

no, nevím, koukněte na ceny ojetých toyot, vemte kalkulačku, a začněte počítat 🤭

Elpin E. (Elpin)
9. února • 18:35

Podobné mini autíčko má už dnes smysl snad jen jako hybrid nebo elektro do města. Se spalovacím motorem zaspalo dobu.

Standa Hláska
10. února • 18:03

toho hybridu je škoda, ale ekonomicky by to fakt nedávalo smysl, stálo by to stejně, jako Yaris a on to už i tak je platformou a výbavou yaris ..

Ptakopysk
8. února • 13:57

320tis? Netuším, kdo bude cílovka. Za ty peníze tu je třeba I20. Vyloženě mini auto není třeba. Pro snadnou orientaci ve městě stači i malé auto.

Standa Hláska
10. února • 18:01

..pak se člověk podívá na statistiku poruchovosti a předpokládanou životnost, na bezpečnost, na výbavu, servisní náklady, na fakt, že aygo je platforma nového Yarisu a hlavně na rozdíl ceny u 3, 5 a 7 letého vozu té které značky a rázem je jasno. I10 je fajn auto,opravdu, dost slušné, a jsem rád, že si ho lidé mohou koupit. Ale Toyota má spoustu zákazníků (mě např.) kterým to myslí, a kteří prostě nemají tolik peněz, aby si mohli koupit levnou Hyundai, ani nic moc dražšího....

Michal
13. února • 16:37

i10 je zrovna jedno z nejspolehlivějších malých aut, tím spíš, je-li v něm atmosféra. Navíc, nevím jak tenhle litr, ale když si koupíte Yaris bez hybridu, má to jenom přímý vstřik, a to není na město nic moc. Takže, i10 nebo Swift jasná volba.

Pikus
8. února • 17:36

Konkurence bude spise Swift ... vlastne trochu zamrzi, ze v ramci spoluprace si nevzali od Suzuki vyborny 1.2l mild hybrid. Ten litr je na to auto malo - u noveho auta bych v roce 2022 uz uplne zrychleni za 15s necekal Ten mild hybrid by mohl mit i mensi spotrebu a priplatek za emisni pokuty by nemusel byt takovy.

Peter(Charouz)
8. února • 17:55

Ve kterém přeplněném městě, protože tam je tohle auto určeno, potřebuješ mít zrychlení z 0-100? Ve městě se běžně jezdí 50, někde i 70. Takže tady to zrychlení bude dostačující.

Pikus
8. února • 18:13

Mě se třeba dari jezdit po pražským obchvatu přes 100, nebo s městským autem na obchvat a na nájezdy už nesmím?Jo, Aygo i s tím 1.0l motorem táhne hezký, přesto by to mohlo být lepší a zvednout univerzálnost auta.

Peter(Charouz)
8. února • 22:21

Už ti někdo vysvětlil jaký je rozdíl mezi zrychlením a rychlostí?

booch
8. února • 20:51

Neboj se, to auto jede přes 100, a zhruba polovina Skařů co dojíždí do Prahy po dálnici stejně při přejetí do levého pruhu neumí přidat a tou 100kou klidně předjíždí

petr r. (petrumr)
8. února • 18:21

ve stejné fabrice vyrábí yaris. Kdes četl, že to auto je jenom pro pražáky? 7milionů lidí neví co je to pražský obchvat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Juraj K.
8. února • 20:50

Asi tak. Ale každý moto-pražák si nesie ,,hrdo" svoj kríž aj cez obchvat

Praktické auto
8. února • 17:39

Pokud se nepletu tak Toyotě emisní pokuty nehrozí (má tolik hybridů že to dává) proto také zatím může prodávat některá auta co jiní už zařezávají. Takže do dalšího zpřísnění norem to snad vydrží. Viz i třeba to že Toyota nekončí s osobními dodávkami v benzínu a naftě atd.

lyon667
8. února • 17:06

Naopak. U auta vyloženě do města platí, že čím menší, tím praktičtější. Sám nad tím uvažuju jako o druhém autě a když vybírat mezi Korejcem a Japoncem, tak spíš toho Japonce (i když tenhle konkrétní model je v podstatě čistě evropský).

HRD
8. února • 15:07

Cílovkou je ten, kdo chce malé auto, ale zároveň hledá kvalitu. Nejen láci. Ona se časem ta sebevědomá cena vrátí na servisu. A po deseti letech bez jakékoliv opravy bude to auto pořád výhodné.

Praktické auto
8. února • 15:23

Snad jo, platilo to pro minulé aygo, ale to bylo cenou jinde. Chápu zvětšilo se atd. Ale nejsem si jist jestli zákazníci z minulého aygo skutečně přejdou na tohle.

lyon667
8. února • 17:07

Oni ti zákazníci minulého Ayga ale nemají moc na výběr, třída miniaut náležitě prořídla.

Praktické auto
8. února • 17:37

Tak zatím je tu ještě i10 a Picanto, 500ka a panda, up, svým způsobem Swift a Ignis a chvilku ještě Space Star. Pokud by nevadilo za stejnou cenu o kousek větší auto je pak výběr ještě větší. Řekl bych prostě že ti co to chtěli po městě nebo příměstsky provoz a hleděli na cenu tak teď budou víc zvažovat. A nevím jestli to pizzerie budou dál kupovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HRD
11. února • 21:12

Majitel starého AYGA nepůjde do Hnůjdaje, Kie nebo fiatu. Zůstane u své osvědčené kvality.

smějící se bestie 2
8. února • 15:45

No, pár uváděných věcí by měl být dnes standart a několik by si mohli odpustit.
Takže nejlevnější by znamenalo - 250tisíc.

Praktické auto
8. února • 14:00

Souhlasím 320 je dost sebevědomé. Byt to tak 280 tak příběh oči a řeknu ok. Ale tohle je moc. Někdo to koupí ale pak až spíš ve vyšších výbavách. Jinak tu je něco konkurence (sice nepřímá treba nemá image SUV nebo jsou větší) ale zas dává větší smysl.

Doporučujeme

Články odjinud