pěkné PR...
Já bych si ho do města i koupil, ale počkám na cenu a možná i na představení nové Yaris na podzim ... ale jo vzal bych si ho, motor je solidní a robotizovaná převodovka je ve městě k nezeplacení.
Cena základu se očekává okolo 240 tisíc, což není málo. Yaris teď v základu (airbag, CD, ABS) stojí 250 tisíc a přitom je větší....
Yaris není větší,pouze delší.Šířka je 1500/1615 pro Aygo !!
Něvím, odkud to máte, ale Toyota uvádí šířku Yarisu 1660 mm.
Uvazoval jsem o tom, jako o druhem aute.
Jo, to auto se mi libi. Skoda ze jsou mestska vozitka stale relativne draha (na to, aby si je clovek kupoval jako druhe auto jen do mesta). Ale je to pekne. Jen bych z clanku asi odstranil slovni spojeni "nabízí jedinečnou dynamickou jízdu" - to mi pri akceleraci nad 14 sekund prijde ponekud silne.Na druhou stranu u mestskych vozitek by pomalu melo byt samozrejmosti uvadet akceleraci z 0 na 50km/h (mestsky limit). Diky zprevodovani by tato vozitka mohla mit tuto akceleraci jiz vice srovnatelnou s dospelymi auty - a tato akcelerace je dulezitym parametrem pro provoz ve meste. Zatim to totiz vypada, ze prumerne prazske auto ma akceleraci 0-50km/h asi tak za 40 sekund!
To delaj manualni prevodovky, lidi neumej rychle radit. Jinak s tebou souhlasim, ja vzdycky na krizovatkach trpim. Kdyz se mi nahodou podari byt prvni na lajne, tak na zelenou jen zlehka pridam plyn a kdyz uz jsem davno za krizovatkou a ohlednu se, kolona jeste stoji. Automat to resi.
Razeni musi i antitalentovi trvat pulsekundy.Nehlede k tomu, ze je preci mozne zaradit s predstihem. Prvni na semaforu muze radit, jakmile padne cervena chodcum ci autum z kolmeho smeru.No a ostatnim preci musi stacit, kdyz zacnou radit, jakmile blikne oranzova. A ne aby paty clovek v rade zacal hledat paku teprve az kdyz ten pred nim odjede 100 metru !To je proste jen v lidech, protoze jsou zeme, kde toto v pohode funguje.
nezlob se na me, ale prosim te na co si myslis, ze jsou na semaforu 3 barvicky?(ti napovim: kdyz je na semaforu cervena, po case se k ni prida oranzova, tj. v te dobe zaradis rychlost, jak obe zhasnou, rozsviti se v te chvili zelena a ty vyrazis)
jirka: vyrazit se dá, ale občas tam stojí (a jedou na červenou) ještě ti např. zprava, co odbočují vlevo, protože v souladu, pardon v rozporu se zákonem najeli do křižovatky, aniž ji mohli projet, protože dávali přednost protijedoucím tak dlouho, až jim naskočí červená a nám zelená. Mít tank, tak jedu a převálcuji ho, protože tank nemám tak najedu (bych neměl,ne?) a čekám (když jedu přímo), až milostivě vypadnou. Také věc, co brzdí provoz, ale s tím zažazením kvaltu a vyjetím na zelenou , to souhlas. Nakonec, o nic nejde. Ve městě je v zápětí další křižovatka, takže ono je to v podstatě jedno. Auta dál od semaforu se budou vždy rozjíždět se zpožděním (něco jak harmonika).
Jasne. Pokud to nekdo stiha (behem oranzove zaradit a na zelenou se hned rozject), pak je to v poradku. Ale koukni se na nase krizovatky! 80% lidi to evidentne nestiha! Tak si holt musej pomoct jinak!
ok
To dospělé auto je co??Fabia HTP
Uz sa tesim ako budem za niekolko rokov citat statistiky TUV a ADAC. Bude tam ako je Toyota Aygo super kvalitna a Citroen C1 a Peugeot 107 budu na chvoste tabulky Uz sa tesim ako to potom budu vysvetlovat
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.